jELDA Vloženo 20. Září 2008 Vloženo 20. Září 2008 jen dodatek k tem rozvodum : mam tu origo : http://www.cc-autodily.cz/sada-rozv-rem-klad-pdi.html sleva -5% z ceny bez DPH Citovat
popys1 Vloženo 19. Listopad 2008 Vloženo 19. Listopad 2008 (editace) Už někdo měnil??? Po kolika kilometrech????Kolik stojí?????Popř. jakékoliv info o této věci. Editováno: 19. Listopad 2008, autor: popys1 Citovat
karlos3 Vloženo 19. Listopad 2008 Vloženo 19. Listopad 2008 (editace) Osobně DPF v autech zatim nemám,ale zrovna mi týden jsem se o DPF bavil z kámarádem co ho má ve starym Superbu 2.0TDI-PD DPF.....ten měl jednoho z prvních z DPF a dle dokumentace co dostal k autu měl předepsanou výměnu po 120.000km,ale v jeho mateřskym servisu mu pak technik řekl že to MB změnila a že předepsaná výměna není stanovena,tak jezdil dál a ted má něco přes 160.000km a už mu to dělá takový problémy že mu v servisu dle technický rady z MB doporučily ho vyměnit...........Jezdí s tim do autokomplexu Menšík-Praha a tam mu to spočítal technik na DPF+kyselina něco kolem 36.000kč a i z prací ať si připraví něco kolem 40.000kč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doporučil jsem mu vrakoviště v Praze kde prodávaj orig.nový škoda díly a i když DPF normálně na sklad nebere,tak když mu dá zálohu,tak mu ho objedná a bude ho mít od něj prý za 15.000kč.... Editováno: 19. Listopad 2008, autor: karlos3 Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 21. Listopad 2008 Vloženo 21. Listopad 2008 Záleží na stupni zanesení,lze vyčíst z diagnostiky.Inerval není určen.Závisí to na způsobu jízdy,kde auto jezdí.U auta,které jezdí po městě,to bude dřív.Pokud je motor nachipován,tak o to dřív.Peněz -ranec.Ty tam máš DPF s mokrou cestou? Citovat
popys1 Vloženo 5. Prosinec 2008 Vloženo 5. Prosinec 2008 Ono je jich více druhů??? (mokrou cestou) Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 5. Prosinec 2008 Vloženo 5. Prosinec 2008 Dva druhy,s aditivem používá SUPERB,bez OCT II. Citovat
karlos3 Vloženo 5. Prosinec 2008 Vloženo 5. Prosinec 2008 Min.týden jsem po dlouhé době na letišti potkal známého(taxikáře) který tam jezdí ze žluťáskem SI u AAA....když jsme se tam pár min.bavily,tak se k nám přidalo pár jeho kolegů a když přišla řeč o DPF,tak všichni kdo to tam maj z 2.0TDI-PD DPF tak už ho maj vykuchlej.....prý jim to dělá nějakej frajer v Modřanech(fyzická demontáž+přehrání softu)...bez papíru za 6000kč..... Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 7. Prosinec 2008 Vloženo 7. Prosinec 2008 Technicky žádný problém,jen papírový zůstává.... Citovat
popys1 Vloženo 16. Prosinec 2008 Vloženo 16. Prosinec 2008 Dovede někdo popsat jak se to dá vyřadit???Ne že bych to chtěl dělat sám, ale zajímal by mě ten princip. Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 Vyhodíš a přeprogramuješ....jednoduše řečeno.... Citovat
cosby Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 tak jednoduchéí to není.Když ho vyhodíš,musíš tam něco dát Citovat
davidek.c Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 tak poradte konkretne jestli nekdo vite......jestli to neni tedy tajne Citovat
Dukes Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 Tady je ukázka odstranění filtru pevných částic u Superba 2.0TDI. Pro rejpali, elektronika je přízpůsobená, takže nic nehlásí chyby! Vše je bez problému funkční. Citovat
cosby Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 U Superba to není žádný problém,ale podívej se,jak to má OIIRS,Scaut,Passata.Tam je to hlavolam.A jestli víš proč???? Citovat
Dix1 Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 cosby:To asi v záruce nejde že ? Vyhodit ten DPF filter. Citovat
Dukes Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 Momentálně úspěšně testujeme i OII s odstraněným DPF. V čem je tedy hlavolam? Povídej. Citovat
cosby Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 hlavolam s umístením.U Sup II je DPF s "mokrým filtrem",jelikož je daleko od hlavy a teploty výfuk.plynů tam nedosahuji takové hpodnoty,je jednodušší jej vyndat-prostě jen vyřešeš a navaříš rouru. U OII,Passat je hned za Turbem,oválná pixle tak bude blbé to přizpůsobovat.Neříkám,že to nejde,ale není to tak jednoduché jako u Superba.Jestli máš foto odstaněného DPF u OII dej sem.Docela mě to zajímá jak jsem to řešili. Citovat
cosby Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 A taky mě zajímá,co jste to vyhodili.Se podívej do Etky jak vypadá DPF a jak kat Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 Nebo dát jiné origo potrubí...kdo má možnost... Citovat
Dukes Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 Máš pravdu, vyndání a nahrazení je složitější. Ty si myslíš, že jsme jako jenom vyndali KAT? Děláš si srandu? Foto bohužel nemám. Jen pro info. Trubka, která nahrazuje DPF i KAT se normálně prodává, ale je dost drahá. Citovat
cosby Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 no já jen že fotku přezentuješ jako DPF takže tady akorád mateš.Jinak trubka se samo dá koupit,ale není to jak píšeš jen trubka ale vlastně 1.díl výfuku,protože v roce 2008 sis mohl v ČR objednat SUP I 2,0 TDi s nebo bez DPF. Citovat
cosby Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 Jinek napiš ceny odstranění DPF a přehrání jednotky u OII,Passat Citovat
Dukes Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 Mateš tu ty! Já nahodil fotku odstranění DPF u Superba. Jasně jsem to tam napsal, že je to Superb. Ty ses pak začal vyptávat na OII, tak jsem ti řekl, že to není problém a že se na to prodává přímo trubka. Máš pravdu, je to vlastně celý 1.díl výfuku. Malinko špatně jsem to formuloval. V čem tedy matu? Citovat
cosby Vloženo 3. leden 2009 Vloženo 3. leden 2009 (editace) Já nematu.Ta fotka co jsem tu z Etky dal je ze Superba.Takže foto,co jsi ty dal je odstaranění katu a né DPF.Je evidentně z fotky vidět,že trubka od katu d DPF je původní.Možná se mýlím,neříkám,že jste to neudělali celé,ale proč tu potom dáváš foto odstranění katu a prezentuješ to jako odstranění DPF Editováno: 3. leden 2009, autor: cosby Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.