Přejít na obsah

SUPII a problémy


cosby

Doporučené příspěvky

Nazdárek. Mám SII, 2.0TDICR 125kW 4x4 Elegance, naprostá spokojenost, jen těch válců není 6, ten zvuk mi chybí.

Mlhovky zamlžené, levá komplet rozpadlá. Nechte si je vyměnit, je to v záruce. Zkoušeli na mě, že jsem je musel někde rozbít, ale po trvání na svém je vyměnili zadarmo. Obě vevnitř úplně rozbitý, asi šetřili.

V autě mi něco při nezatíženém motoru drnčelo, tak kolem 1.500 otáček, ne moc a ne vždy, ale strašně mě to štvalo. V servisu mi řekli, že to zkoušeli a nic :help: Překvápko. Tak jsem požádal manželku, ať si sedne do auta a zkouší vytáčet motor mezi 1.200 a 1.600 otáček. Nakonec jsem na to přišel, je to plastový díl nasávání vzduchu, která je u chladiče přidělaný ke karoserii. Ten koncový díl se slkádá ze tří polastových dílů, které jsou jen zacvaknuté do sebe, při určité teplotě a vibracích motoru to začalo nádfherně rezonovat. Tak jsem to rozdělal, ustřihl kus duše z kola a odhlučnil.

Když jsem zavíral kapotu, všiml jsem si, že i ty plastové špunty, nebo jak to nazvat, co drží ten odhlučňovací hadr, jsou taky volné a opět drnčí. Nevím jak je to možné, na Octavii, co má manželka jsou naprosto napevno, asi někčí hmota nebo co. Ty jsme vyndal a taky vložil kus gumy.

Od té doby mám klid, auto je nádherně tiché a já zase spokojený. Jen jsem si tak vzpomněl, že takovéhle úpravy jsem naposledy dělal u mojí Š120L, a né u auta za milion. Jsem zvědav, co mi na to řeknou v servisu, až tam půjdu na olej. :smich:

Třeba to někomu pomůže. Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi, řeším pekelný problém - mám Sup II, TDI 2.0 CR, DSG , koupen nový v 6/2009, najeto 18.000 km.

Před cca od 14.000 km je motor velmi hlučný - do kabiny proniká dunění a bručení - zejméína zřetelné od 1.400 otáček.

Motor je celkově mnohem hlučnější než dříve. Byl jsem s tím 2x v servisu, ale bylo mi řečeno, že je to celkem v pořádku, že si prostě motor sednul a že i tak je to mnohem tišší, než motor 2.0 PD.

To mi nestačilo, ale nakonec jsem z technika i přímo z montéra dostal, že v superbu s touto motorizací seděli asi jen 3x, takže to nedokáží posoudit. Následně se mi podařilo

malou lží (vydával jsem se za případného zájemce o nového superba) absolvovat předváděcí jízdu s novým superbem ve stejné motorizaci a se stejnou převodovkou.

V kabině bylo hrobové ticho (ve srovnání s mým autem). Poraďte mi prosím, kam se obrátit. Klidně zaplatím za analýzu tohoto problému i za odstranění (i když je to služební auto).

Ale mám nervy nadranc z argumentace zaměstnanců pražských servisů, kteří to vždy uzavřeli s tím, že na diagnostice jim počítač nic neukázal, takže je všechno v pořádku.

Poraďte prosím. Auto za milion a nervy v háji. Díky, Zdeněk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlucici TDI uz tusim nekdo nekde resil a prislo se na to, ze jeden ze silentbloku motoru byl spatne vylisovany a po case se zlomil, pokud si dobre vzpominam.

No jo, ale kdo se mi na to fundovaně podívá a opravdu bude mít snahu přijít tomu na kloub ??? Tady v Praze jsem nenašel nikoho - nemáte někdo tip, nebo není někdo srvisman na škodovky, kterému bych zaplatil ještě navíc bokme, že to proleze pořádně ? Případně bych klidně odměnil i nějakého odborníka, který vlastní supa s tímto motorem a s vozem by se svezl a zkusil odhadnout příčinu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja pre zmenu v mojom ani nie 2-tyzdnovom Supe registrujem obcasne buchnutie v lavej casti, bud dvere alebo stredny stlpik alebo podbeh alebo mozno aj predna cast zadnych dveri - ak nadskoci auto na nerovnosti, ozve sa nekovovy zvuk pripominajuci mozno buchnutie zvazku kablov alebo nejakeho hrubsieho plastu, nevyzera to na kamienok ani srobik. Clovek to dal aj na zdvihak, ci nieco dole nie je volne, menil som totiz akurat na zimne kolesa, ale ani kolesom to byt nemoze, lebo aj po vymene uplne rovnake spravanie. Mam mimochodom na podvozkovom plaste nazbieraneho celkom dost piesku ci strku a to zdaleka nejazdim offroady ani nehrabem. Snazil sa mykat oboma dverami bocne, vybral mi dazdnik zo zadnych dveri a co ja viem co este skusal, ale nic, len pri jazde sa to prejavilo. Zaujimave je, ze ak prejdem retarder alebo hrbol kolmo na smer jazdy, cize ak cela naprava nadskoci naraz, tak sa mi to vyvolat nepodarilo, ozve sa to len vtedy, ak do jamy alebo hrbolu vojde lave predne koleso. Tak neviem, ci uz len calunenie dveri zhodit a tam hladat alebo ako dalej. Pytam sa na skusenosti radsej tu, kedze diagnosticke schopnosti beznych technikov koncia na pripichnuti compu k autu a co nehlasi diagnostika, nie je vada - bohuzial uplne presne ako pise Jeewee.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, pazvuky jsou nejhorsi zavady. V servisu se s tim vetsinou nechteji srat, takze je lepsi si zjistit pricinu sam. Vzdy plati, ze nejdulezitejsi je co nepresneji zjistit misto, odkud to vychazi. Tzn. vzit si pomocnika a ten at se snazi nasimulovat zvuk (otacky motoru, jizda po hrbolech) a ten druhy posloucha (i hmatem) a meni pozici hlavy, prohyba plechy a plasty. Co si clovek udela sam, udela si nejlip.

Taky mam jeden pazvuk, ale myslim si ze je to spis vlastnost nez chyba - kdyz prsi a mam pustene sterace, tak obcas slysim zvuk nekde z prostoru pred volantem, jakoby nekde neco probijelo (rychle preskakovani jiskry), trva to tak 5 vterin, pak je slyset cvaknuti nejakeho rele a je zas ticho. Behem minuty zase 5 vterin a pak klid. Skoro to neni slyset, ale je to tam a vubec nevim, co to je.

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, pazvuky jsou nejhorsi zavady. V servisu se s tim vetsinou nechteji srat, takze je lepsi si zjistit pricinu sam. Vzdy plati, ze nejdulezitejsi je co nepresneji zjistit misto, odkud to vychazi. Tzn. vzit si pomocnika a ten at se snazi nasimulovat zvuk (otacky motoru, jizda po hrbolech) a ten druhy posloucha (i hmatem) a meni pozici hlavy, prohyba plechy a plasty. Co si clovek udela sam, udela si nejlip.

Taky mam jeden pazvuk, ale myslim si ze je to spis vlastnost nez chyba - kdyz prsi a mam pustene sterace, tak obcas slysim zvuk nekde z prostoru pred volantem, jakoby nekde neco probijelo (rychle preskakovani jiskry), trva to tak 5 vterin, pak je slyset cvaknuti nejakeho rele a je zas ticho. Behem minuty zase 5 vterin a pak klid. Skoro to neni slyset, ale je to tam a vubec nevim, co to je.

Tohle mi dělá taky, připadá mi to, jako když se roztočí nějaký malý větráček, dělá to při puštěných stěračích a ještě bych řekl, že při jízdě od 100 km/h vejš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi dělá taky, připadá mi to, jako když se roztočí nějaký malý větráček, dělá to při puštěných stěračích a ještě bych řekl, že při jízdě od 100 km/h vejš.

Jo, asi na tech vyssich rychlostech, kdy se to projevuje neco bude, protoze to slysim hlavne na dalnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dnes skvela akcia. Dal som totiz dovolenku a od rana beham kvoli vselicomu po uprsanom meste, zrazu nadskocim na hrbole po nejakej dodatocne robenej kanalizacii alebo com, cast cesty len zasypana, takze troska vyskovy rozdiel, ale viacmenej nic mimoriadne. Ale zrazu nejdu stierace. Ostrekovac isiel, tak uz som sa zacal obavat, ze motorcek odisiel po velmi kratkej dobe :rip:. Uz som nebol nastastie daleko od domu, nelialo nejako intenzivne, tak som opatrne dosiel domov do garaze, vytiahnem knizku a hladam, ktora poistka a ked som otvoril poistkovu skrinku pod kapotou, tak stieracova poistka bola vyskocena :blink:. Dal som ju naspat, popritlacal som pre istotu aj ostatne a inak vsetko v poriadku ide dalej. Tak len pre info, ze ak vam na hrbole odide elektrika, asi len poistka vyskocila....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky přidám jeden i po roce nevyřešený problém.na SII 103KW někdy při asi1400 otáčkách a plynulé jízdě škube,ale neskutečně.diagnostika nic,škodovka taky neví,a hlavně než tam dojedu tak to přestane,ted jsem třeba jezdil 2měs a nic,jindy mi to udělá několikrát za den,2x jsem si všiml že když to cukalo a naložil jsem tomu tak zamnou bílošedý dým,že mě nebylo vidět,nemůžu se zbavit pocitu že to má něco společné s DPF.někde jsem četl že to něco podobné dělalo i na passatech a byly to snímače tlaku DPF.jinak auto dobré ted klesá spotřeba dají se jezdit okresky velmi svižně kolem 5.2l. tak kdyby někdo věděl,hlavně z těch co dělají ve škodovce-díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to tak čtu tak si říkám že je dobře že jsem postupně vyřadil z vyběru nového auta OII a Sup II. Nakonec jsem koupil v D. nové Sorento v plné výbavě a za super cenu. Dokonce mi i perfektně vydržel když do mě naboural Cadillac SRX a škoda nabyla až tak velká. U jiného auta by to bylo daleko horší protože Cadillac váží 2,6 tuny. Takže jsem velice spokojenej se Sorentem a v tomhle počasí je k nezaplacení. Moje poslední Škodovka byla OI 1,8 T, kterou mám stále a je to poslední nejlepší auto z MB. Za 10 let jen bylo potřeba vyměnit zadní kotouče a desky při 85 Tkm a nyní má najeto 140 Tkm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to tak čtu tak si říkám že je dobře že jsem postupně vyřadil z vyběru nového auta OII a Sup II. Nakonec jsem koupil v D. nové Sorento v plné výbavě a za super cenu. Dokonce mi i perfektně vydržel když do mě naboural Cadillac SRX a škoda nabyla až tak velká. U jiného auta by to bylo daleko horší protože Cadillac váží 2,6 tuny. Takže jsem velice spokojenej se Sorentem a v tomhle počasí je k nezaplacení. Moje poslední Škodovka byla OI 1,8 T, kterou mám stále a je to poslední nejlepší auto z MB. Za 10 let jen bylo potřeba vyměnit zadní kotouče a desky při 85 Tkm a nyní má najeto 140 Tkm :)

Tak to máš fakt super. Sorento není špatný auto, ale při vší úctě je to naprosto jiná "váhová" kategorie než OII, natož SII. Nic proti, ale to co my tady posloucháme jako vrzání a různé pazvuky, v Sorentu přeš ten ostatní hluk od motoru a obtékajícího vzduchu nejspíš ani nepůjde zaznamenat. To je holt nevýhoda tichých aut, člověk pak vnímá kdejakou pitomost a hrozně ho to štve ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máš fakt super. Sorento není špatný auto, ale při vší úctě je to naprosto jiná "váhová" kategorie než OII, natož SII. Nic proti, ale to co my tady posloucháme jako vrzání a různé pazvuky, v Sorentu přeš ten ostatní hluk od motoru a obtékajícího vzduchu nejspíš ani nepůjde zaznamenat. To je holt nevýhoda tichých aut, člověk pak vnímá kdejakou pitomost a hrozně ho to štve ;-)

Ahoj a já mám jedno z posledních vyrobených Sorent a musím říct že je bezvadně odhlučněné a to můžu srovnávat s mojí OI 1,8 T, která je asi nejtišší ze všech Octávek. U Sorenta je výhoda toho obrovského motoru 2,5 Crdi, který táhne v nízkých otáčkách a těch cca 400 Nm je znát v nízké spotřebě. Pro Sorento jsem se rozhodnul, když se stále odkládalo předvedení Sup.II combi, který byl můj favorit. Nyní ale nelituji a ten výhled přes střechu předemnou jedoucího auta je bezvadný přínos k bezpečnosti. Taky na tažnou sílu 3 tuny jsem si rychle zvyknul. Ale je pravda že je to jiná třída a tak srovnávat není možné. Snad jen cenově je stejné Yeti a Sorento v plné výbavě, ale k tomu je Sorento plnohodnotný Offroad, ale škodovka bohužel vůbec ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase si prosim situaciu neidealizujme. Samozrejme, ze niektore auta su kvalitnejsie a niektore nie, ale je to aj od kusu. O skodovkach je tu problem velkych cisiel. Skratka tieto auta kupuje podstatne viac ludi nez niektore ine znacky, vsak obcas sa zdari aj statocne problemove volvo ci audi, aj toyoty uz nie su, co byvali. Tu na fore si popiseme vsetky skusenosti a postazujeme sa, pripadne sa pokusame bastlit, lebo pri skodovke mame vsetci akosi stale pocit, ze je to "dorob si sam". Dnes sa auto pri trocha aktivnejsom pouzivani neda kupovat na 10 rokov, takze je to pre vela ludi spotrebak. Mimochodom sa mi vidi uzitkovo Sorento dost odlisne od Octavie ci Supa - ake si mal wolfspitz vlastne podstatne poziadavky na vyber auta?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky přidám jeden i po roce nevyřešený problém.na SII 103KW někdy při asi1400 otáčkách a plynulé jízdě škube,ale neskutečně.diagnostika nic,škodovka taky neví,a hlavně než tam dojedu tak to přestane,ted jsem třeba jezdil 2měs a nic,jindy mi to udělá několikrát za den,2x jsem si všiml že když to cukalo a naložil jsem tomu tak zamnou bílošedý dým,že mě nebylo vidět,nemůžu se zbavit pocitu že to má něco společné s DPF.někde jsem četl že to něco podobné dělalo i na passatech a byly to snímače tlaku DPF.jinak auto dobré ted klesá spotřeba dají se jezdit okresky velmi svižně kolem 5.2l. tak kdyby někdo věděl,hlavně z těch co dělají ve škodovce-díky

Mám úplně stejný problém :-( hned od výroby.. je to dost nepříjemné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase si prosim situaciu neidealizujme. Samozrejme, ze niektore auta su kvalitnejsie a niektore nie, ale je to aj od kusu. O skodovkach je tu problem velkych cisiel. Skratka tieto auta kupuje podstatne viac ludi nez niektore ine znacky, vsak obcas sa zdari aj statocne problemove volvo ci audi, aj toyoty uz nie su, co byvali. Tu na fore si popiseme vsetky skusenosti a postazujeme sa, pripadne sa pokusame bastlit, lebo pri skodovke mame vsetci akosi stale pocit, ze je to "dorob si sam". Dnes sa auto pri trocha aktivnejsom pouzivani neda kupovat na 10 rokov, takze je to pre vela ludi spotrebak. Mimochodom sa mi vidi uzitkovo Sorento dost odlisne od Octavie ci Supa - ake si mal wolfspitz vlastne podstatne poziadavky na vyber auta?

Ahoj a požadavky jsem měl na bezpečnost. Protože předchůdce byl Mondeo combi tak první byla OII combi 1,8 tsi, ale ta vypadla kvůli ceně a kradení a taky že mám ještě OI a to stačilo. Pak bylo dále Mondeo a Passat Combi. Jenže pak jse dostal nabídku z Německa na Sorento a za cenu nevídanou a vybavou maximální. a bylo rozhodnuto. Protože mám ještě další terénní nákladní auta jako hobby tak to bylo jako přírůstek do flotily 4x4. Sup II Combi se mi stále moc líbí, ale přišel pozdě a tak tedy nyní jezdím s menším tankem, a to i docela úsporně a nyní na sněhu předu spokojeností :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak take pridam par postrehu. Koupil jsem pulrocni Superb primo z MB, 1.8TSI, najeto asi 25 000km. Krome piskajiciho praveho predniho okna me trapi rizeni. Pri rychlostech nad 90 se mi zda, ze rizeni zacne jakoby zadrhavat ve stredni poloze. Kdyz chci na dalnici auto jemne dorovnat, musim o trochu vic zabrat, jakoby prekonat nejaky vetsi odpor nez posilovac zabere. Dal uz to jde normalne. Samozrejme volant poskoci moc, coz je pri vyssi rychlosti problem a auto zacne plavat. Objevuje se to nepravidelne jen okolo te stredni polohy volantu. Pretrvava to i kdyz zpomalim. Pokud zastavim a znovu se rozjedu, je to v poradku az zhruba do devadestaky nebo stovky. Setkal se s tim nekdo? Ted mam jit na servisni prohlidku, tak to zkusim reklamovat. Muzete mi doporucit nejaky servis, se kterym mate dobrou zkusenost (Praha a okoli nebo C.Budejovice)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Můj bratr má taky sbéčko a problémy má s mlhovkama a odvzušňovacím ventilem v pal. nádrži. Tak žě nemůže natankovat úplně plnou a chybí vždy jeden dílek na ukazateli.

Je na to také svolávačka!

Mimo chodem ty mlhovky na mém už taky měnily a okno u řidiče také vrže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je nějaká častá závada "tvrdý doraz klik"? S něčím podobným jsem se nestkal od dob první octávky, při puštění kliky z dorazové polohy byl její "dopad" do nulové polohy jakoby tlumený, to stejné při chycení za kliku na doraz, člověk jakoby teď šel s klikou tvrdý plast na plast. Podobná věc se objevila u FL FI, ale jenom v zadních dveřích, takže jsem to pokládal za úsporné opatření. Nic takovýho ale nepozoruju ani na FII nebo R. Tady v tomhle tématu jsem to nějak nepostřehl, co vy a kliky? Kdyžtak se rovnou omlouvám za duplicitu.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...