Přejít na obsah

1.8T problém s hlukem od motoru


Eric

Doporučené příspěvky

Už delší dobu pozoruji, že při prudkém sešlápnutí plynového pedálu motoru 1.8T a následném rychlém uvolnění se z motoru ozývá jakési ramplování, jako když se něco dotáčí a o něco to chytá. Stává se to, když se motor opravdu zatíží, třeba z nízkých otáček a pak se pedál uvolní. Motor jinak vtahu je však bez těchto zvuků. Nevím, jestli to s tím souvisí, ale podobný zvuk se na cca 1s ozve při startování a to ještě když je chladno. Obávám se, zda to není turbo.

Nesetkal jste se někdo s tímto jevem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně je to ve 180tis.. nebo po 5letech ale já ho měnil u sebe v 90tis. a mám klid ale často odchází napínák řetězu na vačkách a potom je řetez slyšet

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na rozvody to podle mě nevypadá, ten zvuk po sundání nohy z plynu se ozve pouze na krátkou chvíli tak na 1s, jako by se něco krátce dotáčelo. Motor je jinak absolutně tichý a klidný.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by mě moc zajímalo co přesně slyšíš. Podobnej zvuk co popisuješ mi to dělá také. Mám 1.8T 20V AGU.

První diagnóza v serisu byla uvolněnej vzduchovej filtr (sportovní typ) - výměna za standard - beze změny. Závěr - ověřovali to u jiných aut stejného typu a údajně to je zvukový projev tohoto motoru. O rok později, v jiném servise, dignóza uvolněný střední díl výfukového potrubí, manžeta za kterou je přichycené potrubí byla skutečně prasklá - přivařeno autogenem, fixováno - výsledek bohužel opět beze změny. Nová dignóza o několik měsíců později. Jedná se o zvuky dotáčejících se částí turba při prudké deceleraci (noha z plynu). Dle vyjádření automobilky Škoda nelze nijak opravovat:-(

Mě se to nejvíce projevuje při roztočení motoru na nižší rychlostní stupně (1, 2) a následném přeřezení na další stupeň. Zpravidla do kopce, kdy je motor v zátěži. Ale stačí i dát jen nohu z plynu a nechat tam tu rychlst zařazenou. Dá se to simulovat i na volnoběh, ale není to zdaleka tak slyšet.

Jak se to chová tobě? Napiš jestli se potvrdilo to řízení, nějak se mi to ale nezdá. Už jsem se s tím skoro smířil, ale trochu mě to přeci jenom štve.

Nevšimli jste si něčeho podobného ostatní? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chování, co popisuje broad, tak takto se mi to přesně chová. Opravu řízení, jak jsem psal, mi vyčíslili celkem na 20t., to jsem nechtěl, auto jsem nenechat opravit. Mě se pořád nezdá, že by ten zvuk měl něco společného s řízení, spíše to vypadá, jako když se něco dotáčí cca tak po dobu 1-2 sec a dělá to ten zvuk. Zkusím ještě jiný servis, pak napíši jak jsem dopadl.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...