Přejít na obsah

benzín v oleji


Fotr

Doporučené příspěvky

Jsem ze hry. A v autoservisu neznají příčinu stále se opakující závady na mém Favoritu 136 LS. Vždy po nějakém období se objeví ( někdy i značné množství ) benzin v olejové nádržce. Podotýkám, že pumpa byla měněna už 3x , karburátor přeměřen a příslušný ventil vyměněn. Jednou tekl benzin s olejem už i z filtru. Kde je chyba, ví někdo. Fotr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem ze hry. A v autoservisu neznají příčinu stále se opakující závady na mém Favoritu 136 LS. Vždy po nějakém období se objeví ( někdy i značné množství ) benzin v olejové nádržce. Podotýkám, že pumpa byla měněna už 3x , karburátor přeměřen a příslušný ventil vyměněn. Jednou tekl benzin s olejem už i z filtru. Kde je chyba, ví někdo. Fotr

Ahoj. možná je to hloupost, ale nemohly by to být pístní kroužky? tama se ti toho moc nedostane.Ale pokud píšeš, že se to stane až po určité době..taky varianta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, tento problem jsem měl také. Dokonce toho benzinu bylo tolik v oleji, že až odvětráním do sání létal ven. Vyměnil jsem membrány u dopravní pumpy, celé čerpadlo a pořáde benzin v oleji. Tak jsem koupil nové, které při poškození membrány nedovolí benzinu téci do karteru kolem páčky. Také toto nepomohlo. Tak jsem koupil do karburátoru nové membrány (pumpičku akcelerační a ventil obohacovací). Také nic. Ze zoufalství jsem vyměnil karburátor který mě dal kámoš který rušil Fávo a je po problemu. Nevím, jestli to bylo tím, že zpětný ventilek v karburátoru špatně těsnil a dopravní pumpa tam prala moc benzinu někudy? Vrchol byl ten, že když už byl pokoj, tak prasklo sedlo venilu, spadlo do válce a rozsekalo to hlavu včetně pístu na cimpr campr.Tak jsem na šrotišti musel koupit jiný motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...

Pls.nemá niekto skúsenosť z benzínom v oleji.menil som membránu v AC pumpe,nepomohlo,menil som celú AC pumpu a v karburátore membránu obohacovača,a tiež nepomohlo,stále je benzín cítiť v oleji.kompresné tlaky premerané,su primerané opotrebovaniu motora.už som zúfali.Milan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pls.nemá niekto skúsenosť z benzínom v oleji.menil som membránu v AC pumpe,nepomohlo,menil som celú AC pumpu a v karburátore membránu obohacovača,a tiež nepomohlo,stále je benzín cítiť v oleji.kompresné tlaky premerané,su primerané opotrebovaniu motora.už som zúfali.Milan ešte som zabudol:je to forman 92
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
ked si vymenil AC pumpu tak si vymenil aj olej? :)) No su 2 cesty ako benzin ide do oleja... Bud cez piesky alebo AC pumpu. Cize ak si vymenil membranu a potom aj celu pumpu, videl by som to na vrchnu cestu. :)

A necituj si vlastny prispevok...

problém vyriešený,vymenil sa karburátor a pokoj. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No celkom mi nie je jasne co ma karburator spolocne s benzinom v oleji... Teda s benzinom to spolocne ma, ale ako zapricini karburator aby sa dostal benzin do oleja...??

To nechápem ani ja,ale mechanik mi povedal,že ho preplavuje,alebo je prasknutý,to ma vôbec nese..,hlavne že to funguje lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No moznost tu predsa len nejaka je. Ak pocas odparkovaneho auta (cize motora v klude) tiekol stale benzin cez karbec, tak by mohol cez piestne kruzky ist do oleja. Ale to si neviem predstavit ako by tam tiekol. Teda co by ho tam tahalo. Pocas jazdy je to jedno, lebo benzin sa spotrebuje. To si potom musel mat aj "peknu" spotrebu.

Skus si zmerat tlaky vo valcoch a popripade si vymen piestne kruzky. Daju sa zohnat za dobru cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No moznost tu predsa len nejaka je. Ak pocas odparkovaneho auta (cize motora v klude) tiekol stale benzin cez karbec, tak by mohol cez piestne kruzky ist do oleja. Ale to si neviem predstavit ako by tam tiekol. Teda co by ho tam tahalo. Pocas jazdy je to jedno, lebo benzin sa spotrebuje. To si potom musel mat aj "peknu" spotrebu.

Skus si zmerat tlaky vo valcoch a popripade si vymen piestne kruzky. Daju sa zohnat za dobru cenu.

Tiekol tam normálne z vrchu dole sacím.Robilo to hlavne na sytíč.Spotrebu som mal cca. 11l-100 km.Tlaky mám 9,5 až 10,žiadna sláva,ale kým nemám okolo 5 tak mi poradili,aby som sa v tom neryl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, tlaky sa daju... Ja som kruzky menil preventivne. Ak nastartujem mimo leta, tak to vzdy nastartuje na 3 valce a cca po 4 minutach ho ukecam na 4 valce. To mi robi odzaciatku a aj ked som skusal vselico, tak som na to nedosiel. S motormy mam bohate skusenosti, ale na tuto zahadu sa mi nedari prist a uz ju ani neriesim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, tlaky sa daju... Ja som kruzky menil preventivne. Ak nastartujem mimo leta, tak to vzdy nastartuje na 3 valce a cca po 4 minutach ho ukecam na 4 valce. To mi robi odzaciatku a aj ked som skusal vselico, tak som na to nedosiel. S motormy mam bohate skusenosti, ale na tuto zahadu sa mi nedari prist a uz ju ani neriesim.

Mne to tiež chytalo na 3 valce,ale keď som ho pár krát pretúroval,chytil sa aj štvrtý,ale teraz keď mám nový karbec,už to nerobí.Naskočí na 2000 ot.,ťuknem do plynu,spadnú na 1500 a pomaly klesjú.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tlaky boli merane davnejsie. Neviem uz presne hodnoty, ale bolo to v pohode. Ked som menil piestne kruzky, tak som skusal aj tesnost ventilov a tie boli v poriadku.

Ono ked nastartujem tak na 3 valce. Podrzim plyn auto trase lebo stale ide na 3 valce. Takto to pod plynom drzim cca 3 minuty a chyti sa 4 valec. Potom uz to funguje normalne. Pokial je motor zohriaty, tak startuje normalne.

A tento problem je vzdy ked je vonku pod 15-10 stupnov. V lete je to vporiadku. Cize snazim sa zistit aky vplyv ma na to teplota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este by som vyskusal ktory valec to robi a potom skusal vsetko mozne, aj nemozne... Uz sa mi aj take stalo, ze nova sviecka bola spatna a nechcela palit pod tlakom.. Vzdy ked som ju dal von tak hadzala iskru, ale s nezistenych pricin rano nechcela... A to som si myslel, ze ked kupim bosh tak budem mat pokoj.. Stare facko mi tiez rano chodilo na 3.. Bolo to koli sviecke, aj ked boli nove.. A to som si myslel najprv, ze je chyba uz v kompresii lebo mal vyse 350tis..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako prve co som spravil boli sviecky a kable... No nepomohlo. Od tedy som vymenil uz zase sviecky a aj kable. Sviecky som skusal vsetky mozne. S 1 bodovym zapalovanim az po "500" bodove. :)))

Aj tak najlepsie sviecky pre favo su BRISK. ;)

Aj ked NGK tiez neboli zle. A so svieckami BOSCH mam najhorsie skusenosti. Ako sviecky mozu byt fajn, ale nie na favo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

ahoj. Potřeboval bych zase poradit. Měl sem benzin v oleji. Vyměnil sem celou acpumpu. dal sem nový olej a všechno přetěsnil. Fáčko nejde zaboha nastartovat. Točí točí a ani ťuk. Jo abych nezapoměl jiskru to samozřejmě háže. Jsem zoufalý poraďte prosím. Mám podezření na karbec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...