Přejít na obsah

Webasto BW50


dolezelk

Doporučené příspěvky

Koupil jsem si pouzite Webasto BW50.

Hodil jsem ho na stul. Vytvoril chladici okruh z hadicek co jsem mel v garazi, nalil vodu s fridexem. To stejny pro benzinovej okruh. (cerpadlo benzinu a vody je primo uvnitr.)

Zapnu, nic.... po cca hodine jsem rozdelal elektriku u toho topeni. Rele pro spusteni jsem sepl sroubovakem a topeni se rozjelo. Chvili to motalo vodu a benzin a pak to uz jenom tocilo vodu a nic vic ....

Odpojil jsem to z napajeni, zapnu, tentokrat to slo bez sroubovaku, ale udelalo to presne to stejny. Motalo to zase vodu a benzin cca 30 sekund, pak 60 sekund to motalo benzin rychleji a pak zase uz jenom vodu a nic, nezaplo se.

nemusi to byt natlakovany benzinem pres pumpu , ktera je v nadrzi ? Jinak uz nevim :(

Nemel by nekdo servisni manual ? Je to z roku 95

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Natlakované být nemusí ale hlavně ani nesmí,má svoje pulzní čerpadlo a to si nasaje a svůj potřebný tlak vytvoří,potle toho co píšeš,bych tipnul žhavicí svíčku.Jestli máš k němu týdení hodinky(velké) ,tak ty po neuspěšným pokusu o start vypíšou chybový kod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vsem dik. Ten web co psal Vasa jsem nasel, ale jsou tam novejsi typy nez mam ja.

Zhavicka ma odpor 0.6 Omh, vypada ok. Spis je problem, ze rele na zhaveni vubec nesepne.

Kontrolka plamene ma odpor 3.8Ohm, pokud ji odpojim tak je to cely vypne za cca 30 sekund.

Jetsli ta kontrolka plamene nema prilis maly odpor a topeni si mysli, ze to hori.

Vypada to asi spis na vadnout ochranu proti prehrati, nebo vadny cidlo teploty.

Hmmm... Blby je, ze je to strarej typ , bez jakekoliv diagnostiky :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo to je ono. :)

jedina diagnostika kterou to ma je pripojeni zarovky 12V 3W paralelne na zhavic a podle poctu blikani je tady tabulka cca 5 zavad. Neblika to ale vubec :(

Pripojil jsem zhavicku na 1V napeti, proud byl uz 1.8A a celkem pekne hrala. Pri 12V byl proud kolem 20A a byla takova cervena. Takze je snad ok.

Cidlo plamene ma za studena odpor 3.8omh, pri ohrati na cca 500C ma 5 omh, coz se mi zda byt celkem divny.

Motorek na vzduch a vodu se zda byt ok. pekne se toci.

ventil na davkovani paliva pekne cvakne cca pri 5V, takze taky asi ok.

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli muzem merit :)

Odpor na kontrolce plamene ? (3.8Ohm)

Odpor na zhavici svicce (0.6 ohm)

Odpor na cerpadle benzinu (86 ohm)

ODpor na cerpadle vzduchu (1 ohm)

Odpor na cerpadle vody (9 ohm)

Odpor na teplotnim senzoru pri 20C - 3170 ohm - cidlo na desce (v plastu) oprene o hlinikovy vystupek a zajisteno ocelovou klipsou - Tohle kontroluje teplotu vody.

Je nejaky divny, nijak nereaguje na zmenu teploty

Odpor na teplotnim jisteni - pri 20C -0.6 ohm - vykonove - blokace motoru v pripade prehrati - asi je ok , jinak by netocila voda a vzduch

Odpor na cidlu pretizeni modry , kulaty na nozkach -0.4 Ohm - asi taky ok , jinak by nespinalo rele pro ventilator

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...