Přejít na obsah

10 000kc za zapsani auta?


ziza

Doporučené příspěvky

Celej ten zákon je nesmysl. Ale je to přesně v duchu ODS-jsi chudý? nežer! nesviť! nejezdi!!!!!!!!!!! netop!......

Každý opravdu dneska nemá na nové, nebo zánovní auto. A tím nemyslím jen starší lidi,ale i spoustu mladých rodin.

Kousíček od nás je nová bytová výstavba a to by jste nevěřili kolik tam na parkovišti stojí Favoritů a "stodvacítek". Když si prostě někdo koupí byt za 2 500 000Kč na hypotéku, tak už si těžko může dovolit vzít nové auto na splátky. To je holý fakt.

A ještě něco. Mé Octavii táhne pomalu a jistě na devátý rok a troufnu si tvrdit, že je v excelentním technickém stavu. A přesto by do této kategorie(teda do toho stejného pytle) spadla i ona. A to teda sakra neprávem!!!!!!Takže posuzovat stav auta podle věku je velmi ošidné. A docela dobrým ojetinám od značky škoda taky už pomaličku táhne na desátý rok života(první Octavie, ale i Felicie po faceliftu, první Fábky taky nejsou zrovna moc daleko od této hranice).

Tento zákon je PITOMOST!!!! stačí kvalitně fungující STK a zrno bude odděleno od plev

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedno slovo ..PÍČOVINA..

Ať si každej jezdí v čem chce,když to brzdí,řídí,nejni to schnilý a má to v normě emise - "CO JE KOMU DO TOHO"

Bude akorát další bordel,lidi to nebudou přepisovat,uplácet testační komisaře aby dostali vetenoty,atd

Je to čím dál lepší,čekám kdy přijde další kokot se zákonem typu ŘP skupiny B1 do 21let - 50 KW

B) ....ALE JE MI TO CELKEM FUK.... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten zákon je kravina. Je to zásah do základních svobod existence v demokratickém státě. Jsem pro správně fungující STK, ale proč komplikovat převod staršího auta nesmyslným poplatkem?

Pro běžné používání mám nové auto (Octavii Tour), ale pro zábavu mám i několik aut starších, občas nějaké koupím a občas prodám. Tímto poplatkem se mi cena vozu při prodeji snižuje o 10tis., a o ty mě připraví hajzl stát .

Kdy nám napaří poplatky za starší pračky, lednice, nábytek? Tohle je od státu pěkná hajzlovina a nemá to nic společného s motivací lidí dát auto na vrakoviště a koupit si nové.

Lidi, co mají staré auto a nechtějí ho prodat, budou v něm jezdit dál a budou v něm jezdit až do úplného rozpadnutí, protože se jejich auto stane naprosto neprodejné. Takže dle mě se situace ještě zhorší.

Lidí, co na nové auto nikdy nevydělají je dost a spousta z nich ani nemá tu potřebu. Ono těch starých aut zase po silnicích nejezdí tolik, aby to byl nějaký skutečný problém. Většina aut zvyšujících věkový průměr vozového parku stejně nejezdí, jsou jen v registru, protože zase je pro spoustu lidí příliš komplikované auto odhlásit (ekolikvidace apod.). A navíc většina nehod je způsobena s auty mladších ročníků. Bourajících 120 a žigulíků (které jsou neustále zmiňované v odůvodněních vlády) zase tak moc není. Problémem jsou určitě už zmíněné vraky MB, BMW a dalších, kterých jezdí taky dost a dost často s nimi jejich řidiči jezdí jak kreténi.

Jenže vesničan ve 120 je pro vládu snadnější terč než nagelovaný metrosexuál v MB s 500tis. km na tachometru. Nevím proč, ale je to tak.

Napsat, že socka, která nevydělá na nové auto, má chodit pěšky, může být opravdu jen názor někoho, kdo žije asi v úplně jiném světě, než je realita většiny národa. Myslím si, že pokud někdo jezdí obouchaným favoritem, tak tak jistě nečiní jen tak ze sportu. Mám dost takových známých i příbuzných, pro které je dát 50tis. za jetou felicii problém, či spíše událost z jiného vesmíru. Nikdy mě nenapadlo je nazvat sockami a nechat je chodit pěšky. Představit si 15km pěšky s nemocným dítětem v náruči... to asi není Evropa 21. století... Takže i jakž takž udržovaný Forman je tomhle případě velký pokrok.

No nic, to já jen tak k životu v ČR..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plnej souhlas s RST a TomasemT. Taky mam vic jak 10 let stary auto, ale je v lepsim stavu, nez vetsina 3 roky starych, jen ma proste uz neco nalitano a v technicaku MR98. A Marios a jeho nazory, to je v kazdym tematu mimo misu :) Predpokladam, ze dostal na autak od rodicu a nejspis i u nich bydli, pak bych ten nazor trochu chapal, hypoteku na berdech urcite mit nebude :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To RST - Octavia Tour - někdo tu tuhle psal,že by měla jet výroba do 2011?!!

Model vozu který bude podle nového zákona ve svém prvopočátku už považován za "popelnici"

se bude vyrábět beze změn ještě další 3ROKY!!! kol9 kol9

JESTLI PÁNOVÉ NĚKDE NEUDĚLALI CHYBU....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To RST - Octavia Tour - někdo tu tuhle psal,že by měla jet výroba do 2011?!!

Model vozu který bude podle nového zákona ve svém prvopočátku už považován za "popelnici"

se bude vyrábět beze změn ještě další 3ROKY!!! kol9 kol9

JESTLI PÁNOVÉ NĚKDE NEUDĚLALI CHYBU....

Ano, Tour se má opravdu dělat až do 2011, v současné době se dělá v počtech kolem 70tis. aut ročně, hodně jich jde na východ. To jen dokazuje, že zmiňovanej zákon je kravina...

On teda ten poplatek není odvislej od stáří vozu, ale od plnění emisních limitů.

Auto s EU2 - 3tis.

EU1 - 5tis )tuším)

bez EU - 10tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to OT ale neda se nereagovat. Hold pokud jsem se rozhodl stavet barak a mam rozpocet nasponovanej, tak si nenadělam děcka a tim padem manzelka nemusi byt na materske. Je to vse o prioritach a ne se snazit vsechno zvladnout dohromady a jeste k tomu si koupit nejakou plecku. Mimochodem je to trochu hazard jezdit s detma v nejakem zrezavelem fáčku ci felde nemyslis?

Bud chcu barak a pak teda musi vyroba deti pockat az se financni situace zlepsi a nebo zustanu bydlet v panclu a muzu si najebat deti jak ta cerna verbeš! Teda pokud nemas tech penez jak sracek :)

Booože nešťasníku, kde tě našli?!?!?!?!?!?!??!

Je vidět, že jsi asi nikdy neměl nouzi o finance (že by rodičové?????)

Měl by ses stydět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten zákon je kravina. Je to zásah do základních svobod existence v demokratickém státě. Jsem pro správně fungující STK, ale proč komplikovat převod staršího auta nesmyslným poplatkem?

Pro běžné používání mám nové auto (Octavii Tour), ale pro zábavu mám i několik aut starších, občas nějaké koupím a občas prodám. Tímto poplatkem se mi cena vozu při prodeji snižuje o 10tis., a o ty mě připraví hajzl stát .

Kdy nám napaří poplatky za starší pračky, lednice, nábytek? Tohle je od státu pěkná hajzlovina a nemá to nic společného s motivací lidí dát auto na vrakoviště a koupit si nové.

Lidi, co mají staré auto a nechtějí ho prodat, budou v něm jezdit dál a budou v něm jezdit až do úplného rozpadnutí, protože se jejich auto stane naprosto neprodejné. Takže dle mě se situace ještě zhorší.

Lidí, co na nové auto nikdy nevydělají je dost a spousta z nich ani nemá tu potřebu. Ono těch starých aut zase po silnicích nejezdí tolik, aby to byl nějaký skutečný problém. Většina aut zvyšujících věkový průměr vozového parku stejně nejezdí, jsou jen v registru, protože zase je pro spoustu lidí příliš komplikované auto odhlásit (ekolikvidace apod.). A navíc většina nehod je způsobena s auty mladších ročníků. Bourajících 120 a žigulíků (které jsou neustále zmiňované v odůvodněních vlády) zase tak moc není. Problémem jsou určitě už zmíněné vraky MB, BMW a dalších, kterých jezdí taky dost a dost často s nimi jejich řidiči jezdí jak kreténi.

Jenže vesničan ve 120 je pro vládu snadnější terč než nagelovaný metrosexuál v MB s 500tis. km na tachometru. Nevím proč, ale je to tak.

Napsat, že socka, která nevydělá na nové auto, má chodit pěšky, může být opravdu jen názor někoho, kdo žije asi v úplně jiném světě, než je realita většiny národa. Myslím si, že pokud někdo jezdí obouchaným favoritem, tak tak jistě nečiní jen tak ze sportu. Mám dost takových známých i příbuzných, pro které je dát 50tis. za jetou felicii problém, či spíše událost z jiného vesmíru. Nikdy mě nenapadlo je nazvat sockami a nechat je chodit pěšky. Představit si 15km pěšky s nemocným dítětem v náruči... to asi není Evropa 21. století... Takže i jakž takž udržovaný Forman je tomhle případě velký pokrok.

No nic, to já jen tak k životu v ČR..

Konečně realistický názor. Díky za něj. Jen je škoda, že přišel až na čtvrté straně této diskuze.

To je totiž ze života a ne jen plácání nesmyslů jako někteří předchozí "krytici".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja sem nikdy nepochopil, jaktoze 50k za Feldu ve slusny stavu je problem, ale platit benzin, povinny ruceni a pneumatiky (no tady si iluze nedelam) problem neni. Ja do rozpoctu odvadim tech 50k behem roku ne jednou, ne dvakrat, ale nekolikrat. A jediny co po statu za tohle okradani chcu je, abych nemusel cuchat smrady ze starejch vraku a aby pokud mozno ubylo magoru v limuzinach 120L, ziguli atd.

Soucasne forma se mne nelibi bez vyhrad. Idealne bych zpoplatnil nadlimitni skodliviny a to treba nad ramec EU2 (nebo ja nevim jak se menuje to, co splnuje Felicia, pozdeji Fabia). Lidi by si meli uvedomit, ze bohatstvi neni samozrejmost. V mojem okoli, kdo chce, ten ma. Nejvic nadavaji prave ti, kteri az tak moc nechcou a nebo nejsou schopni hospodarit. Nerikam, ze nemuze byt i snazivy socialni pripad. Kazdopadne si prosim uvedomme, ze za tenhle krok si Cesi muzou taky sami diky svemu svejkovstvi a onem slavnym "levnym nahradnim dilum na 120ky..."

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co nadělá víc emisí: Š120 s proběhem 3tis. km za rok nebo např. Mazda 6 s 40tis. km ročně?

Kolik těch 120aspol. na slinici ve skutečnosti jezdí? To, že jich je ještě 600tis. v registru je z velké části tím, že je pakárna auto odhlásit. Zase jen kvůli tomu, že pár blbů nechalo vraky hnít někde ve škarpě. Většina lidí auto dala do sběru buď celé, nebo jen části, neb něco se třeba ještě dalo prodat sousedovi.

Všechno je to omezování nakládání se soukromým majetkem a je to horší než za socialismu. Bohužel, protože jinak jsem rád, že ty doby jsou za námi. Ve spoustě věcí ovšem máme mnohem větší pakárnu, než tu bývala.

Čoudící a smrdící auta nejsou věcí zákona, ale funkční STK. Mám několik starších aut, jsou v pořádku a nekouří a nesmrdí. Plní emisní limity své doby a to s velkou rezervou.

Mě třeba vadí smrad z moderních dieslů, kde se čistí kouř pomocí močoviny a za autem je pak smrad jak na veřejným hajzlíku. Takže bych mohl začít bojovat proti nafťákům.

Emise a bezpečnost jsou zbytečně nafouknutý a medializovaný. Auta jsou lépe vidět, než železárny, chemičky atd. V autech je taky přímý byznys s konečným spotřebitelem a je-li náležitě zblblé stádo, prodá se cokoli. Připadá někomu ekologický elektromobil? V místě jízdy ano...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do jiste miry souhlasim. Prace STK by se mela drasticky zlepsit a to, ze projde auto nez naklapeni svetel jak sem se dneska docetl v garazi povazuju za nehoraznost. Poplatky jsou spatne reseni. Otazka ovsem je, zda pri ceske povaze prace STL zlepsime behem nekolika let.....Ovsem porovnavat EU4 a stodvacitku, tam teda rozhodne nesouhlasim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda to sou názory naprosto nemyslících lidí.. Uvědomujete si třeba že jsou mezi námi lidi co mají starý auta rádi? Ať už veteránisti nebo někdo kdo vezme starou škodovku a celou ji zrepasuje a používá na srazy? Či si jen tak pro radost jezdí starým autem.. Jak tu již zaznělo "limuzína 120L" Je dle mýho auto který když je v perfektním stavu je daleko lepší než nějakej favorit či felicie a co se týče i požitku z jízdy předčí nový auta.. Prostě to auto musíte ovládat a nedělá to za vás žádnej systém.. A další věcí je že když je v dobrém stavu rozhodně nesmrdí jak moderní dízly..

Říkejte si co chcete ale mám tu čest mít doma starší produkci škodovky a i tu nejnovější a v práci se stím setkávám a můžu říct že zas až takovej hrob starý auto nejni.. Auta jsou moje hobby a se škodovkou si radši hraju než s feldou či octou.. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co nadělá víc emisí: Š120 s proběhem 3tis. km za rok nebo např. Mazda 6 s 40tis. km ročně?

Kolik těch 120aspol. na slinici ve skutečnosti jezdí? To, že jich je ještě 600tis. v registru je z velké části tím, že je pakárna auto odhlásit. Zase jen kvůli tomu, že pár blbů nechalo vraky hnít někde ve škarpě. Většina lidí auto dala do sběru buď celé, nebo jen části, neb něco se třeba ještě dalo prodat sousedovi.

Všechno je to omezování nakládání se soukromým majetkem a je to horší než za socialismu. Bohužel, protože jinak jsem rád, že ty doby jsou za námi. Ve spoustě věcí ovšem máme mnohem větší pakárnu, než tu bývala.

Čoudící a smrdící auta nejsou věcí zákona, ale funkční STK. Mám několik starších aut, jsou v pořádku a nekouří a nesmrdí. Plní emisní limity své doby a to s velkou rezervou.

Mě třeba vadí smrad z moderních dieslů, kde se čistí kouř pomocí močoviny a za autem je pak smrad jak na veřejným hajzlíku. Takže bych mohl začít bojovat proti nafťákům.

Emise a bezpečnost jsou zbytečně nafouknutý a medializovaný. Auta jsou lépe vidět, než železárny, chemičky atd. V autech je taky přímý byznys s konečným spotřebitelem a je-li náležitě zblblé stádo, prodá se cokoli. Připadá někomu ekologický elektromobil? V místě jízdy ano...

Považovat povinnost odložit nebezpečný odpad na určené místo místo pohození kdekoliv do škarpy..to ti přijde jako omezování nakládání se soukromým majetkem a pakárna? Pokud auto doslouží, stává se autovrakem a tedy "nebezpečným odpadem". Je dobrá demagogie tvrdit, jak se nechá odevzdat celé do sběru..předpokládám, že olej vypustíš do kanálu, brzdové obložení, čalounění a gumové a plastové díly nejspíš do kontejneru, že? A co ojeté gumy a baterka s elektrolytem? Asi do škarpy..tak pokud tomuhle říkáš omezování a pakárna, tak máš nad čím přemýšlet. Jestli se auto ještě dá prodat, tak ať si ho kupující přepíše, co mu v tom brání? nebo co třeba použitelné díly vzít právě z vrakáče, kde se takové vraky likvidují? To ne, to raději budeme mít v tomhle demokracii a necháme ho uprostřed sídliště, kde bude nejenom zabírat místo (proč by ne, parkovacích míst je všude habaděj) a navíc ho pak bude likvidovat město za peníze všech.. Vzhledem k produkci aut je docela na čase, že se likvidaci konečně dávají určitá pravidla.

Jinak pokud jde o kouření a smrad..současná auta nelze srovnávat s dřívější produkcí..na SME musí vozidlo plnit předpisy a normy platné v době výroby. V případě emisí nejde o smrad, ale právě o vylučované částice a tam je bez debat rozdíl současných a starých motorů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten zákon je kravina. Je to zásah do základních svobod existence v demokratickém státě. Jsem pro správně fungující STK, ale proč komplikovat převod staršího auta nesmyslným poplatkem?

Pro běžné používání mám nové auto (Octavii Tour), ale pro zábavu mám i několik aut starších, občas nějaké koupím a občas prodám. Tímto poplatkem se mi cena vozu při prodeji snižuje o 10tis., a o ty mě připraví hajzl stát .

Kdy nám napaří poplatky za starší pračky, lednice, nábytek? Tohle je od státu pěkná hajzlovina a nemá to nic společného s motivací lidí dát auto na vrakoviště a koupit si nové.

Lidi, co mají staré auto a nechtějí ho prodat, budou v něm jezdit dál a budou v něm jezdit až do úplného rozpadnutí, protože se jejich auto stane naprosto neprodejné. Takže dle mě se situace ještě zhorší.

Lidí, co na nové auto nikdy nevydělají je dost a spousta z nich ani nemá tu potřebu. Ono těch starých aut zase po silnicích nejezdí tolik, aby to byl nějaký skutečný problém. Většina aut zvyšujících věkový průměr vozového parku stejně nejezdí, jsou jen v registru, protože zase je pro spoustu lidí příliš komplikované auto odhlásit (ekolikvidace apod.). A navíc většina nehod je způsobena s auty mladších ročníků. Bourajících 120 a žigulíků (které jsou neustále zmiňované v odůvodněních vlády) zase tak moc není. Problémem jsou určitě už zmíněné vraky MB, BMW a dalších, kterých jezdí taky dost a dost často s nimi jejich řidiči jezdí jak kreténi.

Jenže vesničan ve 120 je pro vládu snadnější terč než nagelovaný metrosexuál v MB s 500tis. km na tachometru. Nevím proč, ale je to tak.

Napsat, že socka, která nevydělá na nové auto, má chodit pěšky, může být opravdu jen názor někoho, kdo žije asi v úplně jiném světě, než je realita většiny národa. Myslím si, že pokud někdo jezdí obouchaným favoritem, tak tak jistě nečiní jen tak ze sportu. Mám dost takových známých i příbuzných, pro které je dát 50tis. za jetou felicii problém, či spíše událost z jiného vesmíru. Nikdy mě nenapadlo je nazvat sockami a nechat je chodit pěšky. Představit si 15km pěšky s nemocným dítětem v náruči... to asi není Evropa 21. století... Takže i jakž takž udržovaný Forman je tomhle případě velký pokrok.

No nic, to já jen tak k životu v ČR..

Přesně moje řeč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Připojuji se k tomu, že ten zákon je hovadina, měl jsem tři Š120, kolem staveb RD byla tato auto super pomocníkem. Sice jsem měl každé dva roky, a pokaždé skončily buď ve šrotu za 2000,- Kč nebo to poslední za 0,- ekologická likvidace, auta jsem kupoval kolem 12000,- Kč + drobné nutné investice do brzd, spojka, cca 3000,-Kč tedy kolem 15000,-Kč auta jsem rušil a vždy měli ještě cca rok platnou technickou, ale už to byla síla... :horse: přesto plně pojízdná. Ted když se opravdu slušná zmiňovaná auta pohybují stále kolem 10000,-Kč (nejsou li po kompletní přestavbě), k nim musíte od nového roku přičíst dalších 10000,- + evidenční kontrola, a přepis a jste na 25000,- tím se zvedá celá investice pro další možnou přestavbu. Na těch Š120 jsem najezdil každým rokem kolem 25oooKm, a ten kdo začínal s auty, které jsou mladšího věku nemají ponětí o tom co je to za štreky, 15ooooKm ročně v Oii je proti tomu odpočinek.

A hlavně si myslím že to má stát dávno zaplaceno v daních z pohonných hmot.

A nějaké Eko cítění, též mám, ale když máme jako stát nastavené nějaké množství ekologických spodin a přebytky prodáváme na východ tak to moc nechápu. Tady se sice ušetří ovzduší, ale pro celek minimální efekt. Jen starosti mnoha lidí jezdících na karburátorech se zvýší, spousta těch lidí, kteří jezdí v těch rádoby vozech, nepotřebují drahý servis, auto zvládne zprovoznit pruměrný kovář, ale u těch s Euro III a IV aby jste měl notebook, slušnou orientaci v pláncích a snad i elektro vzdělání a stejně není jistota že to pojede, viz mé zkušenosti v servisech s novími vozy.

Na 120 stačilo kladivo a cca 8 Ks klíčů, sika kleště, a když bylo hodně zle tak belik vody a elektriku zvládl kdokoliv, ovšem v Návodu k obsluze Oii jsem schéma elektriky neviděl, asi proto se v tom v servisech tak dloho patlají, nemají je ani tam. Možná že by mohl někdo namítat že to byla ztráta času, ale i to mi nepříjde, oprava byla vždy během 6h a to na dvoře, ať se to týkalo výměny motorů, částí karoserie nebo elektro instalace.

V Oii mám problem se zámkem zpátečky již od 7dne montáže, kde si v servise nechali zaplatit po 15dnech od namontování, roční prohlídku a zámek stejně nefunkční, a to nemluvě o klimatizaci kde jsem ztratil už 6dní možnosti užívání auta a nic nenašli.

Ale :noot: Prostě je to šlendriánství chtít za tato auta poplatky, je to další daň za to že ta auta ještě jezdí, s čímž v MB nepočítali.

IMG.pdf

Editováno: , autor: Oc Co II 1.9 TDI PD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Docela dobře je celá věc rozebraná v aktuálním čísle Světa motorů - 44. Jsem fakt rád, že moje autíko splňuje E4. :) I když nikdy nevím, co bude za pár let. ;) Docela dobré si to přečíst za 22,- Kč.

Zastaralej 2,0 a auto z roku 99 a ma EU4 ? to tezko ..bude rad kdyz bude mit EU3 ty jsou vseobecne od rv. 2000

...jinak souhlasil bych mozna stema autama co jezdi na special (trabanty 120 apd) u kterejch jsou emise a stav nekdy zalostne... lidi je dojezdi a pak se zlikviduji, ale nechapu proc by meli platit 3t,- treba i za felicii, kterou ma spousta duchodcu, nebo mladych rodin..

Pak me me taky zajimalo jak to budou resit u veteranu treba starych octavii ?

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale můj 2.0 plní opravdu 4, nejde ani tak o rok výroby ale o tu techniku co tam je, nemyslíš? Motor jako základ je sice zastaralej, ale má 2 lambdy, čerpadlo sekundárního vzduchu atd. a fak to z toho dostali, mám to v techničáku, stejně jako bývalá tátova služební fábka 1.4 MPi, taky měla v techničáku 4. :) Ale je zase fakt, že v té příručce k autu mám uvedeno jen 2. ;)

Editováno: , autor: KaJe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vite, lidi si za to muzou jenom sami. Ceska vlastnost snazit se vsechno ochcat, usetrit a nekoho natahnout je podle mojeho skromneho presvedceni hlavnim duvodem, proc se toho chytil pan byrokrat na ourade.

Dneska se da NOVA fabia combi poridit za 200 000 a platit mesicne 4k. Nezlobte se na me, ale to si snad uz muze dovolit kazdy. A to se bavime o novem aute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musim se přiznat, že Marios není daleko od mýho náhledu, tzn., že zastávám variantu necpat se do všeho najednou a nadoraz a pak se x let dusit na hraně...

K těm >10let starým autům, stačilo by "jen" hlídat ty STK aby nepouštěly to, co pouštět nemají a 1. registraci do CZ registru zpoplatnit podle stupně emisí, kterou daný auto splňuje - čím starší splněná norma, tím větší by byl poplatek...

ja souhlasim s vama obema, jako jeden z mala asi tady :-)

nejdriv jsem myslel ze poplatky budou podle stari coz me pripadla blbost ale dle EURO normy s tim naprosto souhlasim a P2M to tu rozvedl jeste lip :-)

ja jsem rad ze se zavadeji podobny poplatky plnici statni kasu .. me spis pak sere jak s tema penezma nadale stat naklada - coz uz je jina kapitola

kdyz si holt budu chtit koupit veterana tak si koupim a pripoctu si k nemu proste 10tis proc by ne, jasne ze me to bude trochu srat ale nemusim ho kupovat ze jo :-)

a kdyz si budu chtit koupit facko za deset tak si to aspon rozmyslim a aspon takovy auta zmizi do srotu

a at mi nikdo nerika ze jsem zbohatlej prazak, svoje prvni auto jsem si koupil ve 26 letech protoze jsem na nej driv proste nemel a hypoteku budu splacet do nakejch 55ti jako skoro kazdej dneska

ja nevim me ten zakon proste nestve :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak tohle nemá s ekologií nic společného. Tenhle zákon není ekologický, ale naopak.

Budou se muset sešrotovat stará auta což je nebezpečný odpad a budou se muset vyrobit nová auta, u toho také vznikají velké škodliviny.

Takže ekologický přínos je opačný. Díky tomuto zákonu se země znečiští více. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vite, lidi si za to muzou jenom sami. Ceska vlastnost snazit se vsechno ochcat, usetrit a nekoho natahnout je podle mojeho skromneho presvedceni hlavnim duvodem, proc se toho chytil pan byrokrat na ourade.

Dneska se da NOVA fabia combi poridit za 200 000 a platit mesicne 4k. Nezlobte se na me, ale to si snad uz muze dovolit kazdy. A to se bavime o novem aute.

Bojler ty ses opravdu mimo.... zkus si zit na melem meste kde je prumerny plat 12cisteho, manzelka jeste mene, do toho mit dite a jeste spalacet hypoteku, tak budes rad kdyz si koupis ojetou filcku...tech 4t,- nazbyt moc lidi nema..., ale tvoje narozy me vzdy aspon rozesmejou...

...nebo tvoje babicka/deda s duchodem 9t,- a s najemem asi tezko bude menit favorita/120tku a lizovat novy za 4t,- kde by na to vzala ? :kol-129:

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...