Jump to content

Recommended Posts

Guest

Aku najvacsiu pametovu kartu vam berie Bolero?

Dal som do neho 16GB class 10 bez problemov.

32GB class 4 nacital len polovicu a strasne pomaly islo.

64GB class 10 nacital len prazdne priecinky (skoda).

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den, ať hledám jak hledám, tak info, které potřebuji jsem nenašel. Mám Škoda Octavia 2 FL (rv 2012) s autorádiem Swing. Koupil jsem si Bolero (rv 2009), po zapojení všechno fungovalo, akorát autorádio vymlátilo za cca 8 hodin baterku. V příloze přikládám výpis z VCDS. Čím myslíte, že by to mohlo být? Četl jsem že by to mohla způsobovat Gateway, ale jelikož je auto po FL a předtím tam byl Swing, tak by problém s gateway být neměl. Může to způsobovat to, že autorádio je starší než auto? Prosím poraďte. Děkuji za každou odpověď.

Log-TMBCT61Z4D2009086.txt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 8 hodin? To by muselo brát víc než  5A.  Není problém jinde? Měřil jste  klidovy odberovy proud rádia ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém by jinde být neměl. Jak jsem to zjistil, hned jsem Bolero vymontoval a vrátil zpátky Swing a vše bez problému, auto startuje i po pár dnech stání. Takže problém bude způsobený Bolerem. Klidový odběr rádia jsem dosud neměřil. Nemůže to být způsobeno špatným kódováním gateway , že neuspala rádio? 

Edited by Sam.R

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bude asi tou gateway, neuspí to Bolero. Na fóru už sem o tom četl xkrát. Zkus se poptat např. Rolbaře nebo ferdy25 ;)

Edited by šulda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to nakonec vypadá, že se problém vyřešil sám. Dneska jsem zkusil zase vyndat swing a namontovat bolero. Baterie při instalaci měla 12,4V, po 2 hodinách 12,6V, po dalších 2 hodinách taky 12,6V. Auto natočilo napoprvé. Změřím ještě zítra, ale vypadá to, že už vše funguje jak má. Děkuji všem za odpovědi :)

Edited by Sam.R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, pročetl jsem celou diskuzi...ufff, ale nenašel dostatečnou odpověď, dal jsem do svojí před fl O2 rádio Bolero, vše funguje jak má, jen mi zbývá to zobrazení parkovacích senzorů, z faceliftu mám jednotku parkovacích senzorů to tam vyměním za tu původní,ale nemůže jí to najít jako by tam nebyla. Dočetl jsem se že je třeba úprava kabeláže - přepinovat, ale já nevím které ty kabely přepinovat aby to šlo, nemáte někdo nějakou fotku jak to máte udělaný? nebo nějaké schéma zapojení? Mockrát díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není to jen o přepinování. Kabeláž od zadních čidel se musí přepájet a ,musíš natáhnout nové CAN vedení. Tady na fóru je toho o tom dost, jen je třeba hledat. Třeba sekce elektro tam je přímo vlákno parkovací asistent.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes sa mi podarilo pri vyberani bolera otrhnut prednu cast / vcetko co je na tom ciernom plaste/ od zbytku radia. Ostalo to spojene iba cez nejade droty. Vsetko funguje ako ma ale proste to nedrzi spolu. Zo zadnej strany by mali byt asi nejake srobky ale ja mam tie miesta kde by sa maly srobovat do toho cierneho plastu odlomene. neriesili ste uz niekto podobny problem?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 26. 8. 2017 na 22:56, break006 napsal:

Dnes sa mi podarilo pri vyberani bolera otrhnut prednu cast / vcetko co je na tom ciernom plaste/ od zbytku radia. Ostalo to spojene iba cez nejade droty. Vsetko funguje ako ma ale proste to nedrzi spolu. Zo zadnej strany by mali byt asi nejake srobky ale ja mam tie miesta kde by sa maly srobovat do toho cierneho plastu odlomene. neriesili ste uz niekto podobny problem?

 

zachovej se dle starého dobrého přísloví:

 

"Kde rozum nestačí, silikon natlačí."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, je tu někdo z Olomouce nebo Brna (či okolí) s Octavia 2 FL a rádiem Bolero výrobce Delphi (1z0 035 156M)? Mám Bolero od Blaupunktu (1z0 035 156F) a potřeboval bych vyzkoušet, jestli na novějším rádiu bude fungovat ovládání písniček BT jednotky. BT jednotku mám 5K0 035 730E (tato jednotka to podporuje). Díky 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, budu prodavat Bolero ze sve laurinky, ale bohuzel nemam v servisni knizce ani v knizce k radiu pin. Volal jsem do skodovky, a tam mi rekli, ze si mam domluvit termin a prijet a ze cca hodinku na dilne a 500Kc. Na lince skoda-auto mi rekli zas to, ze je to moje volba, bud zaplatim, nebo nebudu mit pin.... No, takze otazka zni, jak nejlevneji dostanu pin ze sveho autoradia ? Je nejaky funkcni generator na internetu , pripadne umi to nekdo z Vas ? Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, ale nez ti prodat Bolero za 1500, radeji si ho vystavim  naproti zachodu a pri kazdym sr...ni se na nej budu divat... 

Edited by jan.machalik
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když jsem prodával své rádio, napsal jsem prodejci od kterého jsem auto koupil, a ten mi bez prodlení a jakýchkoliv požadavků poslal mailem pin. A je to tak v pořádku. Rádio jsem si koupil s autem, tak proč by mě neměli dát Pin? Napiš něco.podobného rovnou na Škodovku a když Ti nevyhoví, napiš na ČOI. 

 

Nechápu, že ty piny nedávají rovnou při prodeji auta.....

Edited by Clerfayt

Share this post


Link to post
Share on other sites

PIN kod se u nekterych radii psal do origo prirucky. Vzhledem k tomu ze se uklada do gateway tak uz neni treba ho znat.

Skodovka ti ho samozrejme zjisti ale je potreba dovezt auto, velky TP, posila se pro pry do MB - zadarmo.

Nektery salon ti to za penize sdeli.... zalezi na salonu.

 

Drive stacilo jen radio a VIN.

 

Edited by MajklGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Říkám ještě jednou, stačilo napsat do salónu a PIN byl doma (zadarmo). Autem jsem nikde nebyl. Je to na přístupu prodejce.

Že je PIN uložen někde v autě je nám nakokot. Páč ho nevyčteš.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle je poslední odpověď od škoda-auto, v těch předešlých je to samé, dokolečka dokola... 

 

Dobrý den,
 
K infotainmentu nemůže být vylepený PIN kód v servisní knížce ani k návodu u rádia. Rádio a infotainment jsou rozdílné věci. V nových vozech je radio součástí infotainmentu a proto není třeba zadávat PIN kód. Při výměně celého infotainemntu je nutné ověřit v online centrální databázi, že se jedná o autorizovaný zásah s originálním dílem, nikoliv o neodbornou manipulaci. Proto Vám nikdo sdělit PIN kód nemůže. Musíte navštívit autorizovaný servis Škoda auto.
Co se týče starších vozů, je možné že měli PIN k rádiu, jelikož bylo možné jej zadat bez demontáže zařízení například při odpojené baterii vozidla.
V současné chvíli není možné zadat PIN kód k infotainmentu bez zjištění ho díky diagnostice na servisu přes interní systémy Škoda auto. PIN kód je generovaný pro daný vůz v tu chvíli. Nelze ho tedy ani uschovat.
Právě Vámi zmiňovaní zloději daný PIN kód při montáži kradeného zařízení potřebují a právě z těchto důvodů je nemožné ho získat jinak, než odborným zásahem.
 
S pozdravem
Hejný Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Být tebou, navštívím autorizovaný servis a máš za 10 minut vystaráno. Věří i tomu, že ti PIN zjistí za méně než 500, vše je o domluvě. Troufnu si říct, že ti to neudělají "bez papíru", protože to je o hubu. Ale pokud bude rozumný přijímací technik a ty je slušně požádáš, určitě nebude problém. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, jan.machalik napsal:

Tohle je poslední odpověď od škoda-auto, v těch předešlých je to samé, dokolečka dokola... 

 

Dobrý den,
 
K infotainmentu nemůže být vylepený PIN kód v servisní knížce ani k návodu u rádia. Rádio a infotainment jsou rozdílné věci. V nových vozech je radio součástí infotainmentu a proto není třeba zadávat PIN kód. Při výměně celého infotainemntu je nutné ověřit v online centrální databázi, že se jedná o autorizovaný zásah s originálním dílem, nikoliv o neodbornou manipulaci. Proto Vám nikdo sdělit PIN kód nemůže. Musíte navštívit autorizovaný servis Škoda auto.
Co se týče starších vozů, je možné že měli PIN k rádiu, jelikož bylo možné jej zadat bez demontáže zařízení například při odpojené baterii vozidla.
V současné chvíli není možné zadat PIN kód k infotainmentu bez zjištění ho díky diagnostice na servisu přes interní systémy Škoda auto. PIN kód je generovaný pro daný vůz v tu chvíli. Nelze ho tedy ani uschovat.
Právě Vámi zmiňovaní zloději daný PIN kód při montáži kradeného zařízení potřebují a právě z těchto důvodů je nemožné ho získat jinak, než odborným zásahem.
 
S pozdravem
Hejný Martin

Tento pán ze ŠA vůbe neví o čem hovoří. Mele páté přes deváté, plete a míchá dohromady koncepci RCD510... a MIB nové generace. S takovými demagogy a diletanty se nedomluvíš. 

Bolero prodáš cca do.3000kč a to kdo ví jestli.... Zvaž jestli Ti to stojí za to. Nebo.ho.prodej tomu borci za 1500 bez PINu a máš to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 1500 ho urcite neprodam. Staci se podivat, jak se pohybuje cena Bolera na bazarech - okolo 5 tisic. Takze za 4ku minimanle ho chci prodat, ale chci ho prodat s cistym stitem tj. i pinem, aby nebylo zbytecne podezreni atp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...