Přejít na obsah

Těsnění pod hlavou


peetr

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...

Mám fabii 1,4 44kw 2002, nevím jestli smůla, ale oprav dost - (vetší opravy- odešel posilovač , zapalovací lišta , naposledy - okno u ridice sjelo a nešlo nahoru ) , těd po startu často hned nebo po chvíli svítí kontrolka chladící kapaliny - dle servisu -(olej se dostava do baňky chladící kapaliny atd- nutná výměna těsnění pod hlavou , cca 5-7 tisic ) mám to dát opravit , nebo stím jezdit , po cca 10 min jízdy stačí znova nastartovat a už kontrolka neblika a stav normálně v půlce na budíku , nestalo se někomu to samé , jde mi oto jestli to nechat třeba až po zimě, nebo to řešit radši hned , aby ještě něco neodešlo , díky ahoj všem , nebo to radši prodat :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ problém jestli prodat nebo ne řeším taky na cokoliv šahnu tak musím spravovat po někom kdo to odflákl. :angry: K tvému problému známý měl nebo má stejný problém na služební a vůbec to neřeší - až chcípne tak nastartuje a jede bez problému. Takhle to prý už dělá půl roku. Neřeší

EDIT: pravidla fóra bod č.4

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj , mám 1,4 44kw 2002 , bohužel již delší dobu mi píska kontrolka chladicí kapaliny, v servisu bylo řečeno - nutná výměna těsnění pod hlavou , olej se dostavá do baňky a usazuje se tam - to by sedělo, baňka tmavá - špinává atd. , jelikož mi bylo řečeno , že u aut tohoto data výroby se to běžně stává :help: , chci se zeptat jestli někdo už toto nemá za sebou a případně , kolik to vyšlo a jestli po této opravě se to nemůže vice zhoršit ( prý se může brousit hlava atd. moc se jim do toho v servisu nechtělo ) Dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj , mám 1,4 44kw 2002 , bohužel již delší dobu mi píska kontrolka chladicí kapaliny, v servisu bylo řečeno - nutná výměna těsnění pod hlavou , olej se dostavá do baňky a usazuje se tam - to by sedělo, baňka tmavá - špinává atd. , jelikož mi bylo řečeno , že u aut tohoto data výroby se to běžně stává :help: , chci se zeptat jestli někdo už toto nemá za sebou a případně , kolik to vyšlo a jestli po této opravě se to nemůže vice zhoršit ( prý se může brousit hlava atd. moc se jim do toho v servisu nechtělo ) Dikes

No pokud je to klasickej českej motor 1,4 tak foukly tesneni pod hlavou neni nic neobvyklyho. Motor je to v podstate stejnej jako Favorit, Felda a

neni problem to tesneni vymenit. Zalezi jak si kdo troufa. Cena tesneni je podle me cca 250KC coz je pakatel. Zalezi, ale kolik si vezme servis.

Brouseni hlavy se muze a nemusi udelat. Z hlediska 100% funkcnosti je to lepsi, ale pokud se to neudela a jen ocisti od bordelu tak to bude

taky jezdit. Jinak staci vypustit vodu, odpojit vsechno od hlavy + vyfukovy potruby a pak to musi jit dolu, ale to se od stolu povida pekne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u mna menene tesnenie 2 krat a cena je asi 250 material a 500 robota slovenske koruny. vydrzi asi 100tkm.

u mna sa to nebrusilo ale dalsi pokus uz to pojde zbrusit a dam aj kvalitnjsie tesnenie je modrostrieborne vyzera ako kovove a u autostangl stoji asi 1300

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja to už mám za sebou... V lete si za to servis zobral 5000,- (skoro ma vystrelo). Brúsili hlavu, ževraj bola dosť skrivená. Odvtedy som najazdil cca 15 000 km a pomaly sa mi do nádobky zas dostáva čierny bordel od oleja. Dúfam že sú to len usadeniny čo boli v chladiacom systéme (pochybujem že ho v servise prepláchli). Plánujem si prepláchnuť celý chladiaci systém a potom uvidím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za 5000 ti mali dat novu hlavu kurvy. u nas majstri dokazu hlavu vyvarat hlinikom a potom zbrusovat trva to sice asi den naviac a stoji to do 2000sk.

ale to neni autorizovany servis ale sikovny majstri. :palec2:

ja mam fabiu 4 roky a milion kilometrov lol ale v skodaservise som este nebol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja to už mám za sebou... V lete si za to servis zobral 5000,- (skoro ma vystrelo). Brúsili hlavu, ževraj bola dosť skrivená. Odvtedy som najazdil cca 15 000 km a pomaly sa mi do nádobky zas dostáva čierny bordel od oleja. Dúfam že sú to len usadeniny čo boli v chladiacom systéme (pochybujem že ho v servise prepláchli). Plánujem si prepláchnuť celý chladiaci systém a potom uvidím...

jj, no právě , taky říkali něco cca do 6 litru atd. , moc se mi do toho nechce , ale kontrolka pořád bliká a baňka je dost zevnitř zašpiněná :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...