Přejít na obsah

Climatronic - závady, problémy


isquash

Doporučené příspěvky

K větrákům, už kdysi sem hledal fundovanou odpověď.

Vždy se točí oba, řídící jednotka je ve velkém.

Jednoduchý test funkčnosti:

pustit klimatizaci, oba se začnou točit na minimální otáčky.

Pokud se netočí malý - chyba je v něm (možná jen uhlíky),

pokud se netočí oba - vadná řídící jednotka ve vekém (mění se celý větrák),

pokud se točí jen malý, řídící jednotka v pořádku ale odešel motor větráku (uhlíky jdou vyměnit).

Pozor! Řídící jednotka nedetekuje chybu typu větrák se netočí i když to po něm

chci ! Pokud se o kondici větráků nezajímate aktivně, jejich nefukčnost se projeví

až přehříváním motoru, případně vysokým tlakem v klimatizaci!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Startovat se mi kvuli tomu nechtelo, tak jsem to otestoval pres diagnostiku. A je to opravdu tak jak pise šulda. Mame chybu v malem ventilatoru. Veliky ventilator se toci a maly se ani nehne (ani pres tu diagnostiku). Ale pokud na maly ventilator zatlacim (zasunu ho trochu bliz ke chladici), tak se okamzite zacne roztacet. Ja ale musim prestat tlacit a tak se znova zastavi. Takze to asi budou jen ty uhliky...

 

Ted je otazka, kde je sehnat...  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S cidlem bohuzel neporadim.

 

Ventilator uz mam opraveny. Dal jsem dolu saharu a zkusil ho napojit primo na zdroj - nic. Takze jasna vada maleho vetraku. Rozdelal jsem ho a nenasel zadny problem. Uhliky jsou v pohode, maji jeste cca 1,5 cm. Takze jsem uhliky trochu rozhybal, profoukl vnitrnosti a vetrak uz funguje. V cem byla chyba nevim, ale rekl bych ze na 99 % byly zasekle uhliky. Zitra dam saharu do auta a snad to bude vyresene.

 

Jinak chladic samozrejme zustava v aute. Staci povolit 4 srouby, kterymi je sahara uchycena ke chladici a rozpojit jeden konektor. Spodni srouby jdou povolit jedine zespodu, takze musi dolu spodni kryt motoru... No a potom te jeste ceka trochu boj pri vyndavani sahary. Neni tam moc mista, ale da se to. Tak hodne stesti!  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, 4 srouby (myslim ze torx 25) a konektor dole. Pak jde cela sahara ven.

Srouby jsou hlavickou smerem k motoru. V podstate v kazdem rohu sahary jeden. To uz ale uvidis sam...

Samotny ventilator drzi v sahare 3 matky (sestihran 10). Potom musis z ventilatoru nejak dostat zadni kryt. Vrtuli nema smysl sundavat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V servise z tebe asi chteji vytahnout penize...  :kol-32:

 

Uz mam saharu zpet v aute a toci se oba ventilatory, takze hotovo. Srouby sahary jsou opravdu Torx 30. Na oddelani spodniho krytu motoru budes potrebovat Torx 30 a Torx 25. Zbytek uz asi budes delat nekde na stole...

 

Jinak ten maly vetrak se da vyzkouset lehce. Je s velkym vetrakem spojeny dvema draty s konektorem. Takze konektor rozpojis a pustis tam 12 V (ja ho zkousel na 5 V, staci to...). Minus davej urcite na hnedy drat, je zbytecne roztacet ho naopak a nicit tim uz zajete uhilky...  :kol-47:

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte

Poradte kde može byť problem climatronicu OII facelift, nastaveni klape ide, FIRST run ide nastavit tak ze spustim kompresor automaticky, blika kontrolka AC, po minute prestane blikať, a ked stisknem tlačitko AC tak nesvieti vobec, jedine columbus ukazuje AC on, klima nechladí

Kompresor? alebo stači vymenit medium? prečo nesvieti po stlačeni kontrolka AC po adaptaci?

 

9481200 -  Coolant Pressure
B10AB F0 [009] - Too Low -
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Počítadlo resetů: 185
                    Kilometry: 197623 km
                    Datum: 2001.14.00
                    Čas: 22:10:21

9477872 - AC Compressor First Run-In
B109E F0 [009] - Not Performed
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Počítadlo resetů: 185
                    Kilometry: 197623 km
                    Datum: 2001.14.00
                    Čas: 22:10:21
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem taky zkoušel na ten ventilátor zatlačit a ejhle on se rozjel, pustil a nic :kol-32:  tak jsem to cely sundal a profouknul kompresorem, zapnul na zásuvku a nic, malý je asi k.o. , nepokoušel jsem se ho rozebrat, protože je to nějak debilně uzavřený, bez násilí by to asi našlo. (nejspíš to budou uhlíky)

 

Tak jsem sehnal na inzerát celý čelo s oběma ventilátory za 1tis :kol-47:  tak pro to zítra jedu, za ty prachy to jde . :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...