Přejít na obsah

Jaký motor zvolit do SII


neon

Doporučené příspěvky

Tak jsem se rozhodl koupit nového SU II - podle nabídky jsem objednal 1.8 TSI se 7st.DSG,první dodávky měly být 36.týden,nyní to odsouvají až na 39 a více a kladu si otázku proč tomu tak je. Nevím zda jsem neudělal chybu a neobjednal s motorem 2.0 TDI CR 125 KW s DSG ,ale volil jsem 1.8 TSI s DSG právně pro tichost,nájezd km ročně 15 tkm a také dnes ta cena nafty a ostatní - zkrátka objednal jsem benzin. Jaký máte názor na motory při tak malém nájezdu a převážně město a okolí ? Také škodovka něco nabízí a nic nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdim s SI 2.0 TDI PD, takze muzu trochu srovnavat - ted jsem mel na 4 dny SII 1.8 TSI, abych si vyzkousel, zda tento motor ano ci ne. Najel jsem celkem 1000 km a nebylo to vubec spatny, ale pripada mi proti 2.0 TDI PD mdly. Jeste to chce zkusit 2.0 TDI CR, ale uprimne receno, koupim ho s 3.6 FSI (to je proste famozni jizda.....) a mozna posledni moznost koupit takovyto motor, nez budou jen kombinace s hybridnimi pohony (kterym tedy fandim).

Mimochodem, s DSG jsi udelal jen a jen dobre - do SII podle me patri jen a jen automat.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně bych voloi naftu a počkal bych si na CR, převodvka je OK, to DSG maká nádherně, manuál už bych do rodinýho auta nechtěl. Škoda že použily platformu z Passata a tudíž tam nepůjde 3.0TDI, protože právě tento motor budu asi chtít ve svém new autí, takže Škodovka má smůlu, A6 to nejspíš bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že i tak to pojede jak z praku :) akorát ta spotřebička hh.... jinak v německu už supa s 3,6 nabízí v kombinaci s 4x4... to bude asi mazlík... ;) jinak kdybych já teď kupoval supa II. tak bych bral 1.8 TSI a kdybych mohl, tak bych počkal na DSG :) taky už jsem nad tím přemýšlel, že jsem mohl počkat a místo Scouta koupit SII.... ale nakonec jsem rád, že mám Oktu... 4x4 a navíc je to furt do toho města lepší... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.8TSI je pro SII moc dobrá volba......mám je v SII(2ks) i v OII(3ks) a nemůžu si je vynachválit....hlavně po tom co jsem je začal kupovat jako náhradu za 2.0TDI-PD.....auta mi ročně jezděj více jak 100.000km a ty 2.0TDI-PD šli do dvou let kukat....u všech se v záruce měnily díly za více jak 200.000kč/1ks a končilo tím že přestali mazat,u jednoho mi ho vyměnily v záruce,u druhého od toho dala MB ruce pryč,tak jsem ho musel měnit za svý,až jsem se nasral,doplatil leasingy a prodal všechny tři......kupuju VW-TDIčka od roku 1993,najezdil jsem s nima už sakra hodně km(1.9TDI i 1.9TDI-PD) a nikdy neměl jsem jedinej větší problém(snad nejhorší byla vždy závada typu Váha vzduchu),ale 2.0TDI-PD je podle mě ten nejhorší motor co kdy VW udělala......nejpozději od 60.000km to vždy začlo,špatné starty,prasklá hlava(do 140.000km jí měnily 2x),starty na tři válce,několikrát přehrávaná ŘJ motoru,výměny turba(do 150.000km 2x výměny) atd.atd.atd.až to vždy končilo tím že přestal mazat.........Navíc mám kolegy z mé branže(autodopravce) kteří maj 2.0TDI-PD i v jiných modelech (Passat,SI,OII) a každej z nich si s nima užívá totéž.........zrovna teď před prázdninama přestal mazat 2.0TDI-PD DPF kamarádovi v SI a to měl najeto pouhých 76.000km.....Vyměnily mu ho samozřejmě na záruku,ale taky řekl že by si 2.0TDI-PD už nikdy nepořídil...před tím měl SI-1.9TDI 96kw,najezdil s nim přes 350.000km bez závad...ted má 2.0TDI a snad každej druhej týden je v servisu a něco řeší............

Ty 2.0TDI-CR 125kw už nemusejí být co se spolehlivosti týče špatný,ale upřímně řečeno..za ty prachy co za to chtěl ať si ho strčej do prd.le......dyť je mezi 1.8TSI 118kw a 2.0TDI-CR 125kw rozdíl 105.000kč :doh .....to si opravdu může koupit jen magor........

Ty 1.8TSI se mi moc osvědčily v OII kde už mám na nich najeto více jak 130.000km a kromě výměny váhy vzduchu(projevovalo s to vyšší spotřebou) jsem s nimi neměl problém a motor je pořád jak novej....navíc z perfekt.spotřebou.........

1.8TSI mám ve dvou SII...mám na nich už najeto u jednoho přes 20.000km a druhý se blíží ke 30.000km a bez problému a na tak velké a těžké auto mám kombin.spotřebu 7,2L (jezděj mi ze 70% dálnice mimo ČR)........

V té kombinaci ze 7.st.DSG to bude ještě větší parádička...(mám 6.st.DSG ve dvou OII 1.9TDI a je to prostě :palec2: )....takže ti jen řeknu že tvá volba 1.8TSI+7.st.DSG nemá chybu :palec2: ....vůbec o tom nepřemejšlej....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim vsechny,

vybiram noveho sluzebaka a jelikoz vyber je omezeny, tak sem v podstate dospel k dilematu Passat versus Superb. zatim to vypada na superba, ale chtel bych se zeptat mistnich maitelu na par veci.

1) motorizace. vzhledem k tomu ze 125 kw CR v eleganci je pro me uz nad limit (a uprimne ten motor stejne rachta a kvedla jako PD takze moc velky posun to neni, v audi je mnohem lepe odhlucnen a vubec ja radsi benziny) tak by to bylo 1.8 TSI versus 103 kw PD (s cipem na 130 cca).

svezl sem se s obema , traktor je proste traktor, nema cenu komentovat jedine plus je spotreba. TSI je super motor, byl sem prekvapeny jak cvici s takovou tezkou kravou jako je Sup II. nicmene, jake sou realne zkusenosti se spotrebou? karlos tu pise 7,2 litru, to mi pride jako ustreleny nebo s tim jezdi jako pan klobouk. osobne sem mel na testovaci jizde cca 10,8 ale to sem to rval jen okolo Jarova po meste a daval sem tomu sodu, to mi prislo odpovidajici. Podle toho co sem cet majitele tohoto motoru v oktavce tak sem cekal ze budu jezdil 8-9 litru coz je pro me prijatelne - to jezdim aktualne s atmosferickym 2l benzinem. Nicmene v nekterych testech psali a rikali ze kdyz clovek trochu prislapne, 14 litru neni problem to uz mi pride dost. Srdce voli jednoznacne benzin, ale rozum traktor..

takze , mate nekdo realne zkusenosti s rezimem dalnice (cca 160-180 kmph stabilni jizda), pul okresky (cca 100-120 kpmh silnice prvni tridy) a mesto (poskakovani po praze) ? zejmena ta spotreba na dalnici kolem 160-180 kmph by me enormne zajimala. Jezdim relativne svizne ale nijak zavodnicky (zadny burnouty, dorazeni, agresivny predjizdeni a podobne prasecinky, proste obcas kdyz to podminky dovoli tak trochu nad limit).

2) mate nekdo Supa v te svetle kozene kombinaci? muj favorit je Roso brunello lak a interier bud ta svetla latka nebo svetla kuze + alcantra. nazivo sem svetlou bohuzel nevidel (vsichni prodejci maj tmavou :-( a prijde skoro az takova bila.. bojim se ze to hned zprasim.

3) TSI + DSG - lepsi kombinace nez s manualem? nevadi mi manual, rad radim, ale s DSG se bojim vyssi spotreby a nevim esi to stoji za ten kruty priplatek.

diky vsem za odpovedi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně když s tim budeš jezdit jen a jen po Praze tak z min.10L určitě počítej.....já s tim jezdim ze 70% mimo město i ČR..po okreskách přiznám že jezdim hodně v klídku,ale na dálnicích to pod 180km/h nepustim,obvzláště v Německu kde najedu většinu všech svých km.........Jak jsem už psal v jiném tématu ...má cesta Praha-Benešov-Chrudim-Pardubice-Praha.......Z Prahy do Benešova jsem měl na PC dojezd,tak netušim za kolik to jelo,ale po cestě z Benešova do Chrudimy jsem někde u Čáslavi z nudné cesty po okreskách přepínal PC a stálo tam Aktuál.spotřeba 6,8L......po popojíždkách po Chrudimy jsem vyrazil přes Pardubice do Prahy..po najetí na novou Hradeckou dálnici jsem toho sraní se za Aviatikama měl plný zuby, tak jsem to hned nakrmil(to stálo na PC 7,1L).....od toho nájezdu na dálnici až po přípojku jako od Poděbrad(kde mě zbrzdila FII na 120km/h) jsem to nepustil pod 200km/h...když mi FII uhnula,tak jsem tomu šel znova po krku a až do Prahy jsem to nepustil pod 180km/h a v Praze na Čerňáku stálo na PC aktuál.7,8L........dlohodob.průměr se mi pohybuje 7,2-7,6L...víc jsem dlohodobku nikdy neměl

Když se s timhle motorem jezdí opravdu kombinace,tak i při sport.jízdě tam nemůže mít nikdo nad 8L,ale hrob pro tento motor jsou městský zácpy......stačí si střihnout vyloženě jeden den po Praze a to se člověk nestačí divit......aktuálka se pohybuje min.na 9L a to opravdu min....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dik za vycerpavajici odpoved. to mesto je dle ocekavani, ale celkova me opravdu prekvapila, fakt sem ocekaval cca 8-9 litru, prece jen je to skoro 2 litry objemu, s turbem a navic to musi tahat tunu a pul tezky auto. ted mam 100 kw atmosfericky benzin v aute cca 1350 kg a je to akorat, dlouhodobe jezdim za 8,5.

vypada to ze 1,8 TSI je opravdu povedeny motor, skoda ze vw nepovolili do superba 2.0 TFSI to by byla slusna motorizace.. prece jen ta 3,6 V6 je uz ponekud prerostly motor ktery dlouhodobe podle me nepujde se spotrebou pod 11 litru.

jeste dalsi vec - ma nekdo z vas superba se sportovnim podvozkem? zkousel sem ho s 18kama kolama a prisel mi tak akorat tvrdy, nicmene planuju dat si tam sportovni podvozek na tech standardnich 17kach.. ma nekdo dlouhodobejsi zkusenosti? a co standardni podvozek?

sem zvykly na tvrdsi podvozky, hlavne pri prujezdu zatackou nemam rad kdyz se auto naklani. treba passat se standardnim podvozkem je pro me mekky az hruza, nedejboze oktavka ta vyslovene plave - kdyz sem s ji jezdival tak pritelkyni se z toho az delalo spatne, proto potrebuji tvrdsi auto.

jeste pro carlose - koukam ze mas interier emory alcantra, predpokladam ten cerny? spokojeny? jaky je rozdil v sedackach vuci standardnim latkovym v elegance a ambition?

Editováno: , autor: Kuba78
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

čekám na převzetí nového S2, do cca měsíce by měl být. Jelikož jsem byl omezený limitem - služebák (900TCZK za ceny Škoda auto - konfigurátor) volil jsem 2,0TDI Ambition s 18" a sportovním podvozkem + navi COLUMBUS, na kůži už ale nezbylo. To mne moc mrzí, kůži jsem moc chtěl... :feve:

Co vy na to? Jsem na to docela natěšený....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

čekám na převzetí nového S2, do cca měsíce by měl být. Jelikož jsem byl omezený limitem - služebák (900TCZK za ceny Škoda auto - konfigurátor) volil jsem 2,0TDI Ambition s 18" a sportovním podvozkem + navi COLUMBUS, na kůži už ale nezbylo. To mne moc mrzí, kůži jsem moc chtěl... :feve:

Co vy na to? Jsem na to docela natěšený....

ty jo koukam ze mate dost podobny limity.. 900 na naftu a 950 na benzin. nedelame ve stejny firme? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zřejmě ne, u nás pouze nafta a LeasePlan....

hm u nas taky leasplan. ale benzin je myslim porad povoleny aspon doufam.. taky sem to nakonfiguroval s navi, znamy ma supa II uz asi mesic a nemuze si tu novou navi vynachvalit, vypada to super, skoro jak tomtom. Uprimne, za ty prachy co mame limit si dovedu predstavit lepsi auta, ale bohuzel vyber je omezeny takze sup je takovy "mezi slepymi jednooky kralem".

nicmene jednu zkusebni jizdu sem mel u brejly s TDI DSG se sportovnim podvozkem na 18kach a prislo mi to skoro az dost tvrdy na to ze to ma byt limo, takze zvolim asi 17ky. TSI sem zkousel na standardnim podvozku a 17kach a prislo mi to o dost lepsi podvozek nez standardni passat (tam je sportovni skoro nutnost) ale malicko pritvrdit neuskodi. nehodlam s tim autem zavodit, ale co fakt nesnasim jsou velky naklony v zatackach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm u nas taky leasplan. ale benzin je myslim porad povoleny aspon doufam.. taky sem to nakonfiguroval s navi, znamy ma supa II uz asi mesic a nemuze si tu novou navi vynachvalit, vypada to super, skoro jak tomtom. Uprimne, za ty prachy co mame limit si dovedu predstavit lepsi auta, ale bohuzel vyber je omezeny takze sup je takovy "mezi slepymi jednooky kralem".

nicmene jednu zkusebni jizdu sem mel u brejly s TDI DSG se sportovnim podvozkem na 18kach a prislo mi to skoro az dost tvrdy na to ze to ma byt limo, takze zvolim asi 17ky. TSI sem zkousel na standardnim podvozku a 17kach a prislo mi to o dost lepsi podvozek nez standardni passat (tam je sportovni skoro nutnost) ale malicko pritvrdit neuskodi. nehodlam s tim autem zavodit, ale co fakt nesnasim jsou velky naklony v zatackach.

No, nechme se překvalit, dojmy jsou dojmy. Kdy máš dodání?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nechme se překvalit, dojmy jsou dojmy. Kdy máš dodání?

zatim v nekonecnu este sem neobjednal :-) nemel sem cas se s vyberem noveho sluzebaku zabyvat, zatim sem jen nechal nacenit pasika a ted si necham nacenit tri varianty supa - benzin DSG, manual a traktor PD. vsecko v eleganci. ale u prodejce rikali ze dodaci lhuty kolem 5 tydnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatim v nekonecnu este sem neobjednal :-) nemel sem cas se s vyberem noveho sluzebaku zabyvat, zatim sem jen nechal nacenit pasika a ted si necham nacenit tri varianty supa - benzin DSG, manual a traktor PD. vsecko v eleganci. ale u prodejce rikali ze dodaci lhuty kolem 5 tydnu.

Založil jsem téma COLUMBUS v SII, ale nikdo mi zatím nereagoval. Objednal jsem si do SII tu GSM sadu s BT II, nechci další HF nebo Parroty vrtat do palubky, nicméně se bojím komunikace mezi touto sadou a mobilním telefonem s OS, typu např.BlackBerry. Normální phone bude asi OK, ale prý to s těmito typy přístrojů s vlastním operačním systémem dělá problémy. nevíš o tom něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Založil jsem téma COLUMBUS v SII, ale nikdo mi zatím nereagoval. Objednal jsem si do SII tu GSM sadu s BT II, nechci další HF nebo Parroty vrtat do palubky, nicméně se bojím komunikace mezi touto sadou a mobilním telefonem s OS, typu např.BlackBerry. Normální phone bude asi OK, ale prý to s těmito typy přístrojů s vlastním operačním systémem dělá problémy. nevíš o tom něco?

ja sem si nakonfigurovat tu sadu s BT, ne tu s rSAP - podle me pres klasicky BT HF profil to pojede se vsim - WM, UIQ, Symbian, proprietaly typu blackberry. s tim rSAP je to horsi to kazdy nepodporuje.

a mimochodem parrot ma stejne zdaleka nejlepsi zvuk a ciltivost, kam se hrabou nokie nebo skoda hf.. jezdim roky s parrotem a sem max. spokojen, jedina vec je opravdu ten displej navic na palubce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...