Přejít na obsah

Auto netáhne


fiser

Doporučené příspěvky

Zdarec pánové, potreboval bych radu. Mám 1,6 74kw, a posledni dobou se mi casto stava, ze kdyz jedu napr, dalnici, tech 130, povolim nohu s plynu a zas na to slapnu tak auto prestane tahnout. Zacne cukat a nejede. Trva to tak 10 sekund a pak se zas chytne! stava se to vesmes pri vyssich otackach, a temer vzdy kdyz ten plyn pustim a pak na nej slapnu. taky mam pocit ze auto posledni dobu neni vubec zive a na maximalni rychlost se vubec nedostanu!

motor je OK, rozhodne se nejedna o nejake pridreni, tlaky ve valcu v norme! olej nezere! spis bych typl nejakou elektroniku,--- dnes jsem byl na STK a na emisich byly hodnoty co2 misto 0,3 --- 1,8!!! coz vykazuje priliz velke mnozství benzinu.

Na VAGu se opet nic neukazalo. Setkali jste se stim nekdo?? diky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co takhle vadná váha vzduchu...posílá blbosti a pak se tam dostává paliva buď málo nebo moc ;)

no ta me napadla, ale diagnostika nic nehlasi, potrebaoval bych jistotu abych zbytecne nevyhodil 6tisic. Nebo to muze byt i lambda, ale taky na vagu v poradku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec...mám taky 1,6 74kw a mzslím, že jsem měl něco podobného a za nic nešlo zjistit co to dělá, zkoušela se měnit váha vzduchu, benzínový čerpadlo atd., prostě hrůza a nakonec se na to přišlo, měl jsem něco spálenýho na řídicí jednotce, tak jsem to dal na výměnu a už bez problémů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec...mám taky 1,6 74kw a mzslím, že jsem měl něco podobného a za nic nešlo zjistit co to dělá, zkoušela se měnit váha vzduchu, benzínový čerpadlo atd., prostě hrůza a nakonec se na to přišlo, měl jsem něco spálenýho na řídicí jednotce, tak jsem to dal na výměnu a už bez problémů...

tak to potom doufam ze to bude radsi ta vaha vzduchu :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, podobný problém jsem řešil nedávno. Motor netáhne, Vag nic neukáže. Vyčistil jsem klapku spreyem na klapky a dalším spreyem na senzor váhy vzduchu jsem vysříkal váhu. Auto jede jako z praku. Sprey na váhy spolehlivě účinkuje i na TD. Na nákup nových dílů je vždy dost času.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže vycistil jsem váhu , a auto tahne o moc lip!!! ale ta ztrata vykonu a cukani se objevuje porad! alespon nejaky novy poznatek, konecne se neco objevilo na VAGU a to lambda sonda nenalezena! tak nevim, konntroloval jsem kabely a v pohode, zitra zkusim jeste promerit jestli je v nich napetí. lambda je pul roku stara, takze jeste zaruka ;), takze neni problem vymenit

Editováno: , autor: fiser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale napadla me jeste jina vec, dopredu rikam ze jsem docela amater a asi se pletu. problemy nastali po te. co jsem menil tesneni pod hlavou. od te doby slysim od motoru pri akcelaraci takovy divny piskavy zvuk -jako by meluzína. je mozne ze muze spatne tesnit treba sani??? delali mi to v servisu, tak je tam jista nejistota!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

takze lambda uz pracuje jak ma, pujcil jsem si vahu vzduchu, a dela to porad, takze na pristi tydem mam domluvene pretesneni sani! a jak ani to ne tak uz snad jen ta ridici jednotka! jeste se chci zeptat---- klapka je roka stara, nastavena, naprosto cista, original VDO Siemens a na Vagu nehlasí chybu, je mozne ze i ta muze byt v haji?? jeste rok zaruka tak by nebel problem menit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem rad, ze podobne problemy nepotkavaji jen me. Sam uz s mou 1.6kou 75kW AVU zapasim pul roku.

Me se to projevuje hlavne pri rozjezdu, musim opatrne pridat plyn, pockat az zacnou stoupat otacky a pak pomalu se spojkou, jinak skubani a eventuelne chcip. Dela mi to jak na benzin tak na LPG. Krome toho to pocukava na dalnici nad 130kmh na plyn. A celkove to neni ono, hlavne odspodu otacek.

Mozna nekomu pomuze seznam co jsem uz vsechno zkousel, ktery je tady:

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=984120

Lambdu jsem zkousel cvicne jednu i druhou odpojit a kratce projet a porad spatny, z toho usuzuju ze tim to nebude.

Sani jsem dotesnoval vrchni cast, chystam se jeste na spodek a vstriky jak je pekne popsano tady:

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=601016

Jinak uz mi dochazej napady. Nejvic me stve jak se k tomu vsemu blbe muze, ikdyz uz zacinam mit docela cvik. A v tom pocasi toho clovek bez garaze ted taky moc neudela...

Zlomte vaz.

Jirka

P.S. Falesny vzduch dokaze divy. Jeden cas se mi to jeste podstatne zhorsilo a bylo to malinkou prodrenou dirkou na te tluste trubce sani pred klapkou (samozrejme z te strany, kde neni videt).

P.S.S. Jinak vaha vzduchu repas od Skodovky = nova. Mam vyzkouseno, podle me to jen ekologicky likvidujou a nerecyklujou ani ten plast. Takze vsechno ostatni jsou vyhozene penize.

P.S.S. Jeste me napadla posledni vec, znamej autoelektrikar mi rikal ze by to tez mohli delat spatne sestelovany/nacasovany rozvody. To se snad da tez nejak proverit, ikdyz je to vsechno klasicky blbe pristupny. Jinak fakt uz nevim...

Editováno: , autor: Joshua
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak panové nedalo mi to, a rozebral jsem klapku, ta byla sice jen lehce od oleje, ale myslim ze cele sani bylo spatne pripevneno. ze zedu (viz foto) je nejaka kladka, ci jak to nazvat, ktera podle me ma byt rozhodne dotahla -tusim asi k hlave, tak aby se cele sani nehybalo! ja ji mel neprosto volne! A tedy se mi cele sani hybe! Ma to byt dotehle nebo ne???

post-23294-1235550815_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tim je pripevneno cele sani. Z druhe strany je tez takovy uchyt. Rozhodne dotahnout, ale s citem, jsou tam plasty...

Budu se opakovat: k tomu vsemu se dost blbe muze...

Nicmene vliv na jizdni vlastnosti to mit nebude. To sani drzi i tak dobre pohromade.

Mrkni na ten druhej link co jsem poslal ob prispevek, tam je cele vlakno o tomto motoru i s fotkama...

J.

Editováno: , autor: Joshua
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame vyreseno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takze netesnost v sani, a neuveritelne ale nejak blbe kostril dratek od lambdy, takze jednou na diagnostice dobre, potom zas nechodila, a tak se tedy auto zvedlo, pohybalo se s kabely a vysledek byl jasny!!!

Tedy to ze mi auto neproslo emisemi, (tedy proslo :D , sak vime) bylo jasne lambdou, ktera zustavala zasekla na horni hranici!!!

A jak uz jsem se presvedcil tak lambda je pekne svinstvo, a jeste kdyz se k tomu prida netesnost sani, tak to se vam potom deji veci!!!!

A taky dost dulezite --- spotreba se me snizila ze 7 na 6 l/100km, a auto konecne dosahuje maximalni rychlosti! Pred tim 145 a hotovo!!!!!

Rozhodne dekuji vsem co se mi pokouseli pomoct !!!! :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pouziju tvoje foto, sice mam malinko jine sani ale princip bude stejny! Mechanik me sani cele sundal , a podarilo se mu to nejak na stole natlakovat, a pak uz stacilo jen vzit mydlovou vodu a uz to bylo jasne! Misto uniku jsem oznacil cervenou sipkou! Nejsem si jisty ale mluvil neco o tom ze urcite dily sani jsou lepene! Ja si pro auto prijel na druhy den a mel vse hotovo , a rozdil je znatelny! ;) ;)

Dulezite je ze uz auto konecne jede jak ma! ;)

post-23294-1235902425_thumb.jpg

Editováno: , autor: fiser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...