Přejít na obsah

Vyhrievane čelne sklo


Pachlik30

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Tdravím

Chtěl bych se zeptat ohledně vyhřívaného před. okna.Na opravu těch linek na zadním skle,eksistuje od firmy loktite opravná sada.Co kdyby se tímto prostředkem nanesli proužky na přední sklo napojili dráty na 12voltů od baterky,myslíte že by to nefungovalo?Tím myslím vyhřívané přední sklo.To by byla pecka.

Ahoj.

no nie je to zly napad, ale tie pruszky by museli byt vsade rovnako siroke a hrube, inak sa ti moze podla mna stat, ze na urcitich miestach to bude mat velky odpor- nebude to dobr hriat a naopak na tenkych miestach sa to bude prepalovat... ale neviem neskusal som to len moj nazor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Trochu to oživím ale podobné téma jsem pro Fabii I nenašel. Možná jsem pitomej, ale i to se někdy může stát.

 

Nedávno jsem psal do Fabie II, že mám možnost sehnat vyhřívané čelní skla pro Fabii II.

 

Tak aby Fabie I nebyla pozadu, tak mám už možnost sehnat vyhřívané čelní skla i na Fabii I. Takže kdo by měl zájem, tak bližší info pošlu jen na mail info@autosklopospisil.cz.

 

Jelikož je objednání docela složité, tak budu dělat objednávku až se sežene 10 lidí a bude složena záloha za každé sklo. To jen z důvodu, že bych tyto skla již běžnému řidiči neprodal.

 

Samotné skla prodávat nebudu a nabízím je jen s montáží za hotové, nebo na pojišťovnu + doplatek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Uz delší dobu to používá Ford (moneo, nyní Focus) pak třebas Nissan (Primera) a co si budem povídat je to supr, když nastartuješ a než si naladíš rádio setřeš stěračema a huráá námraza je pryč....nechápu proč to Škodovka taky nezavedla dřív :feve:

tak to tě asi sklamu kámo mám fabii rok 2002 a mám vyhřívané přední sklo a dokonce mám i vyhřívané stěrače bohužel jen pro německý trh 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Je to kecal a provokatér (JoschWinx), vyhřívané stěrače? Tomu neuvěřím, natoš tomu sklu bez fotek.

 

A hlavně na fotce ( v jeho galerii) to vypadá že má na skle horní pruh a ten na vyhřívaném nikdy nebyl!!!

 

Až uvidím tak uvěřím.

 

Dál na takového člověka reagovat nebudu páč je to plýtvání časem.

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to 100% vymysl. Pripadne pokoutna dodelavka, ale to by se nebranil tomu sem dat fotky. Nic jako vyhrivane sterace, vyhrivane celni sklo ani bufik se z vyroby do F1 nikdy nedavalo. Ani v Nemecku ani jinde. Byt teda vec jako vyhrivane sterace opravdu existuje. :) Kdyz nic tak jsem se to diky tomuhle expertovi dovedel. :) Z vyroby to ale snad zadny vyrobce nemontuje, je to jen jako aftermarket dodelavka. A popravde me nenapada, k cemu to tak muze byt dobre. Tu gumu vyhrivat lze jen stezi a tomu zelezu, na kterem stiratko drzi, teplo v nicem nepomuze.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miku. Bufik, vyhrivany celni sklo i vyhrivany ostriky celniho skla sli v urcitych zemich objednat z vyroby ale zrovna v nemecku ne.

 

To se mi krajne nezda. Vzdyt neexistuje jako dil ani tlacitko, kterym by se to zapinalo. A zadny manual o tom nehovori. Byl by nejaky link?

Vyhrivane ostrikovace byly i v CR.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pokud to není v Etce, tak to podle mě není "originální díl" a není to ani "z výroby", to znamená, že v nejlepším případě je to nějaká dodělávka (byť automobilou posvěcená), či akce dealera.

Samozřejmě pro výrobce autoskel (a i toho, co dodává na linku) není problém udělat jakékoliv sklo vyhřívané, jen by tam tím pádem nemělo být logo automobilky. To je ale nepodstatný detail.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro vaši informaci, žádná firma jenž dodávala autoskla do výroby Fábie I,  nedělá a ani nikdy dělat nebude vyhřívané sklo!!!

Byl jsem s nimi v kontaktu z oběma výrobci a závěr je ten že na to musíte mít homologační zkoušku a tu nemá ani jeden z nich. ( a nikdy !!! od nich ani škoda nepožadovala ve vývoji takové sklo)

 

Je to produkt pro závodní vozidla s příslušnou homologací a podklady pro závody, lze použít i normální vozidlo. Individuální malosériová produkce specifického výrobce autoskel.

 

Nikdy se nedodávalo z výroby na linku!!!!!!!

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je docela zajímavý, jak je to s tou homologací, protože pro speciální použití (závodní auta) jsou ty podmínky a procedury úplně jiný. Takže bych naopak řekl, že homologace pro závody absolutně nic nevypovídá o homologaci pro běžný provoz. Nicméně předpokládám, že schválení vyhřívaného skla do provozu nebude nijak složité, vlastně stačí jen prokázat, že vyhřívání nijak neovlivňuje požadované parametry - to dnes zvládne už každý Číňan :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdy bych si na auto nedal, co by nebylo schválené pro provoz na pozemních komunikacích, a světe div se, ty vyhřívaná skla, kromě homologace FIA pro závody mají i schválení pro normální silnice ;) A technickou mám za sebou i se sklem, bez jediné připomínky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...