Přejít na obsah

Závady vyčtené vagem


IgorT

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, neustále se ni dokola zapisují tyto dvě závady, jde o OII 1,9 tdi 77 kW BJB

17055 - valec 1 zhavici obvod (Q10): chybna funkce

P0671 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 882 /min

Kroutící moment: 144.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 10.94 V

Provozní stav: 00101100

Teplota: -0.9°C

Provozní stav: 01110000

17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13): chybna funkce

P0674 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 882 /min

Kroutící moment: 144.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 10.94 V

Provozní stav: 00101100

Teplota: -0.9°C

Provozní stav: 01110000

Readiness: 0 0 0 0 0

Auto jede normálně, nikde nic nesvítí, startuje na cvrnknutí i v mrazech, když to smáznu tak je to tam zachvíli znovu.

VIS o tom říká :

17055 - přepínací magnet E, chybná funkce nebo vypadek

17058 - přepínací magnet E, sporadicky

Chci se zeptat vás zkušených co je to ten magnet a jestli to mám nějak řešit ?????

Dík Igor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za odpověď, to mě taky napadlo, nevíš náhodou na kolik to přijde a co se stane když se na to vykašlu ?

Jak jsem psal, auto chytá i v mrazech bez problémů tak jestli je nutný se tím hned zabejvat, mimochodem,

neměl bys Cosby ty žhavítka někde v šuplíku jako ladacos jinýho ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to asi nesvedu, vím maximálně že motor je pod tím plastem s nápisem tdi a kde se kontroluje olej, to je tak všechno, někde něco rozebírat na to se fakt moc necítím, respektive vím že v minulosti takovéto pokusy nekončili dobře.

Co by jsem tou délkou něl zjistit ?

Je to složitější než vyměnit svíčky ve Š 120 ? To jsem ještě tak zvládl :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to asi nesvedu, vím maximálně že motor je pod tím plastem s nápisem tdi a kde se kontroluje olej, to je tak všechno, někde něco rozebírat na to se fakt moc necítím, respektive vím že v minulosti takovéto pokusy nekončili dobře.

Co by jsem tou délkou něl zjistit ?

Je to složitější než vyměnit svíčky ve Š 120 ? To jsem ještě tak zvládl :-(

Idu tam 3 druhy zhavicou---dlzka zhavicu. Vymen naraz vsetky 4 kusy a mas pokoj. Vymiena sa to jak SVIECKY na 120. ;) ;)

JAK NA TO: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4575&hl= :)

Editováno: , autor: PROCHY603
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak moc díky za radu, ale když jsem sundal ten dekl na motoru vypadá to tam docela jinak než na fotkách, pak jsem teprve pochopil že na fotkách je OI, holt PD je jiný ale ještě se to pokusím nějak prozkoumat, otázkou zůstává jestli to řešit, když za chvíli bude teplo a do teď běží na prví otočení i při -18°C

Kdyby si kámoš nekoupil kabel na VAG tak jsem neměl starosti a ani bych o tom nevěděl, teď mám brouka v hlavě. Smažeme to, projedu to, je to tam :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...