Přejít na obsah

Vaše ex-vozy


svantner3

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

moje uplne prvni auti byl citroen C3 po matce jezdil sem s nim pomalu ro a bylo to supr autiko. Pote sem si koupl Toledo 1L po faceliftu 1.6 magnus - max. vybava, mel sem ho také mel sem ho rad ale bylo to roruchovy a pred rokem sem si koupil Fabii 1.2 12V Sport. S tou sem spokojenej ale chystam se na nakou OII

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Tak toto bola moja prva Fabia 1.4 16v, 100k este s podvozkom komplet Koni kit. Na druhy den isiel von uz stacilo 5 rokov trasenia ale na dobrej ceste jaaaaj ako dobre sedela !

Teraz mam FII je to bordova farba, sport kit, sport podvozok 16 kolesa, sportova vybava 1.9 TDi tiez ta silnejsia verzia ked bude foto dam.

Caute

post-7306-1255588218_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

první byla Fabia 1.2 HTP, přebíraná po ukončeném leasingu se 119 tis. km a posloužila krásných 26,5 tis. km bez problémů ..

post-28161-0-71721500-1292568752_thumb.jpost-28161-0-64004100-1292568884_thumb.j

teď přecházím na Roomstera opět 1.2 HTP a těším se na spoustu spokojených kilometrů :) ..

post-28161-0-94057200-1292568791_thumb.j

ano opět HTP, ať si každý říká co chce .. my co s tím jezdíme známe jejich přednosti a i ty drobné nedokonalosti .. s každým motorem se musí jezdit jinak

Editováno: , autor: petrjanik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj lidi,

jsem tady nový tak se taky podělím o mé ex-auta

Citoen AX 1,4i

Alfa Romeo 33 1,7i

Škoda Favorit

VW Polo 1,4

BMW 318i e46

BMW 523iA e39

BMW 330xi e46

no a teď vlastním Škoda Fábia II 1,2 44kw

musel jsem přejít z velkoobsahových aut z důvodu jiného zaměstnání a Fábia mě vyšla nejlíp ze všech když jsem srovnal rok,spotřebu a užitečnost.

Chtěl bych se zase jednou k BMW vrátit,ale Fábku si určitě nechám ta spotřeba je prostě směšná:))Ono když jste zvyklí jezdit za 12l a ono to najednou žere necelých 6 tak to je docela šok:)))

Editováno: , autor: gastr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

1. Moskvič 427, r. v. 1975, motor 1,5 - 52 kW, 1982 - 1990, odjezdil 50 tis.

post-62191-0-21484400-1309671420_thumb.j

2. Škoda Felicia kombi, r. v. 1995, motor 1,6 - 55 kW, 2001 - 2008, se mnou odjezdila 79 tis.,se synem dodnes 22 tis.

post-62191-0-99894100-1309671429_thumb.j

3. Škoda Roomster Scout, r. v. 2008, motor 1,6 - 77kW, manuál, nyní najeto 48 tis.

post-62191-0-60397700-1309671439_thumb.j

Editováno: , autor: karkulak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Škoda Favorit 1,3 L Prima - moje prvé vlastné autíčko. Mal som ho rád a staral sa o neho ako o žiadne auto potom. Nikdy ma nenechal v štichu a budem naňho spomínať vždy len v dobrom. Keď Favoritík skončil takto ako na foto, mal iba 48 tis. na tachometri - škoda ho kol119

post-54627-0-83970400-1309457467_thumb.j

2. VW Vento 1,8 GL - nie zlé auto, ale pýtalo si strašne veľa na to, aby slúžilo spoľahlivo.. a bol to sedan, čo už nikdy viac.. :kol-148:

post-54627-0-56369900-1309457568_thumb.j

3. VW Passat Variant 1,9 TDI - veľký, pohodlný, úsporný. Odviezol veľa, ďaleko a za málo peňazí, občas niečo odišlo a pri svojom veku už potreboval stále viac investícií. Ale musím skonštatovať, že to bolo ešte poctivo vyrobené nemecké auto, ktoré bude ešte jazdiť, keď budú dožívať rôzne haraburdy od kórejčanov, francúzov atď. :punk:

post-54627-0-54225000-1309457721_thumb.j

4. Teraz to, čo mám v podpise ;) Roomster zatiaľ drží a robí radosť, aj keď za niektoré detaily by som pánom ŠA dal poza uši.. :p No, ale na druhej strane som konečne pochopil, čo je to zažiť úplne nové auto a už nikdy nepôjdem do jazdenky. :palec2:

post-54627-0-49265600-1309458403_thumb.j

Editováno: , autor: galeo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje vozy:

...škoda rapid 120...

...

Nemejlíš se, nebo to byl nějakej bastl? Co já se pamatuju, "sportovní kupé" 120 byly označený GARDE, Rapidy byly až "stotřicítky pětikvalty" 135 a 136 - navíc "emková" kastle (MR 85+) , zadní vlečná náprava atd... Samozřejmě nemůžu vyloučit nějakou tu lidovou tvořivost - znám osobně maníka, kterej měl v kastli Š110 usazenou dvoukarbcovou "třináctku" motor a "špajzku pětikvalt" už v době, kdy se v Boleslavi teprve rozhodovali, co začnou vyrábět jako následovníka "stovky"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...