Přejít na obsah

Búchanie prednej časti podvozku


mapo78

Doporučené příspěvky

Nikdo neodpovídá protože nevědí přesně o co ti jde.Na odskok pístků brzdičů nemá za úkol žádný další díl,pouze kotouč.Ten si udělá po klesnutí tlaku místo aby se mohl volně otáčet.Jestli je odskok destiček větší tak je kotouč zvlněný a nebo má unašeč kola(kolo)vůli.

Konečne niekto ako ty si mi to vysvetlit a napisal aspon ako to funguje.

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zdravim nikde nemůžu najít odpověď na můj problém. Při prudším přidání plynu je slyšet klepání z přední nápravy, jakoby se tam něco rozvybrovalo, po ubrání plynu se to uklidní a není nic slyšet. Takže jen rozjezd při vetši akceleraci. Při brždění žádné problémy nepociťuju. Je jedno jestli jedu po rovině nebo do zatáčky klepe to tak jako tak. Na nerovnostech konstantní rychlostí normálka žadné bouchání. Poradí někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

po vymene tlmicov /predok zadok/EXCEL G som sa tesil z vysledku ako auto paradne sedi, ale moje nadsenie opadlo hned ako som odbocil ku baraku-je tam taky "tankodrom".Pri prejazde "nerovnostami" sa ozvala plechova rana z oblasti pod pravym prednym kolesom, takisto sa to ozvalo pri plnom rejde dolava... Pred vymenou tlmicov som nemat takyto problem ani na nasom "tankodrome"... Na normalnej ceste, ani pri prejazdoch nerovnostami kanalmi sa to este neozvalo, vzdy len na tom kratkom useku k baraku.. Myslel som na spodny kryt motora /origo balik zle cesty 4X4/ ci nebol zle upevneny pri vymene oleja, ale spodok nebol zhadzovany-olej odsavali zhora...Kolesa som dotiahol.

Co mohlo byt urobene nespravne pri vymene tlmicov?? Alebo sa proste "nahodou" poruca lozisko?

Proste mi nesedi ten moment, ze pred vymenou nebol problem a hned potom to zacalo..

Precital som cele vlakno, takze ak vie niekto viac..

Diki

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim nikde nemůžu najít odpověď na můj problém. Při prudším přidání plynu je slyšet klepání z přední nápravy, jakoby se tam něco rozvybrovalo, po ubrání plynu se to uklidní a není nic slyšet. Takže jen rozjezd při vetši akceleraci. Při brždění žádné problémy nepociťuju. Je jedno jestli jedu po rovině nebo do zatáčky klepe to tak jako tak. Na nerovnostech konstantní rychlostí normálka žadné bouchání. Poradí někdo?

Homokinetický kloub?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pánové mám podobný problém jak se tady píše,při jízdě po nerovnostech slyším od přední nápravy kovové cvakání, klepání. Vyměnil jsem tlumiče a jejich uložení,čepy ramen a řízení, auto je ted jízdně mnohem lepší, takový stabilnější a jistější, ale to cvakání zůstalo, je ted slyset méně často,ale kope mi to až do volantu. Mohlo by to být uložení kola a ložisko?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

UF, klepanie je odstranene-DUFAM ;)

Ked som dal auto na zdvihak, tak ma obliali poty :blink: Ked som vydel upevnenie praveho ramena ku kolesu.. :wacko: Z troch srobov, ktore tam maju byt tam jeden uz nebol , druhy tesne pred vypadnutim... Takze radsej nemysliet....A to som na tom otocil 1500km....

Takze po "oprave" som to otestoval a zatial vsetko OK-kovovy zvuk zmizol...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Caute mne to robi to iste ked prejdem po jame tak do bucha, a ked kopnem do kolesa tak tiez a dal som auto na zdvihak a zistil som ze mi to bucha tyc riadenia prava. bol som s tim u mechanika a povedal mi ze to je zle radenie a bude sa to musiet vymenit. teraz neviem ci fakt alebo chce iba peniaze. tak ak nahodou viete o tom nieco napiste mi prosim. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahojte.Mam taky isty problem bucha mi strasne v prednej naprave na octavke 1.6 74kw ked sa pohynam, ked brzdim, stale za jazdy.Niekedy ked pridam plyn tak je ticho ale uberiem plyn rychlost zaradena a znova bucha.Ked stlacim spojku aby som preradil rychlost za jazdy tak to bucha.Ked stojim na mieste tak je to ticho.Co to moze byt ?Bol som aj v servise z autom na zdvihaku a nic sme nenasli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tuhle opravu už mám za sebou - jsou dvě varianty. V horším případě vůle v hřebenu řízení = výměna celého řízení, lepší varianta - vymlácené uložení axiálního táhla a čepu řízení cena 700 kč s prací jedna strana...+ geometrie

700?to je husta cena axialka neoriginal 250kč prace na pul hodky kam jezdíte do servisu proboha?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravím, mám problém. Trvá už pár měsíců hned o výměny origo pružin za sportovní snížené. Jde o to, že při přejíždění nerovností klepe, jak je tady už mnohokrát napsáno, kovový zvuk. Je slyšet ale jen od levého předního kola. (pružiny samože vyměněny všude). Při výměně přužin jsem jednou ranou vyměnil i kulové čepy a čepy řízení a geometie taky je.

Dnes jsem se na tu pružinu koukal a jak jsem to měl na zvedáku a bylo kolo dole tak jsem s pružinou mohl, sice s menší silou, klidně otáčet ze strany na stranu. A to jsem si dával pozor abych pružinu do těhlice ustavil do těch dorazů co tam jsou a teď s ní klidně můžu točit? Divné...

Čím by to klepání mohlo být způsobené? Docela mě to už otravuje, přece jen nová asvaltka je tady u nás zřídka a tak hodně často slyším klep, klep, kep.

Někteří měli i klepání při rozjezdu a brzdění, to já nemám... Zkuste mi poradit na co se zaměřit, díky Lukáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, mám niečo podobné,mne pri rozjazde a najme pri vytočenom volante do ľava šklbne autom, akoby bola nejaká vôľa v prednej náprave alebo čo. Mohlo by to byť tým ložiskom alebo čapy riadenia ?

 

Čapy vymenené. To lupnutie robí asi tento diel : 1J0 199 262 AC - uloženie motora

Editováno: , autor: bobocop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 let později...
V 16. 1. 2009 na 12:29, mapo78 napsal:

Zdravím vás, potreboval by som poradiť. Mám Octaviu 1.9 TDI a niekde v prednej časti podvozku my pri prudšom rozjazde a mierne prudšom brzdení niečo buchne ako keby tam bolo niečo uvoľnené.

Vymenil som ramená, riadiace tyče aj s guľovými čapmi, gumy stabilizátoru aj s kostičkami, uloženie tlmičov a horný držiak prevodovky. Už som z toho zúfalý. Idem si cez víkend znovu ľahnúť pod auto

a hľadať ďalej. Skúste mi prosím niekdo poradiť. Ďakujem.

Keď vymienas ramená celé, teda komplet aj s gumamy a capom tak si daj pozor na uchytenie capu, v 90% prípadov je cap od výroby slabo uchytený a tak vniká to čudné buchnutie pri rozjazde alebo pri brzdení. Dokonca som sa stretol už aj s tým že keď bol cap zanitovaný tak mal vôľu. Stačí poriadne dotiahnuť a buchanie sa stratí.

Editováno: , autor: Berco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...