Jump to content
KRYSIMLADE

VAG COM - Kódování Octavia II

Recommended Posts

Uz asi vime a zkusime...

also... er nimmt sich den VAS 5052 (CAN fähiger tester)

geht dann auf Steuergerät 44 (Lenkhilfe)

dann geht er auf die 10 (Anpassung)

dann gibt er über die TAstatur Kanal 01 ein und quitiert mit Q

dann siehst du oben einen Wert stehen (bei mir war es die 3..) da hier von 1 an geztählt wird. unten kann er dann per tastatur den gewünschten Wert eingeben. der ist dann erst mal im Testmode angepasst.

Wenn er dann auf speichern geht ist der auch dauerhaft im EEprom gespeichert..

also alles uper easy...

 

Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!!

Edited by Pawouk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze...

Opravdu na 44 - 01 se to nachazi. Mam tam 5 coz podle subjektivni tuhosti je nejlehci. Co tam mate Vy ??

Pri cteni tohoto kanalu sem sledoval Nm na rizeni. Pri lehounkem dotyku rizeni to hazi 0.125Nm S podivem jsem spatril ze na jednu stranu pri stejnem otoceni mam vice a na druhou mene Nm. Na maximalce doleva i doprava take.

Nejaka zkusenost ??? Proc to nejni na obe strany stejne. Preci z pozice 0 by jedna otacka vlevo mela byt stejnej kroutak jako vpravo.

Nemuze toto naznacovat ze nekdo v servisu si hral s rizenim ??

Zacinam takze me nekamenujte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V ramci diagnostiky rizeni, kde udajne je mozne na O2 nastavit ,,tuhost,, posilovace rizeni jsem pomoci VAG COM nasel RJ ktera udajne ma toto nastarosti.

Je to modul 44 PRIZPUSOBENI

Tam je to byte 01

v nem jsou hodnoty. melo by se dat zmenit od 1 do 5 pricemz 5 je nelheci rizeni a 1 nejtuzsi.

Vem si lajcky jak tuhy volant je v klidu a jak lehky je po nastartovani kdyz se aktivuje posilovac. Touto hodnotou pak regulujes tuhost rizeni pri jizde. Nevim jak vice to lajcky popsat.

Pak jsem provedl test jaka sila pusobi pri dotyku rizeni a lehounkem pootoceni na jednu ci druhou stranu. Nevim zda-li hodnota odporu rizeni je relevantni ale pri pouhem letmem dotyku je to sila 0.125Nm Lze pote sledovat jak to defakto probiha kdyz kroutis a jedes. Atd Atd...

Umi to nekdo lepe popsat ??? o)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ja ozivim tuto temu. Skusil si to teda pritvrdit? Ako sa to spravalo? Mne ta preposilovanost napriklad vadi.. Vyhovuje mi skor nastavenie á la BMW - teda tuhsie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No krasa, dakujem. :palec2: A skusal si to uz na aute? Zaujimal by ma vysledok.. Ci je to citelny rozdiel. Nemam doma moznost si to spravit sam, tak odskusat to nemozem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm.. nech pozeram ako chcem, to cislo v serviske nikde nevidim. Na prvej strane je ciarovy kod, oznacenie motora a plno cisel. Ani jedno sa nezhoduje :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skúšal som napojiť Vag com 704.1 na Octaviu II facelift ale s niektorými jednotkami sa mi nepodarilo nadviazať spojenie.

Neviete v čom je problém?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj

Mam problem nemuzu přijít jak ve VAG-COMu posuni servisní interval....

Pokoušel jsem se to najit ve VIS ale marně.

Můžete mi prosím někdo poradit?

Předem děkuji za rady.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 přístrojová deska přizpůsobení kanál 50 zadáš 300 /v km/, 51 zadáš 730/dny/. Máš nastaveno dvouleté období.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verze 805.1:

Aktualizovaná databáze

Podpora nových modelů

Podpora nových modelů v AutoScanu

Automatický reset servisních intervalů

Verze 805.0:

Nové obchodní jméno – VCDS

Podpora nového komunikačního protokolu protokol UDS / ODX / ASAM

Kalkukačka dlouhého kódování přímo ve VAG-COM

Seznam instalovaných jednotek vozu

Možnost ukládání aktuálně prováděné operace

Programovatelné automatické postupy

vice na http://www.vag-com.cz/vag-com.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

dík za info.

Mám totiž možnosť kúpiť VAG704, viem že je aj nový (805) a neviem sa rozhodnúť.

Chcem to výhradne pre svoju potrebu (svietenie, KM, tempomat, mazanie chýb.....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 přístrojová deska přizpůsobení kanál 50 zadáš 300 /v km/, 51 zadáš 730/dny/. Máš nastaveno dvouleté období.

No nevím ale já tohle dělám na kanále 40, 41,..

FilipV : nevím jak u OII face ale OII do MR08 úplně bez problémů VAG 607, všechny jednotky OK...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ...

Tak to je nesmysl. Na Octavie 1, Fabie, atd ... staci KKL kabel, HEX neni NUTNY !!!

Pro Octavii II je potreba HEX-CAN kabel, na verzi az tolik u OII nezalezi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ...

mám octaviu2, 1,9/77kW, 05/2005.

Podla toho čo píšeš mi je 704 na nič. Díki moc, memám s tým zatial skúsenosti.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...