Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

tak som nový hrdý majiteľ bielej Octavie 1.4 tsi 2012 s 70tkm, slušnou výbavou a pred týždňom na kulanciu (100%material, 70% práca) vymenenými komplet rozvodami (aj prestavovač vačkovej hriadele)  :kol-31: neni to žiaden športiak ale pekne ťahá, za rozumnú spotrebu, a ak už bude vyriešený problém s rozvodami tak hádam ma čakajú menej problémové slušné porcie kilometrov  :kol-47:

mimochodom asi všetkým pri výmene rozvodov menili olej? na faktúre bol aj ten.. lebo pri starej oktávke a výmene rozvodov nebolo treba :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nepročítal jsem celé vlákno, ale má někdo najeto víc než já? 230tis....

 

Koupil jsem minulý týden a dle servisky a protokolu, celou dobu měněné jen provozní náplně+brzdy a nic víc - jen na 120 měněn řetěz,ale dnes jsem mluvil se servisem kde auto bylo servisované a prý tam byla si vada od výroby na řetězu... a jinak prý pokud nezačne rachtit nebo podobně tak tomu nevěnovat pozornost ani neměnit preventivně,je to prý zbytečné

 

Ted mne čeká výměna oleje tak přejdu na pevný cyklus a hodim tam Magnatec, snad to bude šlapat tak dobře dál..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Zdravím Vás, nedávno jsem si pořídil Superb II s motorem 1.4 TSI 92kw r.v. 2009 a nechtěl jsem základ nové téma ,když tady je tento motor více probírán. A začal jsem přemýšlet o nechvalných rozvodech tohoto motoru. Chtěl jsem se zeptat co říkáte na tuto rozvodovou sadu i s přednastavovačem http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c198229b-sada-rozvodu-1-4-tsi-90kw-92kw-skoda-26376.html. Ještě jeden dotaz v  roce  2013 byl ve voze na záruku vyměněn půl motor jelikož nejspíš přeskočil řetěz a tak by mě zajímalo jestli v tomto roce už dávali nějaké "lepší" rozvody např. ty co jsem uváděl. Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ako páni, ako sa darí vašim tátošom? Ja už budem mať pomaly 80 tisíc, štartovanie s novými rozvodmi bez jediného zaváhania, pre istotu namontovaný ZEDER, akurát po štartovaní počujem akoby nejaké čerpadielko sem tam tak.. poťahuje, neviem to ani opísať, ale vždy len na začiatku jazdy, tak do minútky, ako sa prejavuje keď končí vodná pumpa? Dá sa to nejako odhaliť okrem úniku kvapaliny? Teraz by som mal ísť na garančku, ale rozmýšlam, že sa mi nechce nechávať 200-300€ za výmenu oleja autorizáku. Garancia mobility má nejaký význam? Inak mi to nepríde nejak dôležité...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spousta otázek a některé sem ovšem příliš nepatří. Aby se tady neřešila například mobilita. To je na foru x krát omleté téma.

Nevíme, co slyšíš po startu. Zkus to nahrát. Jinak to asi nemá smysl. Vodní pumpa například píská, to tady ovšem také najdeš v nějakém tématu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ospravedlňujem sa za OT, obávam sa, že to nebude na nahrávke počuť, je to naozaj dosť tlmené, niekedy viac, niekedy menej... teraz ma skôr trápi pach benzínu, hlavne keď zastavím alebo idem pomaličky tak sa smrad nespáleného benzínu dostane aj do interiéru, okolo auta je to cítiť ale oveľa viac, zajtra idem ku mechanikovi, neviem či to bude filter, zvody, uhlie, vstrekovač,... hlavne nech to nieje nič drahé :D ale všetko mi príde také predčasné na to, že som dnes prekročil 80000..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Zdravim Vas, prosim vie mi niekto lepsie objasnit na CAXA motore odvetranie motora (klukovej skrine)? Com som sledoval je: jedna vetva (hadicka) - 1x PCV od filtra smerom k motoru (teda primarne urcene na nasavanie motora) OK chapem . Druha vetva je napojena tesne s pred turba a odvetrava motor, palivove pary od nadrze, a dalej je este napojena na sanie do motora uz za skrtiacou klapkou. Zakladny princip by som chapal, no ked som chcel system prekontorlovat, bol som prekvapeny ze v tomto diely

 5a32706c3a4ef_xl.jpg 

niesu ziadne ventily - membrany, aby zabranili spatnemu chodu ak turbo natlaci do sania. Je to spravne? Mal to uz niekto vonku pozeral to? Ak by tato vetva bola napojena iba spred turba ano tam je takmer iba podtlak, ale to ze tato vetva je napojena uz na sanie za turbo a je to bez PCVciek, som prekvapeny...jedine moznost ze inzinieri vypocitali ze tlak za skrtiacou klapkou nieje taky velky ako podtlak pred turboum? ale to sa mi nezda...

Editováno: , autor: Vladiss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

V tom případě to tady musí potvrdit někdo, kdo to měl například rozebrané. Já se po tom svého času pídil a bylo mi potvrzeno výše psané = že nemá. Bavím se tedy o manuální převodovce. Dvouhmotu má přece DSG. A možná se o tom tady někde vedla diskuse. Zkus pohledat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...