Přejít na obsah

Dovoz z EU na dily, legislativa


ohajek

Doporučené příspěvky

Zdravim!!! O dovozu Skodovek z clenskych statu EU uz toho bylo napsano spousty, jak novych tak ojetych. Mam vsak dotaz tykajici se legislativy, pokud tomu nekdo vic rozumite nebo mate predstavu jak to funguje... (co se vraku tyce, predevsim jak je to od noveho roku...)

čistě teoreticky: kdybych zakoupil nekde v EU jetou Oktu nebo treba mirne tuklou, odpapiroval bych to v zahranici, dostal prevozky a odvezl si ji sem (nebo bouranou odtahnul). ale uz bych ji neprihlasil, protoze mi jde o par dilu na special... proste auto by prijelo, treba ten mesic co platej prevozky by jeste jezdilo. ale uz bych ho tady NEPRIHLASIL, nemam zajem aby dal jezdilo legalne po ceskych silnicich. pak by zajelo do garaze, kde bych si prehodil co potrebuju. zbytek bych zkusil rozprodat, nebo vyhodit nebo vrakac... nevim jeste. ale tez zadna ekolikvidace, kam musite privest v podstate kompletni auto, coz je zase skoda. (ale v CR nebu nikdy registorvane...)

vim, ze se to z ekonomickeho hlediska muze zdat jako blbost, ale... je to legislativne mozny? protoze to auto jakoby zmizne z povrchu zemskeho. .)) bez nejaky ekolikvidace, protoze tady ho nikdo nikdy neprihlasi. .)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim!!! O dovozu Skodovek z clenskych statu EU uz toho bylo napsano spousty, jak novych tak ojetych. Mam vsak dotaz tykajici se legislativy, pokud tomu nekdo vic rozumite nebo mate predstavu jak to funguje... (co se vraku tyce, predevsim jak je to od noveho roku...)

čistě teoreticky: kdybych zakoupil nekde v EU jetou Oktu nebo treba mirne tuklou, odpapiroval bych to v zahranici, dostal prevozky a odvezl si ji sem (nebo bouranou odtahnul). ale uz bych ji neprihlasil, protoze mi jde o par dilu na special... proste auto by prijelo, treba ten mesic co platej prevozky by jeste jezdilo. ale uz bych ho tady NEPRIHLASIL, nemam zajem aby dal jezdilo legalne po ceskych silnicich. pak by zajelo do garaze, kde bych si prehodil co potrebuju. zbytek bych zkusil rozprodat, nebo vyhodit nebo vrakac... nevim jeste. ale tez zadna ekolikvidace, kam musite privest v podstate kompletni auto, coz je zase skoda. (ale v CR nebu nikdy registorvane...)

vim, ze se to z ekonomickeho hlediska muze zdat jako blbost, ale... je to legislativne mozny? protoze to auto jakoby zmizne z povrchu zemskeho. .)) bez nejaky ekolikvidace, protoze tady ho nikdo nikdy neprihlasi. .)

Nejspíše ti to oficiálně na díly nedovolí dovézt. Když jsem pracoval jako celník, tak jsme lidi od toho odrazovali, ale doba pokročila a my jsme v EU, tak bych to auto koupil, odhlásil v zemi nákupu a dovezl. Nikomu bych asi nic moc neříkal, protože budou chtít vědět jak si to likvidoval, co si s tím dělal a podobné věci. Milion papíru, milon povolení, na každé nějaké razítko, které stojí od 50,- do 1500,-Kč. I tak tě může navštívit kontrola, jelikož hranice je i tak monitorována a koukají, co se kde veze. Nemysli si, že když jen profrčíš, že nikdo neví, jaké auto s jakým vlekem a podobně jede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...