Přejít na obsah

výfukové svody na 1.6 55kw


DaniBobo

Doporučené příspěvky

Čau dnes jsem zjistil že mám na své octavce 1.6 55kw prasklé výfukové svody. chci se zeptat jestli to někdo zkoušel zalepit nějakým dvousložkovým lepidlem -nebo je to blbost. nebo by šly zavařit? ma stim někdom zkušenost? nové v Prondu stojí skoro 7000kč to je fakt nářez. Předem díky za rady :help:

Editováno: , autor: DaniBobo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja je prodavam pro forum za 5750,- s dokladem, orig., nove, ale pokud to jde svarit, varil bych :)

--------------------

www.skoda-dily.cz - nové náhradní díly na vozy Škoda

Našel jsem tam svody pro Felicii 1,6, č. 032.253.031 H, za 2.945 Kč. Jaký je rozdíl mezi těmito svody a svody pro Oktávku? Typ motoru je stejný (AEE), tak by snad neměl být problém s použitím na Oktávce?

post-14560-1220547131_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to vyřešil tak, že jsem si svody včera nechal poslat z Car centra v Mladé Boleslavi za 5933kč a dokoupil těsnění. Dnes jsem to namontoval a Super!! už je to zas O.K. ale ta cena :feve: za kus litiny to je fakt strašný. Jo a na ty svody s tý Feldy jsem taky koukal, ale u Feldy je to trochu jiný- u motoru tam je to stejné, ale pak je to tam jinak nakroucený u tý příruby na výfuk- jinak ta cena by byla super, ale na Octávku to prostě nepásne. Tak díky za tip :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak mam uplne ten samy problem, ale nejen to. Nevim jestli je to zpusobeny tou prasklinkou na svodu, nebo necim jinym...? Motor mi po nastartovani nedrzi otacky, jakoby nefungoval sytic. Po zahrati sice nechcipa, ale otacky zacnou kolisat mezi 500 - 700ot/min. Netusite co to muze mit na svedomi? Uz jsem to probiral se znamym ktery se v tom lehce vyzna a ten mi rekl ze pokud by to bylo lambda sondou, zvysila by se prudce spotreba - coz se u me nijak neprojevuje. Vim ze by bylo nejlepsi pichnout to na VAG, ale na to nemam zadne zname a davat to do servisu se mi zrovna moc nechce - az v pripade krajni nouze. Poradte prosim

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mam uplne ten samy problem, ale nejen to. Nevim jestli je to zpusobeny tou prasklinkou na svodu, nebo necim jinym...? Motor mi po nastartovani nedrzi otacky, jakoby nefungoval sytic. Po zahrati sice nechcipa, ale otacky zacnou kolisat mezi 500 - 700ot/min. Netusite co to muze mit na svedomi? Uz jsem to probiral se znamym ktery se v tom lehce vyzna a ten mi rekl ze pokud by to bylo lambda sondou, zvysila by se prudce spotreba - coz se u me nijak neprojevuje. Vim ze by bylo nejlepsi pichnout to na VAG, ale na to nemam zadne zname a davat to do servisu se mi zrovna moc nechce - az v pripade krajni nouze. Poradte prosim

Honza

U tebe to spíš vypadá na škrtící klapku a nebo čidlo chladící kapaliny. Prvně bych zkusil toto a pak teprve svody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...