KRYSIMLADE

VAG COM - Kódování Octavia II

190 příspěvků k tomuto tématu

Uz asi vime a zkusime...

also... er nimmt sich den VAS 5052 (CAN fähiger tester)

geht dann auf Steuergerät 44 (Lenkhilfe)

dann geht er auf die 10 (Anpassung)

dann gibt er über die TAstatur Kanal 01 ein und quitiert mit Q

dann siehst du oben einen Wert stehen (bei mir war es die 3..) da hier von 1 an geztählt wird. unten kann er dann per tastatur den gewünschten Wert eingeben. der ist dann erst mal im Testmode angepasst.

Wenn er dann auf speichern geht ist der auch dauerhaft im EEprom gespeichert..

also alles uper easy...

 

Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!!

Upraveno uživatelem Pawouk
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takze...

Opravdu na 44 - 01 se to nachazi. Mam tam 5 coz podle subjektivni tuhosti je nejlehci. Co tam mate Vy ??

Pri cteni tohoto kanalu sem sledoval Nm na rizeni. Pri lehounkem dotyku rizeni to hazi 0.125Nm S podivem jsem spatril ze na jednu stranu pri stejnem otoceni mam vice a na druhou mene Nm. Na maximalce doleva i doprava take.

Nejaka zkusenost ??? Proc to nejni na obe strany stejne. Preci z pozice 0 by jedna otacka vlevo mela byt stejnej kroutak jako vpravo.

Nemuze toto naznacovat ze nekdo v servisu si hral s rizenim ??

Zacinam takze me nekamenujte.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V ramci diagnostiky rizeni, kde udajne je mozne na O2 nastavit ,,tuhost,, posilovace rizeni jsem pomoci VAG COM nasel RJ ktera udajne ma toto nastarosti.

Je to modul 44 PRIZPUSOBENI

Tam je to byte 01

v nem jsou hodnoty. melo by se dat zmenit od 1 do 5 pricemz 5 je nelheci rizeni a 1 nejtuzsi.

Vem si lajcky jak tuhy volant je v klidu a jak lehky je po nastartovani kdyz se aktivuje posilovac. Touto hodnotou pak regulujes tuhost rizeni pri jizde. Nevim jak vice to lajcky popsat.

Pak jsem provedl test jaka sila pusobi pri dotyku rizeni a lehounkem pootoceni na jednu ci druhou stranu. Nevim zda-li hodnota odporu rizeni je relevantni ale pri pouhem letmem dotyku je to sila 0.125Nm Lze pote sledovat jak to defakto probiha kdyz kroutis a jedes. Atd Atd...

Umi to nekdo lepe popsat ??? o)))

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja ozivim tuto temu. Skusil si to teda pritvrdit? Ako sa to spravalo? Mne ta preposilovanost napriklad vadi.. Vyhovuje mi skor nastavenie á la BMW - teda tuhsie.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No krasa, dakujem. :palec2: A skusal si to uz na aute? Zaujimal by ma vysledok.. Ci je to citelny rozdiel. Nemam doma moznost si to spravit sam, tak odskusat to nemozem.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hm.. nech pozeram ako chcem, to cislo v serviske nikde nevidim. Na prvej strane je ciarovy kod, oznacenie motora a plno cisel. Ani jedno sa nezhoduje :(

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

podľa mňa na MR nezáleží keď ja som to nastavil na MR05 aj 06, tak to musí ísť aj na 07/08

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Údajne práveže záleží,vraj u MR 07 a 08 to nejde,ak máte niekto presnejšie info,opavte ma.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Skúšal som napojiť Vag com 704.1 na Octaviu II facelift ale s niektorými jednotkami sa mi nepodarilo nadviazať spojenie.

Neviete v čom je problém?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Mam problem nemuzu přijít jak ve VAG-COMu posuni servisní interval....

Pokoušel jsem se to najit ve VIS ale marně.

Můžete mi prosím někdo poradit?

Předem děkuji za rady.......

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

17 přístrojová deska přizpůsobení kanál 50 zadáš 300 /v km/, 51 zadáš 730/dny/. Máš nastaveno dvouleté období.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

zdravím

Neviete niekto aký je rozdiel medzi VAG704 a VAG805?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Verze 805.1:

Aktualizovaná databáze

Podpora nových modelů

Podpora nových modelů v AutoScanu

Automatický reset servisních intervalů

Verze 805.0:

Nové obchodní jméno – VCDS

Podpora nového komunikačního protokolu protokol UDS / ODX / ASAM

Kalkukačka dlouhého kódování přímo ve VAG-COM

Seznam instalovaných jednotek vozu

Možnost ukládání aktuálně prováděné operace

Programovatelné automatické postupy

vice na http://www.vag-com.cz/vag-com.html

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

dík za info.

Mám totiž možnosť kúpiť VAG704, viem že je aj nový (805) a neviem sa rozhodnúť.

Chcem to výhradne pre svoju potrebu (svietenie, KM, tempomat, mazanie chýb.....)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
17 přístrojová deska přizpůsobení kanál 50 zadáš 300 /v km/, 51 zadáš 730/dny/. Máš nastaveno dvouleté období.

No nevím ale já tohle dělám na kanále 40, 41,..

FilipV : nevím jak u OII face ale OII do MR08 úplně bez problémů VAG 607, všechny jednotky OK...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ...

Tak to je nesmysl. Na Octavie 1, Fabie, atd ... staci KKL kabel, HEX neni NUTNY !!!

Pro Octavii II je potreba HEX-CAN kabel, na verzi az tolik u OII nezalezi ...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Zaleží na jaký auto to chceš, máš-li octavie 1, fabie, ... tak ti stačí 704, ale pro octavii II musíš mít 805 a k tomu vhodný kabel samozřejmě ...

mám octaviu2, 1,9/77kW, 05/2005.

Podla toho čo píšeš mi je 704 na nič. Díki moc, memám s tým zatial skúsenosti.

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se