Přejít na obsah

Cvakání při plném rejdu


Petik

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím hoši, pozerám fóra ohľadom odchádzajúcich kĺbov, aj keď nemám Škodovicu ale AUDI A4 1,8 TFSi, 2008 a mám problém s kĺbom ĽP vonkajším a ide kúpiť len v autorizáku stojí 300,-€ ak ho menia oni. ( na ten mám záruku takže ok) Dnes mi menili manžetu na PP vnútornú a výmena stála 180,-€ (43,-€ manžeta zbytok práca). Ale ide o to že to auto má 77T čo sa mi zdá málo. Ja ho mám od 70t tak neviem ako s tým jazdili, či to je normál takto rýchlo odpálené a to ešte hučí PZ ložisko a cena aj s nábojom 210,-€ lol samé chuťovky tie ceny. V práci máme Octy a fabky ale tam s kĺbami problém po takých km nebol?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No auto je kúpené cez autoriz. AUDI, najprv to bola predvádzačka a potom ho mala firma ale neplatili leasing, kontroloval som historiu cez známeho, serviska je tiež, boli menené kým som to kupoval len platne Z a P, a PP xenon, P blatník po ťukačke inak nič. Na kvalitu sa dneska se.. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

To Romeo:mě se rozsvítilo to samý při výměně předního ložiska na kole,a bylo to jen tím,že se hnulo se snímačem abs na kole,nastavil jsem ho pak tak,aby nesvítilo a bylo to ok,pro jistotu,jsem auto pak rozjel a zašlápnul tak silně,abych vyzkoušel,jestli se abs spíná,a měl jsem jistotu že maká a bylo vyřešeno....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám teď opět problém. Cca před měsícem jsem nechal vyměnit homokinetaky, protože to cvakalo a pak to bylo OK, ale teď při průjezdu zatáčku zhruba na 3 stupeň, tak slyším to cvakání opět, sice jen slabé, ale slyším to. Tak mě štve, že tak rychle po opravě to začalo opět. Myslíte, že je ten nový kloub špatný nebo tam může být ještě někde chyba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi dělal mechanik přímo ze škodovky co si bere kšefty aj domů. Značku těch kloubů teď nvm, zítra se podívám, ale říkal, že dává nějaké německé, které jsou výborné, tak buď to odrbal nebo to byl nepovedený kus. Už jsem mu o tom říkal, tak to půjde zase dolů a na reklamaci. Jsem zvědavý jak to dopadne. Každopádně to tak nechci nechat být, protože jsem dal hodně peněz za velký servis, zrovna se dělali aj rozvody, pumpa, filtry, prostě vše potřebné a chtěl jsem mít vše tip top v pořádku a ne abych zase slyšel po měsíci klepot v zatáčce. Sice jen v některé a jen trošku, ale aj tak mě to štve, vždyť co by to udělalo za rok, to by bylo zase na výměnu.... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, tak ja mám po výmene PZ ložiska 329,-€ komplet náboj s ložiskom -servis AUDI (hučanie zmizlo) a po výmene ĽP kĺbu cena bola 420,-€ (310,-€ kĺb zbytok práca a geometria), na kĺb mám záruku od predajcu, tak som platil 150,-€ podľa počtu km. Kĺb už necvaká pri plnom rejdu tak to je ok, ale po dlhom statí auta a pri pohnutí a točení ked riadenie zrovnávam tak také drncnutie tam je akoby z nápravy, ale to bolo aj pred výmenou, a údajne by to malo byť nastavovanie ESP krúžku alebo čo? :help: inak náprava ok netrasie, netahá, pri prudkom zrychlení bez vibrácii tak neviem. V audi robili aj skúšobné jazdy, tak hádam to je ok. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To VW-Futy,s tím ESP máš pravdu,udělá ti to i při rozjezdu dopředu i do zadu po nastartování auta,mám to vyzkoušené,Tátovo citroen C5 to dělá taky,ale tam je to skoro nepostřehnutelné,já to cítím jakoby i v pedálech při rozjezdu,jak to trošku drbne,ale to by mělo být ok....

To Ma_ra :klouby jsem ještě nedělal,a jsem na to taky zvědavej,jen si pamatuju,že na mém bývalém citroenu cx jsem je měl totálně ko a nechal jsem je tady jen zrepasovat a byly jak nový,stálo mě to 1000kč a mou práci vyndat poloosy a zase vrazit zpet.a cvakání se absolutně neprojevilo ani po desítkách tisíc ujetejch km,ale vada materiálu to ,jak Psal Víťa ,klidně může být Dave

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

passport5 si ma ukludnil, lebo už som všetko pozrel a chystám sa aj do Audi nech sa mi dajú previezť aj na inej herce aby som si to odskúšal :kol-98: Ja to poznám hlavne pri prvom rozjazde pri točení volantom také drcnutie do pedálov ,nie je to kovové ako pri kĺbe. A tie kĺby aspoň u Audi to je aj v recenziách že trpia, ale zase ak tomu niekto pri plnom vytočení nakladal tak sa tomu ani nečudujem. :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Nazdar, tak mám po výmene aj P vnútorného kĺbu, na ktorom sa menila manžeta pri 77t a najazdil som po výmene cca 6t. Po výmene bolo všetko ok asi tak 4,5t a potom sa pri zrychlení začali prejavovať vibrácie, pri decelerácii nie, len pri zrýchlení a triaslo od pravej strany. Bol som s tým na reklamácii 2x kde menili manžetu, či to zle naposkladali al. čo, ale podľa nich vôla tam bola ale všetko v norme, akurát mi pri hej reklamácii nejak pootočili zotrvačník neviem, bez demontáže prevodovky (že nejak od spodu je krytka ):help: najazdili mi s tým cca 70km, hajzli a platil som 60,-€. Absolvoval som aj Chorvátsko kde pri zaťažení auta 3-mi ludmi a batožinou sa to prejavovalo ešte viacej. Už ma to prestalo baviť chodiť k takým mantákom a tak som šiel do iného servisu (nie autorizovaného)a tam mi potvrdili vadný P vnútorný kĺb a pri rozobratí bola v kĺbe voda a vazelína bola červená od hrdze, prikladám foto.Výmena kĺbu 420,-€ kol100 (357,-€ kĺb a 70,-€ robota aj s kontrolou geo)

Pri výmene manžety v autorizáku som upozornil technika aby kĺb riadne očistili od starej vazelíny a dali tam novú origo čo som u nich objednal, ale asi sa na to vysrali dali novú manžetu a kĺb pošiel, alebo to zle dotiahli a voda tam liala.Tak s týmto servisom som pánové skončil :kol-29: Gal. ZA.

post-47663-0-84612500-1312748134_thumb.j

Editováno: , autor: vw-futy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahojte takze dnes sem mnenil na leve strane homokynetak byla na nem roztrhla manzeta a dostal sa do neho bordel tak uz to mnel za sebou. Ale zystil sem ze na novem ta manzeta take jakeby drhla vnutrem o klub. Chcu sa optat jestli sttim mate nekdo skusenosti ci mam tu manzetu naplnit do plna vazelinu alebo ci sa temu da nejak zabranit aby sa ta manzeta neroztrhla. Pred mesicem sem kontroloval aj druhu stranu byla ok a vcil sem zystil ze i tam je manzeta roztrhla vtom istem miste dojde my to jaku chyba vyroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj všem, tak mi také začalo bouchat při plném rejdu a ještě se mi trochu klepe volant při zrychlovani a tak kolem cca 100km/hod. Je mi jasné, že to bude homo kloub. Ale chci se zeptat jestli se nekdo měnil poloosy. Ja, že bych to vyměnil komplet celé, prej je mam už načaté a nerad bych je někde protočil a zůstal stát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...