Jump to content

Recommended Posts

Zjistit by se to dalo tak, že si z pinů v desce pro relátko vytáhneš dráty do relátka kontakty 30 a 87  a na cívku relátka ( kontakty 85 a 86) přivedeš napětí třeba rovnou z baterky. Nevím, já bych to asi zkusil, ale někomu to radit .... záleží na tobě, jak jsi zdatný a odvážný. :-)

 

I když stejně je to divný, proč to nebzučí, když je čerpadlo odpojené??? Napájení (ukostření) relátka je pořád stejné.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Tak výměna čerpadla nepomohla, výměna pojistkové skříně nepomohla... pořád to samé. bzučí to od relátek a nejde to nastartovat. Ještě mám domluvenou diagnostiku, akorát dotyčný neví, jestli se dá napojit Felicie. Poradil by někdo, jestli to jde a případně kde je zástrčka? Zkusil jsem jí najít, ale nikde jsem nic nenašel...

Link to post
Share on other sites

To je prekérní situace. Hlavně aby to nebyl morybundus. :-)

 

Já bych zkusil udělat nový extra obvod pro čerpadlo, tím myslím spínané kontakty relátka připojit extra drátem na + baterku druhý spínaný kontakt na čerpadlo, spínané + na cívku relátka, druhý kontakt cívky uzemnit. Lepší by bylo, aby to dělal někdo, kdo elektrice trochu rozumí, přeci jen se pouští elektrika do nádrže ....

Link to post
Share on other sites

Popravdě nevím, jen uvažuji a horko těžko vzpomínám....

 

Elektronika felicie a potažmo možnost diagnostiky se u feldy velmi primitivní a mám pocit, že ten snímač generuje signál, jen když se pod ním něco točí. Permanentní "závada" tohoto snímače je mi totiž nějak povědomá...Ale samozžejmě to může i znamenat, že je KO.

Link to post
Share on other sites

řekl bych že se to dá snad snadno ověřit, chybu máznout a pak zkusit startovat. Pokud bude čidlo dobré, měl by otáčející se věnec donutit sondu generovat signál ... nebo je moje úvaha scestná?

Link to post
Share on other sites

Tak mě to donutilo vyštrachat dílenkou příručku, kde se píše:

 

00515 - Hallův snímač G40, žádný signál = vadný G40, nebo přerušený vodič

a to vše s poznámkou:

Vyvolátete-li paměť závad se zapnutým zapalováním, nedostává řídící jednotka signál ze snímače otáček, a proto se vždy zobrazí "Hallův snímač G40 - žádný signál"

 

Mně to bylo hned povědomý, kdysi se příčině této "závady" vedly vášnivé diskuse.

Link to post
Share on other sites

Tak jo, snímač otáček jsem už vyměnil hned na začátku, když problém nastal. Chyba smazat šla, avšak se hned zase objevila. Nastartovat nešlo, točí to jak blázen ale nechytne. Akorát jsem si všiml, že když mám zapnuté zapalování, tok začne bzučet u těch relátek a po 5s když to přestane, tak je slyšet nějaké bzučení někde od motoru pod vzduchovým filtrem...

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...