Jump to content

Recommended Posts

Uz asi vime a zkusime...

also... er nimmt sich den VAS 5052 (CAN fähiger tester)

geht dann auf Steuergerät 44 (Lenkhilfe)

dann geht er auf die 10 (Anpassung)

dann gibt er über die TAstatur Kanal 01 ein und quitiert mit Q

dann siehst du oben einen Wert stehen (bei mir war es die 3..) da hier von 1 an geztählt wird. unten kann er dann per tastatur den gewünschten Wert eingeben. der ist dann erst mal im Testmode angepasst.

Wenn er dann auf speichern geht ist der auch dauerhaft im EEprom gespeichert..

also alles uper easy...

 

Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!!

Edited by Pawouk
Link to post
Share on other sites

Takze...

Opravdu na 44 - 01 se to nachazi. Mam tam 5 coz podle subjektivni tuhosti je nejlehci. Co tam mate Vy ??

Pri cteni tohoto kanalu sem sledoval Nm na rizeni. Pri lehounkem dotyku rizeni to hazi 0.125Nm S podivem jsem spatril ze na jednu stranu pri stejnem otoceni mam vice a na druhou mene Nm. Na maximalce doleva i doprava take.

Nejaka zkusenost ??? Proc to nejni na obe strany stejne. Preci z pozice 0 by jedna otacka vlevo mela byt stejnej kroutak jako vpravo.

Nemuze toto naznacovat ze nekdo v servisu si hral s rizenim ??

Zacinam takze me nekamenujte.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

V ramci diagnostiky rizeni, kde udajne je mozne na O2 nastavit ,,tuhost,, posilovace rizeni jsem pomoci VAG COM nasel RJ ktera udajne ma toto nastarosti.

Je to modul 44 PRIZPUSOBENI

Tam je to byte 01

v nem jsou hodnoty. melo by se dat zmenit od 1 do 5 pricemz 5 je nelheci rizeni a 1 nejtuzsi.

Vem si lajcky jak tuhy volant je v klidu a jak lehky je po nastartovani kdyz se aktivuje posilovac. Touto hodnotou pak regulujes tuhost rizeni pri jizde. Nevim jak vice to lajcky popsat.

Pak jsem provedl test jaka sila pusobi pri dotyku rizeni a lehounkem pootoceni na jednu ci druhou stranu. Nevim zda-li hodnota odporu rizeni je relevantni ale pri pouhem letmem dotyku je to sila 0.125Nm Lze pote sledovat jak to defakto probiha kdyz kroutis a jedes. Atd Atd...

Umi to nekdo lepe popsat ??? o)))

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Verze 805.1:

Aktualizovaná databáze

Podpora nových modelů

Podpora nových modelů v AutoScanu

Automatický reset servisních intervalů

Verze 805.0:

Nové obchodní jméno – VCDS

Podpora nového komunikačního protokolu protokol UDS / ODX / ASAM

Kalkukačka dlouhého kódování přímo ve VAG-COM

Seznam instalovaných jednotek vozu

Možnost ukládání aktuálně prováděné operace

Programovatelné automatické postupy

vice na http://www.vag-com.cz/vag-com.html

Link to post
Share on other sites
17 přístrojová deska přizpůsobení kanál 50 zadáš 300 /v km/, 51 zadáš 730/dny/. Máš nastaveno dvouleté období.

No nevím ale já tohle dělám na kanále 40, 41,..

FilipV : nevím jak u OII face ale OII do MR08 úplně bez problémů VAG 607, všechny jednotky OK...

Link to post
Share on other sites
Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ...

Tak to je nesmysl. Na Octavie 1, Fabie, atd ... staci KKL kabel, HEX neni NUTNY !!!

Pro Octavii II je potreba HEX-CAN kabel, na verzi az tolik u OII nezalezi ...

Link to post
Share on other sites
Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ...

mám octaviu2, 1,9/77kW, 05/2005.

Podla toho čo píšeš mi je 704 na nič. Díki moc, memám s tým zatial skúsenosti.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Stuchloš
      Zdravím,
      mám škodu OII 1.9 TDI rok výroby 2008, není mi úplně jasné jaký přesně kabel bych měl koupit aby se auto připojilo správně. A jaký je rozdíl mezi HEX-CAN a HEX-V2 (zřejmě podle roku a modelu auta že?). Kdyby někdo věděl poprosil bych rovnou o odkaz na nějaký e-shop, děkuji všem.
    • By ferda25
      Co lze zatím nastavit kódováním na nové Scale:
      1. volby ESC Sport /OFF
      2. zadní světla s denními + možnost vypnout/zapnout denní světla
      3. akustická signalizace odemčení/zamčení vozu
      4. dálka funkční i při nastartovaném motoru
      5. vypnout start/stop
      6. kufr zavírá krátkým stiskem + dálkou ze stejné vzdálenosti jako lze páté dveře otevřít
      7. položka: "Množství k čerpání" v palubním počítači
      8. protočení ručiček po zapnutí zapalování
      9. aktivace čtení značek + přepínání dálkových světel(to jsem nemohl otestovat) 
      10. paměť nastaveného jízdního módu
       
       
      Většina funkcí se aktivuje hodně podobně jako u celé platformy MQB u některých to dá jen trochu víc hledání, ale i BCM 2Q0 je strukturou hodně podobná BCMku 5Q0 od softwaru 0200
       
      Bylo by zajímavé zkusit dodělat VIP pedál, zda i BCM typu 2Q0 ho bude podporovat, kessy ho podporuje.
       
      Co jsem trochu postrádal bylo menu asistenti řidiče v jednotce MIB, jak bylo původně, nyní je přímo položka v hlavním menu: Asistenti řidiče
    • By miklisek
      U tátovy "nové" (= ojeté) Fabie 3  motorem 1,0 55kW CHYB s najetými 117tkm je běh studeného motoru na volnoběh hrozný, jako první jsem dal nové svíčky, budu měnit i filtr. Chci dál vyčistit škrtící klapku, protože je docela hodně zakarbonovaná. Asi ji odmontuju a vyčistím pořádně i zespodu acetonem, čističům ve spreji moc nedůvěřuji, ty se dolů pod klapku nedostanou. Jak ale udělat základní nastavení přes VCDS 20.4.1 ?   Na netu jsem našel jen nastavení u starších aut typu Fabia 1 s původním MPI 1,4 přes VSDS v jednotce 01 Motor/04 Základní nastavení/kanál 060. V novém VCDS 20.4.1. to je ale asi jinak. Poradí někdo z mechaniků?
    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
    • By huja
      Mám OII MR07 s originálním alarmem. Pro možnost dochlazování turba jsem doplnil alarmem Keetec 8000 CAN. Auto mohu zavřít jak originál dálkou, tak klíčem - zámkem a také ovladačem od Keetecu - vždy se aktivují oba alarmy. Otevřít lze jen originál dálkou (oba alarmy deaktivovány) nebo klíčem (odblokují se pouze dveře řidiče a deaktivuje keetec) a následným zasunutím klíče do zapalování (deaktivuje se originál alarm a otevře centrál). Otevření ovladačem Keetec odblokuje pouze Keetec. Ovládání od Keetecu je napojeno k zámku řidiče. Otázka je, kam napojit ovládání Keetecu aby se deaktivoval Origo alarm a otevřel centrál. Lze to? Dík
×
×
  • Create New...