Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

dolezelk

D-DOT s parkovacím asistentem

    Doporučené příspěvky

    post-18821-1226814154_thumb.jpgpost-18821-1226814166_thumb.jpgpost-18821-1226814181_thumb.jpgpost-18821-1226814205_thumb.jpg

    Interface jsou hotovy pro vsechny motorizace mimo PD (u PD se zatim neda pripojit k RJ motoru)

    - pripoji se k jakekolik RJ - napr motoru, budiku, ABS , komfortu , atd.

    - vsechny hodnoty jsou uzivatelsky nastavitelne pre menu

    - maximalne zobrazuje 9 hodnot

    - nastavitelny pozdrav pri zapnuti zapalovani

    - ovladani pres packu palubniho pocitace

    - zobrazeni vzdalenosti pri parkovani - pro orginalni parkovaci asistent

    - podpora pro pripojeni 3 externich cidel ( na specialni objednavku)

    - umi pracovat s komfort CANem (specialni objednavka) , casem rozsireni na vozidla bez 3 dratu pro zobrazovani na Maxidotu

    - podpora PD po update software, cca zacatkem pristiho roku

    velikost interface je 74x56x20mm

    post-18821-1226815216_thumb.jpg

    uzivatelsky a instalacni manual:

    D_dot.pdf

    Cena: 2000 Kc

    postovne zdarma pri platbe predem

    jinak 100 Kc.

    objednavky: dolezelk@kochind.com

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Chapu to dobre, ze v teto verzi jeste podpora prevodu komfortu 2,5gen -> 3gen neni?

    Nebyly by k tomu potreba 2 can interface na ddotu?

    A jeste me napadla jedna drobnost. V jdotackem tematu jsi psal ze pripojeni k jednotkam po k-line trva ca. 8 sekund. Znamena to ze kdyz prepnu na nejakou hodnotu z jine jednotky nejdrive 8 sekund nic neuvidim? Jak to je u parkovaciho asistenta?

    Zdravi j.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Prepnuti trva cca 4-8 sekund podle jednotky, vcetne park asistenta.

    na prevod mezi 2.5gen a 3 gen by byli potreba 2 CAN radice. To nema smysl davat do Jdotu, ale lepsi bude udelat jiny interface jen pro tuto funkci.

    Bohuzel 2.5gen a 3gen behaji kazdy jinou rychlosti, takze tim se to podstatne komplikuje :(

    Mohu to vyrobit, ale nemam to nacem otestovat. Pocitej vsak s tim, ze cena bude vyssi tak o 500Kc nez u D-Dotu (mnohem vic soucastek)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nejak jsem nepochopil jednu vec. Pokud se Ddot ovlada packou, jak se pak ovlada origo palubni pocitac? Reset i tlacitka posouvani potrebujem na prepinani dvou pameti a mazani, jak se meni ovladani mezi D-dotem a palubakem? A to prepnuti na couvaci asistent, chapu dobre, ze 4 vteriny po zarazeni zpatecky naskoci asistent? A pokud nevyhodim origo radio, da se mezi zoprazovane udaje zaradit displej radia? Diky za doplneni.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    je to špica,smekám,ale neodpustím si jedno ale-4až 8 sec na park.asistenta je tedy moc.Vím,že to nejde uspíšit,ale je to dost.Dotykovka má taky zpoždění na OPC asi poloviční a někdy mi to vadí

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    bohuzel :( kwp1280 ma hodne pomalou inicializaci. Fast init funguje na kwp2000 a to jeste ne vzdy.

    Na druhou stranu a ten pipak neprijdes a ten reaguje hned.

    Editováno na dolezelk
    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    A pokud nevyhodim origo radio, da se mezi zoprazovane udaje zaradit displej radia? Diky za doplneni.

    Já se přidávám. Jak s origo rádiem? Dalo by se to nějak zkombinovat?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    dalo. Uz jsem o tom premyslel.

    Jednoduse tak, ze misto jedne merene hodnoty to proste prepne 3drat z radia primo na maxik pres rele.

    pri prepnuti na dalsi hodnotu to zase zacne zobrazovat udaje z RJ.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdar,

    se taky přidám s dotazem na origo rádio,ale hlavně jak by to bylo i v případě že mám i multifunkční volant ? Je možnost zachovat tyto funkce a nebo o ně přijdu?Díky

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    post-18821-1227760496_thumb.jpg

    Jeste mala vychytavka :)

    Bohatost smesi

    Radio zacnu zkouset, jakmile se mi podari nejaky sehnat.

    Multifunkcni volant , to netusim. Myslim , ze bez problemu, ale radeji mrknu do schemat,

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    dalo. Uz jsem o tom premyslel.

    Jednoduse tak, ze misto jedne merene hodnoty to proste prepne 3drat z radia primo na maxik pres rele.

    pri prepnuti na dalsi hodnotu to zase zacne zobrazovat udaje z RJ.

    jj, ja to mam udelane sice mech. tlacitkem ale funguje. Prepinam relatkem bud tridrat z navi nebo z J-DOTu..

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    presne tak, da se to udelat i takto.

    V idealu by slo udelat, jakmile se na Navi objevi na signalu ENA logicka nula, tak by procesor jednoduse, vse co jde do do budiku bud poustel primo, nebo napr. nacetl hlaseni z navigace a pak to vse jednoduse poustel do budiku. Problem je akorat jak to nacasovat.

    Akorat se mi porad nedari sehnat origo radio na odladeni :((((( vsichni chteli nehorazny penize za kus suntu :(

    - V teto chvili to jede tak, ze jakmile je na ENA logicka NULA, tak se sepne rele a vse se pousti primo z navi nebo z radia do budiku. Jakmile se objevi opet log 1 , tak zacne D-Dot opet posilat ty svoje udaje

    - druha volba je, ze v jednom bloku, ktery je pro NAVI/RADIO specialne vyhrazen, se jednoduse vse posila vse na NAVI/RADIO pres rele na primo.

    Zalezi, kdo jakou variantu zvoli pri objednavce

    Editováno na dolezelk

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    mam na kazetu,klidne ti ho pucim na dobu neurcitou,mel sem ho v aute fungoval s multifunkcnim volantem maxik tam jeste nebyl ale urcite by to fungovalo,horsi by to bylo s kodem mam komfortni kodovani tudiz kod neznam

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    takze mam hotovu moznost upgrade software v D-Dotu pres normalni VAG-COM kabel (USB a COM) ne HEX :))

    Ted pracuji na kwp2000 (zatim neni jak vyzkouset) a prepinani mezi radiem a D-Dotem.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Novinka:

    Nove D-Dot umi komunikovat s budikama po CANu !! --> rychlejsi a mnohem spolehlivejsi vypisovani na display lol

    Nejlepsi na tom je, ze staci pripojit DDot na komfort CAN misto 3dratu a po upgrade software jede vse tak jak predtim.

    Hardware zustava stejny !!!!

    Vyhodou je, ze pres 3drat je da nahoru vypsat 2 x 8 znaku, pres CAN 2x10 znaku, takze vice mista na popis , atd.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No mam to prakticky hotovy. Chtelo by to pripojit k Fabce a zkusit, ale pokud se da pouzit radio Symphony z Oktavky ve Fabce, coz nevim, tak to na 100% pojede.

    Kamil

    Editováno na dolezelk

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    a co PDcka?docela uz bych ho chtel lol a radio asi uz nepotrebujes ze,ze bych ho vzal od toho kamose zpet pristi tyden s nim budu

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    post-18821-1230994061_thumb.jpg

    novinka: Psani pres CAN na spodni radek na maxidotu :) netusil jsem, ze je tohle mozne !!Jinak radio uz porebovat nebudu, ted se soustredim na CAN a moznost pripojeni radia, jak 3dratu , tak i CAnoveho k D-Dotu

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×