Přejít na obsah

Podtlaková hadice - posilovač brzd


LUK87

Doporučené příspěvky

Neco malinko k tve zavade jak jsem ji opravil

original je dost drahy a jinou jsem tam davat nechtel :)

mel jsem popraskane konce a tak jsem pretesnil jen tak vsechny

pod stahovaci buzirkou je spesl hmota na trubky a hadice, ktera se sama stahuje a utesnuje, neco spesl co jsem nasel v dilne udrzbaru :)

Podtlak drzi a oprava byla za - myslim ze za dekuju lol

post-3876-1227382497_thumb.jpg

post-3876-1227382575_thumb.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 2 roky později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj, na hadici od posilovače je ještě jedna odbočka, na výše zmíněném obrázku je přikryta zelenou krytkou. Mně to někdo zaslepil šroubem, zajímalo by mě, kam má vést trubička.Díky

Nemáš uvedeno co za Ochcávku vlastníš. Moje 1,6 75kw BFQ 2004 nic takového neměla ani na staré ani na nové hadičce, co mě překvapilo byla expirace hadičky 2018 (rok výroby 2015) původní tam byla 12let a že začala u zpětného ventylu praskat tak jsem jí prevetivně vyměnil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, mám nejspíš podobný problém s hadičkou podtlaku brzd. Stává se to sporadicky. Jednou sešlápnu brzdu pořádně, a brzdí tak, že nejde do smyku ale auto se pomalu zastaví. Jindy stojím hned na místě. Trochu hádám že by to mohla být zmíněná hadička. I když nepociťuji "trhání" nebo "škubání" na volnoběh, jak se zde psalo. Proto nevím, zda to je hadičkou, či ne. Před časem jsem měl problém se zadním třmenem, který prorezl, a kapalina vytékala, a maxidot mě upozornil na nízkou hladinu kapaliny. Během posledních dvou měsíců kontroluji kapalinu, a neutíká, a je stále na stejném množství. Dnes jsem si všiml, že hadička jde na volno, a má vůli když se za ní chytne. Je to směrem od motoru, od podtlaku co je na boku motoru. Je to normální, nebo je to už jako závada? Rád bych vyloučil tuto závadu a hledal bych jinde. Díky za každý dotaz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

To není dobře, byl jsem na tom stejně.

Vůli hadičky na trubici podtlaku u vývěvy vyřeší hadicová spona, ale ověř si, jestli nemá vůli i ta samotná příruba vývěvy, na fóru to lidé řeší zalepením epoxidem.

Ověř stav hadice, co vede k posilovači, je z měkčeného plastu či co a ráda na koncích napraskává, hlavně u posilovače, pak tam tudy vniká vzduch. Já auto koupil už s hadicí omotanou izolačkou, ale musel jsem dát novou.

Taky jsem musel seřídit vůli (po výměně zadních třmenů) na ručce, byla moc utažená, a od té doby (klepu na dřevo) už to snad brzdí OK, i když na to při každém sešlápnutí pedálu musím myslet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...