...GeOrGe... 0 Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Mam problem pri startovani felicie 1.3 mpi 50 kw. Vubec nejde natocit,kdyz chci nastartovat jenom cvakne....jde nastartovat pouze z kopce a to ji jeste sviti jen obrysova svetla a nefunguji sterace...Nevite co to je...Baterka je o.k. nemuze to byt relatko u pojistek?Jestli ano,tak jake a jak vymenit...Specha potrebuji ji do prace.. Quote Link to post Share on other sites
Pepa007 19 Posted September 10, 2006 Share Posted September 10, 2006 Mam problem pri startovani felicie 1.3 mpi 50 kw. Vubec nejde natocit,kdyz chci nastartovat jenom cvakne....jde nastartovat pouze z kopce a to ji jeste sviti jen obrysova svetla a nefunguji sterace...Nevite co to je...Baterka je o.k. nemuze to byt relatko u pojistek?Jestli ano,tak jake a jak vymenit...Specha potrebuji ji do prace.. Jestli tomu správně rozumím tak netočí starter a na roztkačení to jede? Tak potom hledej závadu přímo ve starteru nebo ve spodku spínací skříňky. Samozřejmě první zkontroluj pojistky. Quote Link to post Share on other sites
...GeOrGe... 0 Posted September 11, 2006 Author Share Posted September 11, 2006 (edited) Jo presne...asi to bude starter ten nedela vubec nic...ale,jak poznam,jestli je to on nebo neco ve skrince,? Pojistky jsou o.k. Edited September 11, 2006 by ...GeOrGe... Quote Link to post Share on other sites
nojmis 1 Posted September 11, 2006 Share Posted September 11, 2006 to vypada ze se jen vysune pastorek(cvaknuti) ale s motorem starteru to nehne. bud baterie nema kapacitu, ale to jsi psal ze je ok. pak starter. to same jsem resil cca 1rok z5 Quote Link to post Share on other sites
...GeOrGe... 0 Posted September 12, 2006 Author Share Posted September 12, 2006 Uz vim...Byl to dratek v zadi auta,kery pry ma neco spolecneho s elektrikou...proto to neslo nestartovat-... Quote Link to post Share on other sites
maco66612 0 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Nam sa dnes stalo nieco podobne. Nechcela naskocit. Len tocila a tocila a nie a nie naskocit. Nakoniec sme ju museli roztlacit. Prisli sme domov a uz isla nastartovat bez problemov. Stalo sa to prvy krat Quote Link to post Share on other sites
maco66612 0 Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Tak dnes to spravila rano aj poobede Quote Link to post Share on other sites
WRC.32 0 Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 koupil jsem si skoda felicia LXi r.v. 2000 , za studena kdyz je pod nulou mi auto nestartuje , byl jsem na diagnostice a vsechny chyby z ridicí jednotky smazali ,zustala tam jen jedna lamda sonda ,, ale jinak auto jede bez problému necuká a má pravidelný chod 800 otacek ,svícky jsem taky vyměnil,prosím poradími nekdo ,drive jsem mel Bravu ,predem dekuji Luděk Quote Link to post Share on other sites
libcinek 0 Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 koupil jsem si skoda felicia LXi r.v. 2000 , za studena kdyz je pod nulou mi auto nestartuje , byl jsem na diagnostice a vsechny chyby z ridicí jednotky smazali ,zustala tam jen jedna lamda sonda ,, ale jinak auto jede bez problému necuká a má pravidelný chod 800 otacek ,svícky jsem taky vyměnil,prosím poradími nekdo ,drive jsem mel Bravu ,predem dekuji Luděk Ahojky,také mám feldu a podobný problém jsem také měl.Když byla zima a tím pádem i vlhko tak auto za studena ne a ne nastartovat.Prostříkával jsem veškeré kontakty a ejhle ono to pomohlo a co hlavně tak to že jsem konektor co jde ke škrtící klapce,takovej větší podlouhlej,jsem olepil běžnou těsnící hmotou. Zdřejmě to dělala vlhkost a už dva roky mám pokoj.Zkus to a uvidíš snad ti to pomůže.Měj se krásně Quote Link to post Share on other sites
libcinek 0 Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Tak dnes to spravila rano aj poobede Měl jsem to samé a nakonec to byl začátek konce čerpadla.Je slyšet při otočení klíčku jeho zvuk jak nasává benzín? Quote Link to post Share on other sites
maco66612 0 Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Ano, je. Ale moze byt ze uz pomaly odchadza. Kolko vyjde vymena toho cerpadla za nove? Quote Link to post Share on other sites
wanna 0 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Dobry den, mam problem se startovanim felicie 1,3 rv. 1994. Pri startovani se rozviti kontrolky a cvakne v relatku. Starter se neozve. Baterka je dobra, promereno dobijeni a baterie je 3 mesice stara. Auto jde nastartovat roztlacenim nebo za pomoci startovaciho kabelu (takze starter funguje). Relatka jsem jiz vymenil a problem stale zustava. Diky za kazdou radu. Quote Link to post Share on other sites
juro sdi 4 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 (edited) Zda sa ze si si sam aj odpovedal-pokial nastartujes cez kable, tak problem je len v baterke.myslim to tak v pripade, ze startovacie kable si prilozil priamo na tvoju bateriu. Edited January 9, 2009 by juro sdi Quote Link to post Share on other sites
wanna 0 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Startoval jsem to kabelem pres starter Quote Link to post Share on other sites
juro sdi 4 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Na sterter idu 2 kable.Hruby je trvale pod napetim a ten tenky ma mat +12V len ked startujes- meral si to? Quote Link to post Share on other sites
autospravca 1 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Pravdepodobne vypadáva kostra.Neviem ,kde prikladaš štartovacie káble?.Ale skús priamo z -polu akum.priložiť štartovací kábel na kostru štartéru. Quote Link to post Share on other sites
wanna 0 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Na sterter idu 2 kable.Hruby je trvale pod napetim a ten tenky ma mat +12V len ked startujes- meral si to? Zitra to zmerim. Nemam doma voltmetr. Pokud to tam namerim de jinde by jste videli problem? Mel jsem dokonce rozebranou pojistkovou skrin, ale tam to na nic spatneho nevypada (kontakty vypadaji ciste a je tam vsude sucho) Quote Link to post Share on other sites
autospravca 1 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Zitra to zmerim. Nemam doma voltmetr.Pokud to tam namerim de jinde by jste videli problem? Mel jsem dokonce rozebranou pojistkovou skrin, ale tam to na nic spatneho nevypada (kontakty vypadaji ciste a je tam vsude sucho) S poistkami to nema nič spoločné.Tenky kábel do štartéru umožňuje zopnuť spinaciu cievku štartéra,počas štartovania čo budeš mať takisto v poriadku(čiže pri štartovaní je kábel do štart.pod prúdom).Skús ešte preveriť olovené svorky na aku a tiež hlavnu kostru z Akum. Quote Link to post Share on other sites
Fritol 0 Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ja bych si nechal udelat zatezovej test baterky .. protoze pokad si startovaci kabely pridelal na baterku a slo to tak to bude baterkou.. vys i kdyby byla mesic stara muze byt v prdeli .. nevis jak dlouho byla na sklade a nebo to mohl byt zrovna naky smejd z vyroby proto jsou na to 2 roky zaruky .. Quote Link to post Share on other sites
BlackKnight 0 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 taky bych to viděl na špatnou baterku..možná jenom prdl článek..sice se kotrolky rozsvítí ale při statru už nedokáže dat tolik šťávy a proto se ani neroztočí startér Quote Link to post Share on other sites
wanna 0 Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Starter jsem promeril a na privodnim kabelu bylo 12V. Auto jsem startoval tak, ze jsem jeden konec start. kabelu dal misto tohoto 12 V privodniho kabelu a druhym jsem jen skrtl o hlavni privod na starteru. Zavada je v zapalovani. Presneji receno v keramickem zakonceni. Je tam nejaky spatny kontakt a proto nestartuje. Opravar si dlouho lamal hlavu. Nejdrive chtel menit starter, ale kdyz videl jak startuji, tak to vyloucil doporucil vymenit keramicke zakonceni zapalovani a jeste vytvorit specialni startovaci vypinac. Dekuji vsem, jsem moc rad, ze jsem tento problem vyresil.Zitra mohu odjet rano do prace a nepripadat si na parkovisti pred domem jako profesionalni zlodej aut Quote Link to post Share on other sites
victory 0 Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Keramické zakončení ??? co to je ? Jinak tlačítko na startování je super :-) Velký červený s názvem Start! . Jak v raketoplánu.... . hezké Quote Link to post Share on other sites
autospravca 1 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 zrejme ide o spodok(el.časť )spin.skrinky,ktorý možno nahradiť spínačom,t.j.len ta časť el.kontaktu čo spája prúd na štartér. Quote Link to post Share on other sites
juro sdi 4 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Ked v spinacke odisiel okruh co napaja budenie startera,je len otazka casu kedy zacne spinacka haprovat celkom (nebude uz napajat okruh zapalovania)Nakolko sa jedna o cenovo nenarocny diel(ja som si ho objednal do Octavie za 500sk)odporucam jeho uplnu vymenu a je po probleme. Quote Link to post Share on other sites
autospravca 1 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 DO Felície je el.časť spin skrinky totožná so Š 12é,F135-6... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.