Přejít na obsah

Studený start - na 3 válce?


Jardachal

Doporučené příspěvky

Dnes už to bylo moc.

Při studeném startu. Nastartuju na drc, ale auto se klepe/houpe asi 1-2s (jak kdy, někdy vůbec) a pak vše v pořádku. Dnes už to ale bylo moc a srovnal se až po prošlápnutí plynu a za mnou bílý dým. Jako by jel na 3 kotle. Že by Žhavička ? Venku asi 5 ' a žhavení jen bliklo.

Párkrát se mi to stalo i v létě po ránu. Dělá to jen úplně studený motor.

Jak poznám špatnou žhavičku ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sundat ten sdruženej konektor co k nim vede proud, vzít + na kabel a škrtat o jejich kontakty, kde jiskří tak ta žhaví.

Ale jinak tyhle mašiny chyt nadrc i bez žhavení, jestli jde bílý dým tak bych nechal skontrolovat dynamický předvstřik a jestli se ti to někde nezavzdušňuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

filtry jsou měněný a v pohodě, tam to nebude.

dnes byla třeba větší zima a bylo to bez problémů. prostě to někdy udělá, nekdy ne, nekdy víc a někdy méně. až bude čas, merknu na ty žhavičky.

nevím teda proč, ale jeden válec prostě někdy chytne později. nemůže to třeba být baterkou, že s tim už nehne plnou silou a blafnou jen nejaký válce ? (baterie je ještě původní) divný ale, že volnoběh je i na ty 3 kotle v normálu a nijak nekolísá, tak by ten čtvrtej válec měl naběhnout hned. nebo se pletu?

díky, za jakýkoly nápady.

koukám, že asi mam zas nejakou kuriozitku. nejlepší jsou shody více fakrorů. to fakt miluju vrrrrrrrrrr :aggressive::prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

filtry jsou měněný a v pohodě, tam to nebude.

dnes byla třeba větší zima a bylo to bez problémů. prostě to někdy udělá, nekdy ne, nekdy víc a někdy méně. až bude čas, merknu na ty žhavičky.

nevím teda proč, ale jeden válec prostě někdy chytne později. nemůže to třeba být baterkou, že s tim už nehne plnou silou a blafnou jen nejaký válce ? (baterie je ještě původní) divný ale, že volnoběh je i na ty 3 kotle v normálu a nijak nekolísá, tak by ten čtvrtej válec měl naběhnout hned. nebo se pletu?

díky, za jakýkoly nápady.

koukám, že asi mam zas nejakou kuriozitku. nejlepší jsou shody více fakrorů. to fakt miluju vrrrrrrrrrr :aggressive::prc:

Ak točí, bat to určite nebude a keby to šlo na 3 val, tak chod mot. by určite nebol pravidelný. Inak nevím, ale ked mi ešte na diesl. felde úplne vypadlo žhavenie, nenatočil som ani v lete. Teda ono by to aj chytilo ale možno po pol min. točenia. Stačilo aby to postálo hod. a už som musel točiť 10 sek. To ma tiež zahalil oblak dymu, ale na farbu si nepamatám

Editováno: , autor: matomoto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ja mam tiez podobny problem

niekedy nemozem nastartovat,ani ked tocim 10s.niekedy to naskoci ale motor ide jako na traktore...

zhavice su v poriadku,jeden som vymenil.

v skodovke mi povedali,ze na cerpadle je zle nastaveny casovac alebo daco take...

moc sa v tom nevyznam ale ked mate dake napady,von s nimi.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ci su dobre zhavice ti staci obycajna ziarovkova skusacka,netreba ziadne iskri,neiskri,malo iskri??? Das dole konektory zo zhavicov,idu dost nasilu dole,a skusas. 1 koniec na + pol baterky,druhy koniec na zhavic. Svieti OK,nesvieti ziarovka KO. Len nie dlho svietit,lebo ti zhori kabel na skusacke.Ved je to tiez len spotrebic a ked je v poriadku tak obvod je uzavrety a svieti ziarovka. Mam to odskusane,v opravovni na mna kukal jak puk ze to takto nemoze byt ze to neni na kostre a pod blbosti. Potom po vymene vsetkych zhavicov som im to ukazal a vsetko tak ako pisem. Inac ani jeden som nemal dobry a so startovanim som nemal problem pokial nezacali teploty padat cca pod 5 stupnov. Dovtedy aj tak jednotka nedava impulz ku zhaveniu. Sice kontrolka preblikne ale rele nezapina. Odskusane. Jak padli dole teploty,uz som to videl ze pretoci aspon 3-4 krat kym nastartuje,nie na drc jak dovtedy.

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Dobrý den také se mi stává problém podobného typu mam Octavia Combi 1.9 TDI 2003 66KW a po výměně spojky se mi začalo stávat že při chladčích ranech cca -2 až +6 se mi stává že dál trvá než auto chytne a jako by startovalo na 3valce a poslední chytne hned po té hžavičky jsou ok a všechny relátka také  v lete a při dalších startováním je vše ok   :kol-32:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...