prcek36 Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 A kolika ampérový alternátor máš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freddy Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 (editace) to nevím kde to zjistím Editováno: 1. Květen 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Necituj přímo předcházející příspěvek - porušuješ tím pravidla fora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 (editace) Dekódování výbavy ze štítku (kde by mohl být i alternátor) je např. tady . ALE ta tvoje auto hifi vybije (za stejnou dobu používání) baterii o stejnou část kapacity. Takže dobíjení bude trvat stejně dlouho. Rozdíl bude v tom, že když budeš např. 4 hodiny (nevím kolik to bere) hrát, tak s menší baterkou už nenastartuješ, s větší ano. Editováno: 1. Květen 2015, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freddy Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 8GD = Alternator 90A - utahne alternator 100 ah baterii ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Tak ještě jednou, uvedu to jako příklad. Řekněme že hifi bere proud 10 A. Když budeš hrát 4 hodiny (s vypnutým motorem), vyžere z baterky 4 h x 10 A = 40 Ah. A je jedno jestli bude baterie mít původní (maximální) kapacitu 75 Ah nebo 100 Ah. A těch chybějících 40 Ah dobije alternátor do 100 Ah i do 75 Ah baterky za stejnou dobu. Pokud vybiješ baterii úplně na doraz, tak dobíjení bude trvat úměrně déle. 100 Ah baterii budeš dobíjet 1,33 x déle než 75 Ah. Osobně si myslím, že to alternátor zvládne, ale při tomto používání baterie jí prospěje občasné dobití mimo vozidlo nabíječkou do znaků plného nabití. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek36 Vloženo 2. Květen 2015 Sdílet Vloženo 2. Květen 2015 Koukni tady už to řešil Ondra http://forum.skodahome.cz/topic/109734-v%C3%BDm%C4%9Bna-altern%C3%A1toru-90a-za-140a/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelDriver Vloženo 15. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2016 Zkus pří výběru tenhle konfigurátor. Podle mě funguje skvěle. http://konfigurator-autobaterii.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PilotF1 Vloženo 20. Březen 2018 Sdílet Vloženo 20. Březen 2018 Caute. Trochu ozivim tema.Takze momentalne resim tuhle otazku. Hledam nejvhodnejsi baterii, protoze original uz konci. Mozna by jeste pres leto slouzila dobre, ale ted v zime je toho na ni asi vazne moc. Takze jsem hledal a porad jsem nemohl najit, protoze rozmerove byly baterky nekde jinde, nez bylo mistem v aute pozadovano. Nakonec jsem vybral Varta Silver Dynamic 63Ah/610A. Snad to bude OK a bude zase na par let pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvi Vloženo 9. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2019 (editace) Nekonečné téma, ale spýtam sa: Mám Octa1, Benzín 1.8, jazdím s ňou hlavne krátke jazdy(13km do práce, 13 naspäť) mimo mesto priemer 60km/h. Žiadne econabíjanie, rekuperácia alebo S/S. A občas sú obdobia keď to dlhšie stojí (2x mesačne po 3 dňoch) ale občas i 3 týdne a viac. Auto má väčší ľudový odber (asi 2násobny -do 40mA). Kabeláž (káblové oká) sú po generálke- malý odpor. Neviem sa rozhodnú čo tam dať. EXIDE Premium 12V 64Ah 640A EA640 alebo Exide Start-Stop EFB 12V 60Ah 640A EL600 alebo nejaký banner, napr Banner Power Bull 12V 63Ah 600A P6340 Čo tu padlo "daj tam to čo tam má byť" je síce pekné, ale pre štandardné projektové používanie a to niesu takéto krátke jazdy a dlhé pauzy. Navyše nedám 4000 za originálnu. Varta Silver tam vydržala asi 3 roky a už je mŕtva. Resp je mŕtva asi rok. Po nabití vydrží tak týždeň. Potom nenaštartujem... Díky za konštruktívne odpovede. Editováno: 9. Prosinec 2019, autor: kluvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gong Vloženo 25. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2020 (editace) Kolegyně a kolegové, chtěl jsem u auta (Octavia, rok výroby 1999) vyměnit akumulátor. Z vrchní strany má takovouto kovovou lištu se svorkovnicí a já nikde nenašel, jak ji sundat. Víte prosím jak s ní pryč, abych mohl autobaterii vyměnit? Díky. Editováno: 25. Listopad 2020, autor: Gong Doplnění další fotografie (se šipkou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gong Vloženo 26. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2020 (editace) Nakonec jsem na to přišel sám. Pokud by to potkalo ještě někoho dalšího, přidám postup: Úplně se vyšroubuje matka pod číslem "1" na přiloženém obrázku. Následně se plastová krabička se svorkovnicí vyndá vysunutím z plastových zámečků pod číslem "2" na přiloženém obrázku. Pravda, chce to trochu síly, ale nic zásadního. Tím se akumulátor uvolní, byť na něm ještě zůstane ta kovová hrazdička. Následně akumulátor i se stále připevněnou hrazdičkou vyndáme a venku, kde k akumulátoru pohodlně můžeme ze všech stran, z něj hrazdičku sundáme. Editováno: 26. Listopad 2020, autor: Gong Výměna obrázku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav3810 Vloženo 14. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2021 Mám v autě 55Ah baterii. Mohu ji vyměnit za 77Ah???? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.