Přejít na obsah

Pískání/houkání TURBA 2.0 TDI PD 103 kW


DJ_Dee

Doporučené příspěvky

ahoj...mám taky 2litr a přesně jak to píše DJ Dee ...taky jsem z toho byl paf. Ale pořád to jezdí....tak to neřeším. Chce si to zvyknout...každý nemá TURBO...

Ahoj, je fakt, že mám něco podobného. Dnes jsem byl v servisu a technik mi sdělil, že neslyší nic podezřelého a divného. Že výkon je v poho a že je to normální. mám najeto něco málo kolem 87000 km. Na turbo mi sdělil, ať si připravim cca 50 000,-Kč. No tak nevim, ale to se mi nechce, takže to bude muset nějak přejít. Kdyby měl někdo nějaké postřehy, sem s nima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám za sebou výměnu turba na BMM (Garret). Turbo začalo hvízdat ze dne na den jak sanita už od 1600. Po výměně bzlo nějakých 1500 km vše ok, a teď řeším podivný zvuk "kov o kov" při přechodu 2000 otáček. Divné je, že se to ozve i když otáčky klesají, tj. bez plynu, což mzslím mluví proti turbu. Tj. ticho , na 2000 škvrkot a pak zase ticho. Výkon atd je ok. Má někdo nápad, co by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím konferu.

Mám Octaviu 2, 2.0 TDI, má najazdené 185000.

Som druhý majiteľ a chcem sa opýtať či niekto nerišil zvláštny zvuk truba.

Prvý majiteľ mi tvrdil že to má taký zvuk od výroby a že to aj reklamoval

a dva krát menili v autorizovanom servise na záruku turbo.

Keď som v tom sedel prvý krát a šlapol na plyn tak som mal pocit že niekde

počujem policajné húkačky, ale evidentne sa ten zvuk viaže na turbo.

Či to robí priamo trubo neviem identifikovať. Proste to nieje také to klasické

svišťanie TDI turba, ale má to zvuk jak keď do flaše fúkaš. Inak ide motor

v pohode, žiadny problém. Len ten zvuk turba, alebo niečoho čo s turbom súvisí

je dosť netypický pre TDI motor.

Nestretli ste sa s tým niekto ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, to je klasika. Pokud slyšíš mezi 1800 a 2500 houkačku záchranky, je to turbo. Zvuk dělají obroušené náběhové hrany lopatek na straně vzduchu, je to prý následek špatně filtrovaného vzduchu (prach). Problém prý je konstrukce pouzdra na filtr, které má tendenci nětěsnit. Věřím tomu, protože při výměně vložky je často mírná špína i za filterm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Mám OctaviaII, 2,0 TDi, 103kW, 4x4, najeto cca 140tis. Asi před dvěma měsíci jsem si všiml, že v rozmezí otáček asi 1300 až 1600, tedy při rozjezdu, je slyšet od motoru nepříjemné hvízdání, ale ve vyšších otáčkách ho už neslyším. Je možné, že by bylo od turba? Jinak s ním totiž žádný problém není, táhne pořád skvěle, výkon nepadá v žádných otáčkách. A pokud je to turbo, jak rychle může odejít?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám podobný problém, ale mám OII 1,9 TDI 77 kw, 4x4 r.v.2006 najeto 180 tisíc. (spotřeba 6,5 litru) Píská při nižších otáčkách a přeřazení? Mohu s tím něco udělat nebo si toho nevšímat? Mám to i u Passata (77kw r.v.2007) a tam píská pouze u přeřazení a za celé tři roky co ho máme jsme s tím nic nedělali a auto jezdí jak má...jinak na VAGu žádná chyba není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to předzvěst průseru! Mně to na služební oktávce taky pískalo a pak následovala pecka z motoru a už mě tahali do servisu.... výměna turba, oprava za 25 tisíc... škoda dala turbo zadarmo, ale opravu jsem platil - 8 tisíc. Po 2 tisících to zase začalo hvízdat.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Asi mám stejný problém,za studena mě turbo piská,ale jen při ubrání plynu při řazení ,nebo když sešlápnu plyn na volnoběh a plyn.pedál pustím,ale když je motor zahřátý,tak je klid.

Při přidání plynu nepíská ani za studena mám najeto 171000km.1,9 TDi 77kw. :kol-26:

Mám začat šetřit na nové turbo?? :kol-26:

Editováno: , autor: Pavel S
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

ja hukam uz viac ako 30tis km, motor 2.0 16V skoro vobec nezerie olej ( co som prekvapeny ), na hukanie som si zvykol, ale problem nastal teraz ked chcem auto predat....kazdy kto ten zvuk pocul, sa otocil....

3 roky bezproblemove jazdenie, bezny servis....teraz rozsypana prevodovka (vymena z druhej ruky za 600), spojka700, hukajuce turbo...a nikto auto nechce ani za 2500 :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Pánové můžu taky otázečku?? OII 1.9 Tdi BLS DPF Turbo mě nepískalo---ale pak sem dal Chip na 135koní. Všechno vypadalo v pohodě ale pak sem zkoušel maximálku a od té doby při akceleraci mezi 1800-2200 ot zapíská.A děla to stále víc a víc. No hádám že dlouho nevydží.Ale jsem rozhodlí jezdit až do jeho konce. Jen -myslíte že za to může opravdu ten chip??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím všechny. Ohledně hvízdání turba, jak vy říkáte sanitka. Známy dělá v autorizovaném servisu. A řekl mí buď kup nové turbo nebo repas. Způsobujou to klapy v turbu které už jsou nevyvážené. Jsou 2 možnosti když stím budete jezdit na doraz. 1. ta lepší, plyny chytnou výfuk a jezdíte dál bez turba a ta 2há. Plyny chytnou sání a šáhnete hluboko do peněženky ( GO motoru ) já zvolil variantu repas a mám klid. Nenechávejte nic náhodě :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...