Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Zvenku a při studeném motoru i vevnitř,po zahřátí bych řekl OK,není to žentour ale zkrátka posun tam je.Kolega kupoval rok poté 1,2 TSI a už je po rozvodech(16tkm),projevy jako u 1,4 ale o dost silnější a uhrál to ještě v záruce když předtím musel škodovce poslat zvukový záznam na posouzení :-)

PS:proti TSI nejsem nijak zaujatý,moje auto to není,tenkrát mi to přišlo jako bič na TDI když se s tím dálniční jízda dala jet kolem 6,5 i při kalupu,jen mi přijde že ty motory (možná jen ty první jako tento bez nevychytaných chyb) prostě stárnou nějak rychleji resp. při menším nájezdu než bych čekal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, tak jestli rachotí řetěž, nebo přestavovač, tak to je určitě slyšitelný rozdíl (usuzuji z toho, když píšeš, že to má projevy jako u toho kolegova 1.2 TSI). Jinak na TSI je nejhlučnější vysokotlaké palivové řerpadlo - má takový charakteristický cvakavý zvuk. Ale to je slyšet snad jen zvenku. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawa to hulení neber tak že to snad řeším jako nějakou závadu.Spíš se nad tím pozastavuju že jsem sem s tím u žádného mého auta nikdy nesetkal v takové míře.Jinak s tím Millersem plný souhlas.Dával jsem ho na podzim poprvé a okamžitě jsem to poznal na hlučnosti motoru a takový prostě kultivovanější chod motoru.Předtím jsem dával Mobil zřejmě pro polský trh kupovaný na aukru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.8 hulí také neskutečně a je pravda, že poprvé jsem se zděsil :)

Jinak osobně jsem pro olej dle normy od výrobce. Pod LL bych neviděl nějaké zlo a pro pocit hodlám měnit po 15 tkm. Pochybuji, že by hospodské dohady měly větší váhu, než testování automobilky. S opotřebením bych pak zvážil až časem jiný olej. Nakonec je to opět jen a jen o celkovém chování k vozidlu ;)

Editováno: , autor: sjakub
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, nepatří to sem, ale.............

....................dnes jsem se trochu pohonil na D11 s Octavií III a musím říct, že je to tedy pořádnej kus auta!!!

Hezká byla i když jsem ji víc prohlížel zadek - to víte , zajíždím ten novej motor.

Pěkná holka to je!!! :kol-28: :kol-28: :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Racku a co ten tvůj předchozí motor,už něco víš?

Ještě nevím, údajně čeká v pořadí na rozborku.

Je zajímavé, že o několik příspěvků výše Sep popisuje podobné příznaky na motru 1.4tsi jako jsem měl já.

Rozdíl je v tom, že moje převodovka i ostatní podskupiny jsou i v cca 92tis na podtrženou 1 s hvězdičkou!!!

Editováno: , autor: Racek08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sep: Když to zhrnu já, tak koupeno nové r.v.2010, v současné době najeto 43 tkm, auto jede pořád líp, spotřeba jde dolů, od novotí jezdím za průměrných 6.33, viz můj podpis. Hlučnost stejná, při studeném startu takové lehké zacvakání, které je po startu slyšet od novotí, teplý a vlažný motor tichý start, bez problému. Olej měním co 10 tkm, poctivou 5W-40 (http://www.millersoi...--xfs-5w40.html) Co se týče topení, já si nestěžuju, teď jak byly ty mrazy, auto stálo dva dny venku, po ujetí cca 5-7km bylo teplo, vyhřívané sedačky mám. Převodovka stejně přesná jako nová, včetně zpátečky, která u nového vozu pokud jsem nenechal spojku vyšláplou alespoň 3 sec. šla přes zuby, teď bez problému. To hulení z výfuku v zimě, je to pára, nechápu proč to někdo vůbec řeší.

Já jsem spokojen a kdybych teď kupoval Octavii, beru stejný motor.dobrej.uvazuju o koupi 1.4tsi(07).chci se zeptat jestli jste vedel pred koupi vaseho TSI o problemech s rozvody?tady ten motor vychvalujete tak mi svitla nadeje ze to asi tak horky nebude.nebo se mylim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já 1.4 TSI kupoval v květnu 2011 (auto vyrobeno 04/2010) a o rozvodech 1.4 TSI 90 kW nebylo v té době celkem nikde nic. Něco málo snad o nějakých problémech twinchargerů 1.4 TSI. Musíš si ovšem uvědomit počet kusů 1.4 TSI v čechách v té době a to nemluvím o roce 2009,nebo 2010. Je jich tady i teď (jak na foru,tak mimo něj) minimálně. Já původně uvažoval o Fabii 1.2 TSI 77 kW,kde po vlastní nedobré zkušenosti s prouchovostí a spolehlivostí a rozšiřujících se problémech i u jiných,jsem se rozhodnul pro Octavii 1.4 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kura: já ho nevychvaluji, jen píšu svoji osobní zkušenost s tímto motorem. O problémech s rozvodem jsem v době koupě nevěděl. Ale ono to u té 1.4-ky není s rozvody nějaká hrůza, tady na foru je snad jen jeden případ, kdy se rozvod měnil, ale to bylo zapřičiněno vadným nastavovačem vačkového hřídele u motoru z počátku výroby 2009. Horké to rozhodně není. Já ho rozhodně doporučuji a znovu se opakuji, kdybych teď kupoval nové, beru zase 1.4 TSi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto 04/11 a nemám problém. Pro mne je dost hrozný ten zvuk po startu, ale jinak ani docela nic :-) nějakých 60.000 km, auto LP, takže jezdím jako kdyby to nebylo moje :-) výhrady nemám, na můj vkus to dlouho trvá, než to začne topit.....v souvislosti s tím musím říct, že dnes, při jízdě na oběd kolegovým Yetim (81kW verze) , stav asi 57 500 km, kontrolka " Debilního Przniče Fýkonu " se rozsvítila(nebo čeho...řekl jen "ku..va už zase"), auto padlo do nouzáku a pak padlo ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kura: já ho nevychvaluji, jen píšu svoji osobní zkušenost s tímto motorem. O problémech s rozvodem jsem v době koupě nevěděl. Ale ono to u té 1.4-ky není s rozvody nějaká hrůza, tady na foru je snad jen jeden případ, kdy se rozvod měnil, ale to bylo zapřičiněno vadným nastavovačem vačkového hřídele u motoru z počátku výroby 2009. Horké to rozhodně není. Já ho rozhodně doporučuji a znovu se opakuji, kdybych teď kupoval nové, beru zase 1.4 TSi.

pava, u mého motoru rok výroby 2010 rozvody měněny 2x , 1x přestavovač a 1x motor - postupný souběh více problémů a závad.

Já bych se na tutu verzi 1.4 tsi už nenechal přemluvit.

Editováno: , autor: Racek08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No po vyctu problemu se ti nedivim, asi jsi mel vadnej motor od zacatku. V kazde serii muze byt problem a asi jsi dostal cerneho Petra...

Kamarad ma OII/2005 1.9TDI a taky na to nadava... do 60t mu 2x menili turbo a nakonec i celej motor... Odsoudime za to vsechny 1.9TDI?

Dřív se tomu říkalo: vyrobeno v pátek po obědě.

Je pravda a nyní si to znovu užívám, že když je všechno v pořádku tak je to velice příjemné svezení!!!

Uvidíme, jaká bude ta nová verze s gumou místo řetězu v OIII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dřív se tomu říkalo: vyrobeno v pátek po obědě.

Je pravda a nyní si to znovu užívám, že když je všechno v pořádku tak je to velice příjemné svezení!!!

Uvidíme, jaká bude ta nová verze s gumou místo řetězu v OIII.

U OIII bych pockat 2 roky, co se tam objevi.

Jinak ja mel OI FL s 1.9TDI/66/ALH po 8letech/260tkm zadnej vetsi problem (krome toho ze do me na D1 nedobrzdil jeden kreten). OII FL/1.4TSI mam od rijna a zatim tam mam najeto 2tkm, takze nemuzu soudit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všem samá nej, hlavně buďte zdrávi všichni bez vyjímky a úplně, hromady dárků, v roce příštím tolik peněz, že je ani utratit nestačíte a mějte se rádi. Ať to jezdí! Vypínám kompl, mám toho všeho za celý rok až nad hlavu, jdu "prožít Vánoce s dětma a ženou"- bez telefonu a mailů, jen v pohodě a bez dohadování-nehádejte se! A ať je vám všem fajn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

kura: já ho nevychvaluji, jen píšu svoji osobní zkušenost s tímto motorem. O problémech s rozvodem jsem v době koupě nevěděl. Ale ono to u té 1.4-ky není s rozvody nějaká hrůza, tady na foru je snad jen jeden případ, kdy se rozvod měnil, ale to bylo zapřičiněno vadným nastavovačem vačkového hřídele u motoru z počátku výroby 2009. Horké to rozhodně není. Já ho rozhodně doporučuji a znovu se opakuji, kdybych teď kupoval nové, beru zase 1.4 TSi.

.a co ojetina(07-1.4tsi 103kw)?v bazarech jich je docela hodne tak mam strach ze se jich zbavujou prave kvuli remenum(skoncila zaruka tak pryc s tim)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že budu muset čekat, až se v autě (ne)zahřeju, to jsem čekal, ale že to bude až takhle "studené" to ne... Abych vysvětlil.

Přes Vánoce jsem jezdili delší trasy, vždy kalkuluju s cca 6,5l/100km. S klidným stylem jízdy to je většinou míň (motor se převaluje mezi 2000-2300 ot./m).

Tak si jedu a po cca 150km se dívám a svítí na mě ø7,6l/100km. Tak na to hledím, říkám si - 4 lidi, plný kufr... ale pořád mi to nedalo, tak jsem začal pátrat. Netrvalo dlouho - a vidím teplota oleje 88°C. Tak to chvíli sleduju a třeba při mírné klesání, kdy jedu se zařazenou (což by mělo šetřit palivo:-)) - a za chvíli teplota oleje 78°C....

Potom, stačlo jezdím míň úsporně (občas točit/vyřazovat) prostě "hřát" a nakonec jsem se dostal na 6,8l. Venku byly 2°C.

Takže, přemýšlím o deklu/dece na masce chladiče :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to víš, když už tam ten ukazatel je, tak se k tomu chováš šetrněji. :kol-28: Jestli to neukazuje nějaké hamotiny,t ak je to za mrazu skutečně utrpení - např. já to mám z garáže asi 1 km na dálnici. A teď babo raď: kolik mám jet? Tak se plížím na šestku 80-90 km/h, dokud voda nevyleze na 90° - což v ten okamžik je u oleje někde kolem 50-60°C (nebo tak nějak, přesně si to nepamatuji) a pak začnu zrychlovat na 100 -110 km/h. No a když olej vyleze na 80°C, tak dále na 120 km/h. Do toho mě přijdou tunely na R1, kde se to neohřeje, takže 130 km/h tam mám až nahoře nad Zbraslaví (a to najíždím na R1 v Praze 6).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...