Přejít na obsah

Nový motor 1.6TDi


Píst

Doporučené příspěvky

Nechci tě odrazovat, ale já osobně bych vzal léty prověřený 1.9TDI-PD 77kw(bez DPF) dokud je ta možnost !!!.....ano, CR je proti PD pružnější a kultivovanější, ale určitě spolehlivější bude ta 1.9TDI-PD 77kw.Tu 1.6TDI-CR ještě nikdo nemá, tak neni podle čeho usuzovat že to bude dobrý a spolehlivý motor a zkušeb.králíka bych teda určitě nechtěl dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si tehdy(2005,2006) taky po létech výborných zkušeností z 1.9D,1.9TDI a 1.9TDI-PD řekl že ten nový 2.0TDI-PD bude opět pecka...no a jak jsem já a mnoho dalších dopadl....hrůza.děs a bída..Proto od té doby už si dám sakra majzla na to co kupuju a né jenom spoléhat na to že VW dělá dobrý motory.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci tě odrazovat, ale já osobně bych vzal léty prověřený 1.9TDI-PD 77kw(bez DPF) dokud je ta možnost !!!.....ano, CR je proti PD pružnější a kultivovanější, ale určitě spolehlivější bude ta 1.9TDI-PD 77kw.Tu 1.6TDI-CR ještě nikdo nemá, tak neni podle čeho usuzovat že to bude dobrý a spolehlivý motor a zkušeb.králíka bych teda určitě nechtěl dělat.

No jo, já už to mám od minulýho týdne ale objednaný... (byť jsem psal, že "vybírám", tak už mám vlastně vybráno). Několik lidí (mechaniků i prodejců Škoda a VW) mi nezávisle na sobě říkalo, ať vezmu určitě ten novej common rail. Svezení se mi subjektivně zdálo lepší než 1,9 TDi PD.

Snad to nebude tak poruchové, dyť common raily používají všechny ostatní automobilky, tak to snad už musí být vychytané, ne? A VW už v common railu dělá nějakou dobu ty 2,0 TDi, tak to zase za takovou novinku nepovažuju.

No řeknu vám, vybírat auto je hrůza. Když si člověk něco nakonec vybere, zajde na fórum, tak zjistí, že jeho výběr je úplně k ničemu... Škodovka mi zůstala vlastně vylučovací metodou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, CommonRail proti PDčku je jak jsem psal pružnější, tižší/kultivovanější, ale neni to vyzkoušenej motor!!! a navíc má standartně DPF, což považuju za zhovadilost...sice u CR s tim problémy tolika nejsou jako u PD se kterým si evidentně nerozuměl, ale stejně.....Dyť i takový BMW, MB, Ford, Audi s tim má dodnes problémy (vstřiky apod.), což hlavně způsobuje kvalita nafty v různých zemích(hlavně teda u nás!!!)....Jak už je tu na foru taky několikrát zmíněno...jestli někdy někdo nadával na citlivost PDček na kvalitu nafty, tak u CR to platí dvojnásob !!!!...můžu jen potvrdit..mám 3.0TDI-CR a když natankuju u nás(Verva od Benziny), což je u nás dle mně opravdu nej.nafta a zdá se že to je o.k., tak pak stačí natankovat někde v Německu např.takovej Aral-Ultimate a hned vím proč se CR serou jen u nás....ten motor je na tu jejich naftu opravdu o něčem jinym....

Jeden kolega z mé branže(autodopravce) už vystřídal tři Fordy..prvně měl Focuse 1.8TDCI,pak Mondeo 2.0TDCI a u obou se do toho tak vysypal(finančně) že když mi to vyprávěl, tak jsem čuměl jak vyvoraná myš....To už tehdy rozhlašoval, jak Forda nechce doma ani vidět atd., ale pak vyjelo nové Mondeo do kterýho se zbláznil...tak šel tehdy přes známýho do Forda-salónu na zkušebku a tam když se bavil z prodejcem jaký měl problémy z předchozími modely Ford TDCI, tak mu pan prodejce začal vyprávět, že ano, že starší modely TDCI měli určité problémy, ale že tyto nový TDCI už jsou vychytlí a budou určitě bez problému....No, bylo, ale jen do 50.000km, pak mu opět začali lapálie.

To samé má také druhý kolega z Fordem C-Max 1.6TDCI..ten už má za sebou výměnu hlavy, vstřiků, a ted naposledy řikal že to musí prodat že už na to nemá nervy protože mu v tom motoru začalo něco klepat.....

Tím tě nestrašim, ale jen dávám příklad CR motorů u automobilek který vyrábějí CR diesely mnohem déle než celý koncern...

A to takový Ford neni jediný...co maj kolegové BMW,MB,Opely atd., tak říkají to samé.

Např.další jeden kolega má Audi A6 2.7TDI(2007)...on že jezdí min.1x do týdne do německa, tak tankuje ze 60-70% tam a ve 180.000km vstřiky v prdeli....jeho známej v Auto I.S.R. mu řekl že to ještě na tom najel hodně, že běžně na tomto motoru vstřiky dělaj kolem 100-120.000km. ..tak je vidět že to tankování v Německu mu to trochu oddálilo. .....

O tom jsme se už nespočetněkrát bavily ze všema kolegama co maj nějakej ten CR-motor už delší dobu a každej řekl že ty CR v tomhle směru prostě zloběj a zlobit budou, hlavně u nás "díky kvalitní naftě".

Můj bejvalej soused kterej byl vždy ujetej na Peugeoty...to samé...starý"pežoťácký"diesely řikal byli nezničitelný, což i vim z vlastní zkušenosti(táta měl 405-Combi 1.9SRDT)....ten soused měl dovezenou z německa 605 2.1TD, už když to tehdy přivezl, tak to mělo přes 200.000km...dalších 250.000km s tim najel a jediné co za celou životnost měnil byla nějaká sací plast.trubka k turbu,toť vše...pak ještě měl jednu z prvních 406 s tim stejnym motorem 2.1TDI a opět bez sebemenšího problému, ale pak si pořídil 2x po sobě novější 406 už z 2.0HDI, hned s tou první měl nehorázný problémy z motorem, ale to si myslel že to je tím, že to opět kupoval jako jetinu, takže tam byli nesjpíše stáhlí km a ten motor měl daleko víc najeto...Na to si teda pořídil na leasing funglovku 406 2.0HDI(s vyššim výkonem) a opět...jednim slovem katastrofa!!!!..ten mi kolikrát tehdy řekl že počítá dny kdy ukončí leasing aby to mohl prodat....Ten už pak do Peugeota nešel..pořídil novou OI-Combi 1.9TDI a dodnes si mlaská jak jen dělá udržbu a leje naftu...

Upřímně řečeno s tim počítám i já že se mi u těch Audin 2.7 a 3.0TDI-CR něco časem začne srát....kolegové co maj nachlup stejné Audinky,jen o max.2 roky starší už maj taky problémy...někdo menší, někdo větší, ale všichni už něco řešily.....

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No už s tím nic nenadělám. Kdybych šel do jiné značky, taky bych stejně měl common rail. Prostě budu tankovat u Benziny a dávat tam nějaký aditiva a uvidíme... No jestli se to bude srat, tak se asi zblaznim.

Mimochodem, v cem zasadnim (krome vstriku) se lisi PD a CR? Co se v CR muze navic podelat nez v PD? Co jsem tak pochopil, vstriky se mohou podelat jak u PD tak i u CR - otazka je v kolika km a kolik stoji oprava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V čem se konkrétně liší ti nepovim...sám přesné rozdíly nevim.

Tak ono u PDčka vstřiky odcházeli jen u 2.0TDI-PD..u 1.9TDI-PD jsem to nikdy od nikoho neslyšel.Vstřiky na PD(nové) se dají sehnat už od 12.000kč/sada(na dieselforu od jednoho uživatele a nebo na vrakovištích)...jinak ofiko cena v autor.servisu je kolem 80.000kč.

Známej co je ted měnil na té Audině A6 2.7TDI-CR,tak tomu řekl ten jeho známej v Auto I.S.R že cena u nich by byla 16.000kč/za kus,to máš krát 6 a byl by na 96.000kč bez práce!!! :o ,druhou variantu mu nabízel záměnou X-vstřiky za 14.000kč/kus (krát 6=84.000kč).....Tak se pokoušel to sehnat přes vrakoviště,ale tam všude měli jen starší za 5000kč/kus a to on nechtěl, chtěl jen nové...Nakonec si pro ně jel do Německa přímo do Bosche a tam ho to vyšlo na 60.000kč.

Já při tankování přidávám aditiva VIF i při tankování Verva-diesel od Benziny, tak doufám že s tim budu mít problémy co nejpozději.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si myslím, že jsi měl ještě počkat až jak s tím motorem budou nějaké zkušenosti.a vzít 1,9TDI PD 77Kw bez filtru pevnejch části.....podívej se třeba na 1,4 TDi / tříhnec/ co se dává do fábií..tan se taky moc nechytil..ale tam je to hlavně kvůli jeho ceně...

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uvidíš no...třeba ten motor bude držet, ale když začne zlobit, tak už aspoň budeš vědět .

Co má pár známých v těch Passatech 2.0TDI-CR DPF 103kw(do Pašíků se montuje rok a půl), tak zatim jen jeden se už potýkal od 70.000km z problémy, ostatní prozatim nic neřikaj, ale ty teda nemaj moc najeto.

Ten kterýho už ten 2.0TDI-CR v Passatu pozlobil, tak tomu to začalo tím že ten motor měl na volnoběh nepravidelný chod(motor houpal z celym autem)....ze začátku mu měnily nějakou hlavní vstřik.lištu(byla na to od VW i aktuálka),po té to bylo chvilku asi půl roku dobrý, po té znovu na volnoběh nepravidelný chod, to ho chvilku VW servis fakoval s tim že vše je o.k., nakonec si vyřval nové vstřiky, takže mu vyměnily komplet.vstřiky+opět nějakou tu hlavní vstřik lištu a od té doby prý dobrý, ale co jsem se s nim bavil naposledy(tak cca před 4měsíci) , tak se mu začala ztrácet voda....jak tohle dopadlo už nevim, od té doby jsem ho už neviděl.Ostatní co to maj zatim dobrý, nikdo si na nic nestěžuje, ale jak jsem řekl, to jsou lidi co to maj max.půl roku, tak tam je ještě na něco brzy.

Já jsem si taky řikal když jsem se rozhodl pro koupi A6 že to v Audi bude bez problému že si taková Audina nemůže dovolit takové lapálie z tak drahýma autama.....no u mě zatim bez problému(maj je teprve od února 2009), ale co právě řikaj kolegové co už maj více najeto, tak scela bez problému to teda rozhodně neni....co se tak ke mě dostalo, tak tam sice více zloběj ty 2.7TDI-CR, ale i u těch 3.0TDI-CR se sem tam něco vyklube.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky si myslím, že ten novej motor má lepší jízdní vlastnosti (mám projeté oba), ale mně jde především o spolehlivost a příp. náklady na opravu. třeba bude i v tomto směru bezproblémovej, ale to zatím nikdo neví, a já nechci za 0,6mega riskovat. navíc toho auta se nebudu zbavovat za pár let, ale dostane ho pak manželka. takže aby vydrželo s co nejnižšími provozními náklady.

Editováno: , autor: estevez
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako mylis...ale nie je to cudne, verit v to, ze nieco konstrukcne stare je lepsie ako nieco o 10 rokov mladsie?

To si piš že např.takové staré klasické TDI ještě z rotač.čerpadlem jsou i dnes 1000x lepší/spolehlivější než celé TDI-PD či TDI-CR.....to ti potvrdí každej.

1.9TDI-PD taky mělo na svojim zrodu pár konstrukčních much,ale ty odstranily během pár týdnů a pak už to šlapalo.....Jediné co u PDček zůstalo je jejich nekultivovanost/vyšší hlučnost..to vidim jako jejich jediné mínus...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky si myslím, že ten novej motor má lepší jízdní vlastnosti (mám projeté oba), ale mně jde především o spolehlivost a příp. náklady na opravu. třeba bude i v tomto směru bezproblémovej, ale to zatím nikdo neví, a já nechci za 0,6mega riskovat. navíc toho auta se nebudu zbavovat za pár let, ale dostane ho pak manželka. takže aby vydrželo s co nejnižšími provozními náklady.

Přesně jak píšeš....takový lidi co si 1.6TDI-CR koupěj a vědí že to maj na 3roky a hned např.po leasingu to půjde do světa a ještě že za ty 3roky najedou např.50-60.000km, tak to bych to taky neřešil a vzal ho, ale zas já když vim že mi auta jezděj ročne +- 100.000km a musí mi to 3-4roky vydržet, tak na to si dám sakra majzla co kupuju a radši osobně půjdu do prověřeného 1.9TDI-PD(bez DPF)a to i za cenu že je ta 1.9TDI-PD hlučnejší a má horší jízd.vlastnosti než do nového 1.6TDI-CR s DPF.....a to samé udělá i člověk co si to auto kupuje jako domác.miláčka např.na 10let.

Až budu vědět za cca 3-4roky že si na tu 1.6TDI-CR nikdo nestěžuje a ten motor je bez problémů, tak do něj taky pak půjdu až budu např.vyměnovat mé stavající OII Combi 1.9TDI-PD DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tady ještě něco o CommonRailech...

Včera večer jsem se bavil z jednim chlapíkem z firmy a ten má kromě služební OII Combi 1.9TDI-PD i jako druhé auto do domácnosti Renaulta Scénic-dci.......Řikal že si u toho Renaulta už pěkně "užívá"...má ho přes 3,5roku(lehce přes 80.000km) a řekl že už mu vyměnily snad polovinu motoru(něco ještě na záruku a něco už si musel bohužel platit) a co je horší, tak jeho soused z baráku je šéf nějakého autor.servisu Renault v Praze na Chodově, tak vše řeší přes něj a ten mu prý řekl že takové závady se vstřikováním+s tím společnými závadami jsou jen u nás v ČR, že se jim toho tady vyskytuje víc než dost a že ani frantíci ve fabrice si s tím něvědí rady protože z jiných zemí takové množství reklamací a žádosti na technické rady vůbec nemají......No, kvalitka nafty ;) ..ptal jsem se ho k jakým pumpám jezdí a řekl mi že sice nějakou svojí oblíbenou značku nemá, ale že jezdí jen ke značk.pumpám (OMV,Shell,Agip apod.)a bere jen klasickou naftu..k takovým těm NoName pumpám nikdy nejezdí ani se služebákem.

Druhý auto má služební OII Combi,Ambiente 1.9TDI-PD...ted v říjnu jí bude mít 3.roky(necel.130.000km) a na motor nesáhnuto !!!!!.....řikal že sice proti tomu Renaultu je ten motor u OII pěknej řvoun, ale zas bezproblémovej !!!!...Ted jim zas v tom řijnu budou po 3.letech vyměnovat služebáky a už jim budou místo Ambiente dávat Elegance a leasingovka jim dala na výběr kromě barev i motor..měli výběr mezi opět tou 1.9TDI-PD a new 1.6TDI-CR....tak se tam prý bavily z nějakým típkem co má na starost jejich služebáky+ještě z někym z leasingovky co jim objednává auta a oba jim rovnou řekli že at bez váhání vemou tu 1.9TDI-PD, že u těch CR se da očekávat že bude trpět na neduhy, stejně jako commonraily u jiným automobilek...tak řekl že si opět veme tu 1.9TDI-PD že s ní je krom toho že je trochu hlučnější max.spokojenej.

Ted prý až mu dojede za 4měsíce čtyřletý leasing na toho Scénica, tak řekl ho prodá a veme jako druhý auto do rodiny taktéž OII-Combi 1.9TDI-PD....strašně OII chválil jak je to povedný a spolehlivý auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Vážení přátelé,

omlouvám se dopředu adminům fóra za "reklamu" nicméně myslím si, že mnohé toto může zajímat a nebudou to považovat jen za lacinou reklamu. Dovolujeme si vzhledem k uvedení tohoto motoru nabídnout čenům, jenž vlastní vůz s touto motorizací zdarma k odzkoušení powerbox. O boxech se toho napovídalo mnoho, chceme mnohé přesvědčit, že se jedná již opravdu o vyspělá zařízení a tak - kdo máte 1.6TDi CR - pokud chcete powerbox vyzkoušet, napište nám na info@powerbox.cz a domluvíme se na zapůjčení k vyzkoušení. Pořád lepší jedna zkouška než miliony doslechů a spekulací, souhlasíte ? Toto mohu nabídnout i pro další motorizace - 2.0TDi a jiné dieselové.

Děkuji a ještě jednou se omlouvám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. pro jaké verze 1.6 TDI to nabízíte?

2. Jaký výkon to pak bude mít (jaký garantujete)?

3. Jak pomocí PB řešíte, kdy má probíhat regenerace DPF?

Děkuji za fudované odpovědi...

Dobrý den,

1 - 77kW, 66kW ve VW a další časem, nyní tyto 2

2 - Zvýšení se, stejně jako u chiptuningu nedá zcela garantovat přesně, výsedkem po připojení powerboxu je výkon v případě 77kW verze až 97kW a 331Nm - nabízíme zapůjčení na testy, nebráníme se ani brzdě...

3 - filtr pevných částic, pokud dosáhne zanesení z 95% je třeba jej, i jako v jiném případě diagnostikou "znovunakopnout" nicméně při použití pb je tomu cca o 5% dříve, než bez něj, takže ve výsledu je použití pb s přihlédnutím k dpf zcela bezproblémové.

Doufám, že jsem Vám zotpověděl vše jak jen šlo. Máte-li zájem, můžeme Vám box bezplatně zapůjčit, at si vše odzkoušíte sám a poté se podělíte o poznatky, ničemu se nebráníme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...