Přejít na obsah

Základní nastavení škrtící klapky


johnxx

Doporučené příspěvky

  • o 7 měsíců později...

Někde jsem tady na foru čet postup základního nastavení škrtící klapky přes budíky.Tet jsem vyčistil klapku a potřeboval bych udělat nastavení,ale za boho to už nemužu nikde najít jak se to dělá.

Prosím o návod.

Dík Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem klapku řešil,nakonec jsem sehnal z Felicie 1,6 a Octavia jede.Otáčky si dřív dělaly co chtěly a já už nevěděl co měnit,(hadičky podtlaku,čidlo teploty,lambdu) 

Taky jsem slyšel,že z Felicie klapka nepasuje,já to vyzkoušel a jede auto jako dřív.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejdřív bych to chtěl zkusit nastavit a pokud by to nešlo,tak bych to řešil dál,já mám 74kw.Je to v LPG které funguje užasně,je tam systém Princ  a spotřeba pěkná ,na 46L plynu ujedu 560km a to jezdím převážně kolem baráku okrsky a je to combi.

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vag-com 304. Je v češtině a plně dostačující. Stáhneš ho na netu.

Tak to je jenom program,tim si toho moc neudělám.Já měl na mysli,kabel + instalační CD s programem,prostě náký komplet s kterým připojím auto k notasu nainstaluju přiložené CD a mužu začít makat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim, jdu k vám pro radu. Řesim kolisani otacek u octavie 1,6 74kW. Jedinou chybu co to hlasi je 01177 rid.jedn. motoru
37-10 - def - sporadicky. Chybu se mi vubec nedaří vymazat, ale i presto jsem vycistil a dal zakladni nastaveni klapky podle VISu ale kdyz jsem dal ve skupinw 098 zakl. nastaveni tak jsem tam mel novy hodnoty  4,30V-3,69V ale VIS pise ze by tam melo byt 4,29V-3,42V. Znamená to, že je klapka v haji, nebo taková odchylka nevadí. Nebo čím jiným by to mohlo byt. Jinak po tom zakladnim nastaveni se otáčky ustalili, ale po projetí auta zas mírně lítali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 1 rok později...

Zdravím, mám novou klapku, mám ji asi 2,5 mesice a vzhledem k velké spotřebě oleje jsem se rozhodl pro vyčištěni klapky, byla dost zanešená. Prvně šlo základní nastavení napoprvé bez problému, ale nyní ne a ne. Po zapnutí zapalování stále bzučí bez přestání a při zákl nastaveni parkrat cvakne a zacne buučet zase a v poli č.4 vyskočí 10000000 což by měla být chyba v paměti. Vse dělám jak se má, závady bez chyb (stále jen “zakl. Nastaveni nebylo provedeno” po kazdem pokusu, ktery ale vzdy smažu) provozní teplota, smazány adaptační hodnoty, vyplé spotřebiče.. nějaké rady? Škoda Octavia 1.6 AEE 55kw r.98

Editováno: , autor: Automechanik1972
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj,

byl by prosím někdo tak hodný a napsal mi přesný návod jak:

- vymazat adaptační hodnoty klapky (ve VAG 304, včetně kanálů)

- základní nastavení klapky

 

Čím podrobněji, tím lépe.

 

Dekuji

Editováno: , autor: Fryw
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...