Přejít na obsah

Chladící kapalina


Sinius

Doporučené příspěvky

Tak problém je zpět. Dnes zase svítila kontrolka vody...ubyla...jde jasně vidět že to teče tím horním kolenem u chladiče. Zacvaknutý byl, ale nedrží moc pevně, docela se viklá. Měl jsem vytahlej o-kroužek a ten vypadá ok. Nevím, ale asi se v tom někdo hrabal. Je tam klasický kulatý o-kroužek vnějšího průměru 40mm a tloušťky 4mm. Je to origo? nemá tam být něco jiného? Jde koupit samostaně to plastové koleno? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ahoj, chtěl bych se zeptat. Vzhledem k tomu, že mi zřejmě zamrzlo auto, po nastartování strašný hluk řemenu a nefunkční dobíjení. Z toho jsem usoudil, že byla zamrzlá vodní pumpa. Tolik moje diagnostika :). Vypustil jsem obsah chladícího okruhu, stejně tam byla zřejmě jen voda. Pak jsem koupil 2l chladící kapaliny tu nalil jako první a poté dolil vodou. Vzhledem k tomu, že objem chůadiče pro 1.4 MPI je cca 5,6l a má se míchat na 40% koncentraci (tedy 2,24 l chl. kapaliny na -25°C), říkal jsem si, že 2l bude stačit tak na -20°C. Předpokládal jsem, že když to projedu pořádně všechna chladící kapalina se dobře promíchá. Nyní jsem to měřil a naměřil jsem sotva -10°C. Otázka zní, je dobrý předpoklad, že se všechna chladící kapalina smíchá sama, nebo může být vlivem zamrznutí poškozená vodní pumpa i když neteče a nebo mám prostě nekvalitní hustoměr??? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny.Mám problém s chladící kapalinou,přesněji s vyrovnávací nádržkou.Každý druhý rok,se mi udělá na kontaktech v nádržce nějakej nános a v zimě mi bliká kontrolka chladící kapaliny,protože kontakty navodí.V nádržce se udělá i pruh ve výšce hladiny ,alekapalina je přitom čistá. Nádržka se musí demontovat a vyčistit.Nevíte čím to je?Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale velký hovno fialovou. Ten tvůj kolega autům rozumí asi jako koza marcipánu - daleko spíš máš prasklinu v těsnění pod hlavou a do kapaliny foukají plyny z některýho válce spolu s motorovým olejem. Je to ale maličký a toho oleje projde málo - jinak už bys dávno nejezdil, respektive by se to projevilo daleko hůř. Nechej udělat výměnu těsnění a kontrolu palice spolu s přeměřením těsnosti a rovinnosti dosedací plochy. Sice to bude nějakou tisícovku stát, ale zmizí to zasírání nádobky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

tak asi špatně, já jsem tohle dělal taky u své F1, nechal jsem rovnou dělat hydroštely a všechny věci kolem, když už je dole hlava, nové šrouby atd...sice to stojí ale máš klid...otázkou je si spočíst jak dlouho chceš auto mít a zda se Ti to vyplatí, určitou dobu se i s tímhle dá jezdit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Prečítal som celú tému  Chladící kapalina  mám Fabia 2005 69 000km ešte som chladiacej kvapaliny ani raz nedolial (nebol dôvod,nechýbala)kvapalina má mrazuvzdornosť do -34 merané refraktometrom asi najpresnejšie meranie,Ph je 8 akurát som nemeral vodivosť nemám po ruke multimeter ale aj na to sa chystám takže podľa mňa výrobca vozidla aspoň u mňa nezavádza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...