Přejít na obsah

Chyby na VAGu


dadacek

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,chtěl jsem se zeptat na jednu závadu na octavii 2,0 TDI r.v.2006 a to tuto:-----------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor

Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 LE

Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 8502

Kódování: 0000072

Číslo dílny: WSC 73430

Nalezena 1 chyba:

005784 - prectete pamet zavad elektroniky sloupku rizeni

P1698 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická

info o závadě:

Stav závad: 00100001

Priorita závad: 0

Frekvence závad: 38

Kilometry: 93211 km

Indikace času: 0

Datum: 2000.00.00

Čas: 07:05:48

info o závadě:

Otáčky: 1176 /min

Rychlost: 19.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 14.67 V

Provozní stav: 11001000

Provozní stav: 00000000

bez jednotek: 0.0

A teť jsem zjistil že tempomat mi někdy funguje někdy né.Ale to muže být páčka.Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Prosím o radu na Wagu mi to zjistilo tyhle chyby.Pomůže mi PROSÍM někdo POMOC.DˇKUJI MOC VŠEM!!!

Mám Š Oct.ll tdi 103 Kw.Auto jezdí mormálně jen mi svítí kontrolka oranžově motor ( zpětné výfukové plyny nebo jak se to jmenuje ),

akdyž jsem stál v koloně a pustil klimatizaci (autom. dvouzónová)tak se mi začal přehřívat motor a klima nechladila.

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 000- -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 116.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0/0 procent

Voltage: 12.24 V

Bin.Bits 00101100

17075 - Fan 1 Control Circuit : Short zo GND

P0691 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0/ min

Torque: 120.0 Nm

19558 - Motor for Intake Manifold Flap(V157) : No Signal

P3102 - 000 - -

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit ( Q11): Elektrical Fault

P0672 - 000 -

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

Zdravím, mám pár problémů, zde je výpis chyb z Vagu, snad mi někdo poradí a řekne jak to dát dopořádku nebo co to způsobuje. Díky moc

Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl

Part No SW: 1K0 959 704 J HW: 1K0 959 704 J

Component: Tuer-SG 005 0907

Coding: 0000192

Shop #: WSC 73430 790 1012544

3 Faults Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00123 - Outside Warning Light/Door exit Light; Rear Right

012 - Electrical Fault in Circuit

00103 - Right Rear Interior Locking Button (E311)

008 - Implausible Signal

(co jsem zpozoroval tak mi nefunguje dojezd na pravém zadním okně)

Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl

Part No SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D

Component: IMMO VD1 1612

Revision: V1612036 Serial number: SKZ7Z0F3925041

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

00003 - Control Module

014 - Defective

Freeze Frame:

Fault Status: 01101110

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 119713 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 05:12:42

(nejde nakódovat nové klíče)

Editováno: , autor: krobikml
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvotně bych ty chyby nejprve vymazal,

jednotka okna zdá se být špatně nakódovaná, případně něco, co je na ni připojeno.

U toho imobilizéru to vypadá, že tam někdo vylamoval PIN a přepisoval km, (toho se asi nezbavíš už nikdy (leda nový budíky)...

Kdyžtak ať mě někdo opraví jestli se pletu, ale řekl bych, že ne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaké máš kódování Rear Left???? Moje kódování je u obou jednotek stejné a to 0000144.

Myslím že tam máš nakódované výstražné světlo které vzadu není.

(co jsem zpozoroval tak mi nefunguje dojezd na pravém zadním okně)protože není nakódován

Dal bych tam 0000128 = 5-Door Chassis + 0000016 = Automatic Run active = 0000144 zkus to a uvidíš.

Nejsem odborník, ale snad to pomůže.

Editováno: , autor: Stanson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

píšu tam že máš skontrolovať spinaciu skrinku, svorky 75 a 50, a v tych chybovych kodoch to odkazuje na poruchu rele

Také bych uvítal pomoc a přímou informaci o tom, kde ty relátka najdu. Svorky budou asi na spínací skříňce. Bylo by to super. Dík.

Editováno: , autor: Octavian II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

No, nevím kam přesně to napsat, ale po delším hledání jsem vybral tohle místo.

Dnes jsem přišel do auta, zastrčím klíček, otočím do polohy 1 a auto samo nastartuje. Poloha 2 netřeba. Odpojil jsem baterku, zkontroloval pojistky (snad jsem nic nepřehlédl), udělal diagnostiku - jediná chyba 01049 - palubni napeti - svorka 50; 012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická. Všechno svítí, funguje, brzdí, žádné kontrolky nesvítí. Nerozumim. Víc jsem toho dneska nestihl. Zítra změřím jestli je napětí na svorce 50, ale tipuji, že ano, protože jsem si jist, že na svorce 86s napětí je. Bohužel se nedokážu nějak zorientovat v centální řídící jednotce J519. Nějaký nápad nebo zkušenost? Díky.

Teď když koukám do schématu, zjišťuju, že 50 ze spínačky neodejde, když vůbec neotočím klíček do polohy 2. Nerozumim tomu.

Uý jsem to opravil. Ukázalo se, že na svorce 50 spínací skříňky je napětí stále i po vytažení klíčku. Slepené kontakty jsem odlepil řízenými údery do spínací skříňky zleva. Tak si to pamatujte :-).

Editováno: , autor: Octavian II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...