Přejít na obsah

D-DOT s parkovacím asistentem


dolezelk

Doporučené příspěvky

Jaký je rozdíl mezi 3-drátem a 2 drátem a CANem? Jestli čtu dobře, tak se tu píše pouze o verzi třídrát a CAN. Dneska jsem chtěl zjistit, co vlastně mám a na hodnotě 140 jsem měl "radio 0" - dvoudrát. Tady je krátký log.

Monday,23,March,2009,14:38:06

6N0 909 901 ,,Gateway K<->CAN 0001,

,Group A:,'140,,,,Group B:,'140,,,,Group C:, Not Running

,, , , , ,, , , , ,,,,,

,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.40,dvoudrat,Radio 0, , ,0.00,dvoudrat,Radio 0, , ,,,,,

,1.20,dvoudrat,Radio 0, , ,0.80,dvoudrat,Radio 0, , ,,,,,

,2.00,dvoudrat,Radio 0, , ,1.60,dvoudrat,Radio 0, , ,,,,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamile nechces az budes zase svoje auti rozebirat udelat par fotek jak se dostat k tem v navodu zminemym svorkovnicim a signalu zpatecky a jak to nejlip prichytit a dat to do tveho pdf navodu?

Myslim, ze montaz je celkem jednoducha a lidi si to muzou montit sami.

BTW ocisluj si v navodu stranky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pouze verze 3 draty (pres data, clock a enable) k maxidotu - tohle je starsi typ pripojeni radia a navigace

a verze CAN, coz jsou 2 vodice (CAN High a CAN Low) k maxidotu - novejsi typ pripojeni.

Pri montazi:

3drat verze - 10 vodicu k zapojeni

CAN verze - 7 vodicu k zapojeni

Radio 0 - znamena , ze tam bylo pripojeny radio - po CANu, spravne by tam melo byt RADIO 1, i kdyz je vypnuty.

Obrazky z montaze ? To neni spatny napad :) Diky, jakmile budu mit cas , tak to nafotim a pridam do manualu

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

firmware.zip

DDot.zip

Tady je program na konfiguraci a pro upgrade D-dotu.

Nejdriv je treba aktualizovat software v D-dotu. (bohuzel prijdete o svoji konfiguraci :huh: )

1) Pripojte kabel pro VAG-COM do auta a do pocitace.

2) Pri vypnutem zapalovani drzte RES a zapnete zapalovani. RES drzte tak cca 2-3 sekundy.

3) Tim se D-dot dostane do upgrade modu.

4) Pak spustit program D-Dot.exe (potreba Net2.0)

5) Tam vybrat COM port na ktery je pripojen Vas VAG-COM kabel.

6) V menu "Update" vybrat "Upgrade D-dot"

7) Vybrat soubor (jeden je pro CAN , druhy pro 3drat)

8) pockat dokud se upgrade neprovede, stav upgrade je indikovat 'progress barem'

9) pokud bylo vse ok, tak po upgrade nabehne d-dot

Pokud ne tak vse opakovat :)

Pak jiz muzete vyuzivat moznost konfigurace D-Dotu. Pres 'Upload nebo Download configuration'

Dale se da konfigurace zalohovat do souboru a pak zase nahrat.

Pro vyuzivani je treba v D-dotu skocit do menu, vybrat ADVANCED a zvolit PCMODE.

Je to zatim BETA a bylo to zatim vyzkouseno pouze s CAN verzi, ale melo by to jet i s 3dratem.

Jeste tam musim dodelat osetreni vsech uzivatelskych vstupu a vyjimky, takze pokud to zatuhne, zavrete to a spustte znovu.

Kdyztak mi dejte vedet, jak Vam to funguje.

Kamil

Update: Zda se, ze se to tady neda nahrat. Server ma asi nejakej super antivirus, ktery dodrbava archivy, takze zatim smula.....

Budu to dat nekam jinam

http://www.megaupload.com/?d=6FI76M0X

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle je uz legrace. programovani pod VS2005 a NET 2.0 zvladne i cvicena opice :)

tak 1-2 dny prace , vyvoj D-dotu byl horsi - cca 6 mesicu

A co by měl obsahovat update pro třídratovou verzi v nejbližší době?

Pak se chci ještě zeptat. Stává se mi u některých hodnot, třeba napětí, že se mi načte pouze při volnoběhu a pak během jízdy už ne.

Stejně tak u teploty interiéru. Ostatní jsou v pohodě. Nechá se nějak ovlivnit komunikace?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zaktualizuj si software pro 3drat. pak pres konfiguracni program nastavis hodnoty kwp init delay , block and interbyte. To by melo mirne prizpusobit komunikaci pres kwp1280 a zrejme vyresit tento problem, ktery se objevuje u TDi a PD motorizaci.

kwp init delay is v zakladu 198 ms, od cca 193~205 to muzes zkusit, tohle bude asi ten problem. Chtelo by to mit nejaky Tdi nebo PD na odzkouseni, coz zatim nemam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc se mi líbí tahle věcička, může tady někdo shrnout co všechno to umí s 2,5g komfortkou a 2,5g maxidotem?

Zobrazuje i to autíčko otevřených dveří, jak to tu někdo chtěl nebo jak to s tím nakonec dopadlo?

Je možno zobrazovat údaje ve spodní i horní části maxidotu na 2,5g?

Jak dlouho trvá výroba nebo dodání d-dotu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zaktualizuj si software pro 3drat. pak pres konfiguracni program nastavis hodnoty kwp init delay , block and interbyte. To by melo mirne prizpusobit komunikaci pres kwp1280 a zrejme vyresit tento problem, ktery se objevuje u TDi a PD motorizaci.

kwp init delay is v zakladu 198 ms, od cca 193~205 to muzes zkusit, tohle bude asi ten problem. Chtelo by to mit nejaky Tdi nebo PD na odzkouseni, coz zatim nemam

Díky za radu, stačlio pouze updateovat a překonfigurovat hodnoty a vše chodí ok.

Konfigurace se zdařila ok, vše napoprvé.Krásná práce, děkuji a budu se těšit na další update.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na zaklade vlastnych skusenosti som sa rozhodol sem napisat kratucky navod na montaz D-Dot, nakolko je mozne ze tu zavitaju ludia (ako ja ;) ) ktori nemaju tolko skusenosti s takouto montazou, alebo sa boja. Takze postup je asi nasledovny:

1. demontaz stitu pristrojov (dve krytky + dve srobky vpravo a vlavo hore) - pri vytahovani treba pritlacit na spodnu cast v strede - su tam zapadky aby sa uvolnili

2. vykrutit 2 srobky pristrojovej dosky, tiez vpravo a vlavo hore, tento raz treba hladat v rohoch.

3. vytiahnutie pristrojovej dosky - vyklopenie dopredu a na spodu je v drziakoch - osvedcilo sa mi vsunutie prsta pod pristrojovku a tlakom hore a dopredu.

4. rozpojenie modrej a zelenej svorkovnice (su tam take ruzove zaklopky, ktore treba"odhacknut" a ich preklopenim sa konektor sam vysunie)

5. najlepsie je D-DOT naletovat priamo na piny svorkovnice z kabelaze - konektor sa rozoberie tak, ze odhacknete ruzove zaklopky a po stiahnuti ruzovej casti na konci vytiahnete kryt konektoru smerom dozadu. Nasledne sa da pomocou pinzety alebo niecoho s hrotom vyhacknut a vytiahnut potrebny pin zo svorkovnice.

6. naletovanie kablov z D-DOT na pin, jeho zatlacenie naspat a poskladanie konektoru.

7. detto aj s druhou svorkovnicou

8. zamontovanie vsetkeho naspat, pripojenie samotneho D-DOT k u konektrou D-DOT a aktivovanie zapalovania (na zaciatku sa predpoklada, ze si kvoli zjednoduchseniu montaze odpojite samotny D-DOT od svorkovnice)

9. Kto ma origos parkovaci asistent este musi napojit signal zo spiatocky - su dva postupy.

a.) oddelame torpedo steracu, pak horni prochodku to motoroveho prostoru a jdeme po dratu ze spinace zpatecky az pod volant, kde se o napichne. (rada od Kamila)

b.) ja som natiahol kabel od spiatockoveho svetla dopredu - islo to rychlo a jednoducho - kabel som skryl pod listy len tak, ze som ho tam jednoducho zasunul srobovakom

Nakoniec par obrazkov

post-8838-1238319351_thumb.jpgpost-8838-1238319357_thumb.jpg

post-8838-1238319751_thumb.jpgpost-8838-1238319367_thumb.jpg

PS: Touto cestou chcem podakovat Kamilovy za ochotu a pomoc pri zapojovani tohto jeho super "zlepsovaku". Este raz diky.

Editováno: , autor: KingTom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už tu ta otázka padla ale odpověď jsem nenašel. Jak je to s multifunkčním volantem? Mám takový tušení, že nebude chodit.

Čau.

Tak můžu směle říst že MULTI volant CHODÍ bez problému.Fotky mám,ale ne v záběru s wolantem.D-Dot mám asi 14 dní a v pohodě :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mě napadá, jestli by se na D-DOT nedala dát přímo svorkovnice, aby se při instalaci jen zacvakly, něco jako rozdvojka nebo T-čko, vím, že i takto není montáž složitá, ale mnoha méně zručným by to vyhovovala víc. Byť i za cenu zvýšení ceny.

Byly by potreba 2x2 svorkovnice, ta cast , ktera je prodava na kabel stoji nekolik stovek jedna + piny. ten protikus, ktery je v budicich, to netusim kde sehnat.

Kdybyste mel nekdo zdroj, kde se to da koupit na slusnou cenu, tak sem s nim :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...