Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

to Gooorila : A ake mas pneumatiky na tych autách ? Mne rozdiel medzi letnymi a zimnymi robi a v priemere skoro liter !!!

Ja mám letné 205/R15 Dunlop Sport01 a zimné Goodyer Ultra Grip 7+ a spotrebu mám dokonca na zimných lepšiu o cca. 0,2l !!! Takže to čo tvrdia odborníci že v dnešnej dobe už rozdiel u kvalitných zimných gúm na spotrebe oproti letným gumám nie je, je pravda. Ahlavne tieto Goodyerky sú tichšie oproti Dunlopom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to jen flash ŘJ motoru...způsobuje to EGR ventil který ŘJ motoru špatně ovládá. Mě to dělali všechny tři OII 1.9TDI-PD 77kw-BXE co jsem měl z 2006. PO přehrání ŘJ motoru vše o.k. Děláno vždy na počkání.

No dnes som bol servise. po flash RJ to robí tak isto, už si normálne myslím, ze to nespravili.

Zistím či mi nahrali nový soft?

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi,chipování se tu řeší nějak nonstop,ale kromě spojky o které se tvrdí,že by měla vydržet 114kw/320N.m(info cimbu) se úplně nevyřešily fámy o turbu a přední nápravě.Pokud někdo máte informace/zkušenosti,aby se to bud potvrdilo,nebo vyvrátilo,sem s nima.

Vzal jsem si od otce Octu II 77kw r.v.2005,ale má už 150tis km najeto a trochu se začíná ozývat(kobercovat) spojka-známej mi říkal že mu to dělaj dvě služební a maj najeto 20tis-v servisu na to,že prej to některý kusy dělaj:) Po zkušenosti s mojí,kde je už dvakrát(za fotra) reklamovaný turbo kvůli pískání(prej taky normální a píská do dneška-už to nevnímám) bych se tomu ani nedivil.

Jak se někdo divil OctII 77kw má doopravdy ve skutečnost okolo 86kw,potvrzeno ve škodovce.Jsem jenom rád,protože se díky tomu dostanu do nižšího povinného ručení:)))

Na to,že je to traktor(nepatřím mezi fanoušky nafty a doted jsem jezdil vždy benzín) to nejede zas tak špatně,ale ve vyšších otáčkách je to úplně mrtvý,takže uvažuju o chipu,aby se alespon trochu změnil krouták v různejch otáčkách,dost rozumně maj vymyšlenou mapu www.cimbu.cz. Ale nějak nevim jestli to má smysl u auta,který je v půlce životnosti(doufám)??!!

Souhlasim s lidma,co si stěžujou na vibrace a tvrdost motoru.Vždycky když přesednu z matčiný Mazdy 5(2.0MZR-CD) a z fotrový Laguny(2.0dCI),tak se ve mě objeví v nafě zarputilý zastánce common-railu:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo upravy jsou fajn. Ale lepší je si se informovat a promluvit si s nima. Pak poznáš garážmistry od těch lepších. Třeba jsem neviděl nikde data dělaný na motorový brzdě. Ty si dělá třeba ABT tuning v Kemptnu.

Viděl jsem data na 1,9 ze kterých svítilo turbo jako žárovka. Byly to data od Xtuningu. Ale mělo to přes 103kW a šlo by to ještě dál. Jen nato nikdo neměl odvahu.

Jediny na čem se s JimTDi shodnu, že Cimbu neni zase takovy machr na jakyho si hraje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo upravy jsou fajn. Ale lepší je si se informovat a promluvit si s nima. Pak poznáš garážmistry od těch lepších. Třeba jsem neviděl nikde data dělaný na motorový brzdě. Ty si dělá třeba ABT tuning v Kemptnu.

Viděl jsem data na 1,9 ze kterých svítilo turbo jako žárovka. Byly to data od Xtuningu. Ale mělo to přes 103kW a šlo by to ještě dál. Jen nato nikdo neměl odvahu.

Jediny na čem se s JimTDi shodnu, že Cimbu neni zase takovy machr na jakyho si hraje.

Svitilo turbo na 1.9TDI motoru?? To snad nemyslis vazne... :feve::help: vis jake teploty EGT dosahuji dieslove turba a kdy ti vytece VNT regulace a proc benaly nemaj VNT regulatory a obtok krome specialu v Porsche za hroznou ranu. No at prohanim motor na brzde sebevic, dieslove mi jeste nesvitilo :smich: ani pri 300 konich z 1.9TDI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi,chipování se tu řeší nějak nonstop,ale kromě spojky o které se tvrdí,že by měla vydržet 114kw/320N.m(info cimbu) se úplně nevyřešily fámy o turbu a přední nápravě.Pokud někdo máte informace/zkušenosti,aby se to bud potvrdilo,nebo vyvrátilo,sem s nima.

Vzal jsem si od otce Octu II 77kw r.v.2005,ale má už 150tis km najeto a trochu se začíná ozývat(kobercovat) spojka-známej mi říkal že mu to dělaj dvě služební a maj najeto 20tis-v servisu na to,že prej to některý kusy dělaj:) Po zkušenosti s mojí,kde je už dvakrát(za fotra) reklamovaný turbo kvůli pískání(prej taky normální a píská do dneška-už to nevnímám) bych se tomu ani nedivil.

Jak se někdo divil OctII 77kw má doopravdy ve skutečnost okolo 86kw,potvrzeno ve škodovce.Jsem jenom rád,protože se díky tomu dostanu do nižšího povinného ručení:)))

Na to,že je to traktor(nepatřím mezi fanoušky nafty a doted jsem jezdil vždy benzín) to nejede zas tak špatně,ale ve vyšších otáčkách je to úplně mrtvý,takže uvažuju o chipu,aby se alespon trochu změnil krouták v různejch otáčkách,dost rozumně maj vymyšlenou mapu www.cimbu.cz. Ale nějak nevim jestli to má smysl u auta,který je v půlce životnosti(doufám)??!!

Souhlasim s lidma,co si stěžujou na vibrace a tvrdost motoru.Vždycky když přesednu z matčiný Mazdy 5(2.0MZR-CD) a z fotrový Laguny(2.0dCI),tak se ve mě objeví v nafě zarputilý zastánce common-railu:)

Ano maj vetsinou vic, zde je graf jedne 77kw s DPF pred chipem a po. http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads/20...strejtuning.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svitilo turbo na 1.9TDI motoru?? To snad nemyslis vazne... :feve::help: vis jake teploty EGT dosahuji dieslove turba a kdy ti vytece VNT regulace a proc benaly nemaj VNT regulatory a obtok krome specialu v Porsche za hroznou ranu. No at prohanim motor na brzde sebevic, dieslove mi jeste nesvitilo :smich: ani pri 300 konich z 1.9TDI

vím co jsem viděl ty máš motorovou brzdu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uvažuju o koupi jeté O2, cca 120-150 000km a nevím co za motor. Z TDI mám trochu obavy z vyšších investic do motoru. Jsou věci, které po těch 150 000km odcházejí s budou potřeba pravděpodobně vyměnit (turbo, vstřiky, váha vzduchu a pod.) a případně kolik cca co stojí ? Nebo je tu reálná šance, že ten motor vydrží dalších 150 000km bez větších investic? Ještě uvažuju o 1,6MPI, to je údajně spolehlivý motor, ale taky o 2,5l vyšší spotřeba. Najedu tak 15-20 000km/rok. Ideální by byl výkonově 2,0TDI, ale o tom motoru jsem se tady nic dobrého nedočetl, takže ten určitě ne. Díky předem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě 1.9TDI-PD.....zrovna včera jsem dělal na jedné mé OII-Combi 1.9TDI-PD 77kw+DSG servis po 240.000km..(Olej,všechny filtry a zad.destičky)..auto pořád naprosto v pohodě, motor vrká jak novej.

Jediná závada která na tomto autě byla za tyto km, bylo houkající turbo (měnil jsem ho ve 220.000km a přišlo nové na 12.000kč včetně těsnění)+jsem utěsnil ten filtr box který to způsobuje(nejspíš)...jinak jen běžná udržba!!!!!!Ted ještě jak se ochladilo, tak to začalo na nerovnostech povrzávat, tak musim vyměnit ty zadní lůžka ramen před.nápravy...už jsem volal mému oblíbenému dodavateli nových orig.dílu (vrakoviště Vršovice) a řikal že je tam má nové za 650kč/ks(v autorizáku 1660kč/ks), tak je tam nějak v týdnu zajedu koupit a př.víkend je vyměnim...tj.vše.

Narozdíl od jiných aut si OII nemohu vynachválit...

Před pár dny, když jsem se takto bavil z pár známýma kteří znají jen Audi a podle jejich dement.slov "kdo nemá audi, ten jakoby nežil"....tak mně ty jejich silné řeči na Audi tak nasrali, že jsem tam spustil svou písničku o nemalých zkušenostech z koncern.auty, že po té už radši nikdo nic neřekl.

Mám necel.10měsíců tři A6-facelift 3.0TDI a 2.7TDI(najeto od 80.000 do 100.000km) a to co už na nich bylo vyměněno(v rámci záruky) to nevyměnim na OII ani za 350.000km.

Dal jsem jim tam tento příklad:

OII-Combi 1.9TDI-PD 77kw DSG (najet.240.000km)

opravy/vyložené závady:

1.Houkající turbo..nejspíše z důvodu špatně těsnícího filtr boxu který přisával bordel.

2.Vrzající př.náprava-budu měnit ty lůžka ramen

Tj.vše...zbytek byla jen naprosto běžná údržba.

A6-FL 3.0TDI-CR 176kw (najet.88.000km)

opravy/vyložené závady:

1.křupání ve dveřích spolujezdce...odstraněno až při čtvrté návštěvě (výměna stahovačky)

2.vrzání ze sloupku řízení při otáčení volantem na místě....dodnes neodstraněno!!!

3.bouchání z před.nápravy....výměna horních ramen (v 60.000km!!!!!!!!!!!!)

4.rezonance zespod auta....výměna př.dílu výfuku

5.skřípání z motoru při studen.startu které po zahřátí přešlo v hučení......vadné ložisko alternátoru-Výměna celého altíku

6.bouchnutí od zad.nápravy, které se ozývalo jen při nižších venkov.teplotách....výměna nějakých hliník.kostí zad.nápravy.

7.skřípání od zad.sedadel...jen když na nich nikdo nesedí...už se to celé prolezlo asi stokrát (já i servis) a pořád nevyřešeno...nyní to vypadá že budou měnit celé zad.opěráky, prý to asi způsobuje jejich kostra.

8.resetující se MMI-3G....2x přehráván sw.

To je prosím u auta za skoro 1.9mil.bez slevy.....Jo jo, to je ten náskok díky technice.!!!!!!!!!!!!!!

Nákupem OII určitě neprohloupíš, jediné se vyhni 2.0TDI a uvidíš že budeš spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mcz:

takto buďto celá rozvod.sada která má č. 038 198 119A (ta obsahuje řemen,nap.kladku,malou převod.kladku a šrouby a matice), dále ještě vodní pumpu 045 121 011H (ta neni součástí sady!!!)

Pokud nebude mít rozvod.sadu, ale bude to mít všechno zvlášt, tak jsou to následující kody:

1.řemen 038 109 119P

2.nap.kladka 038 109 243M

3.převod.kladka 038 109 244J

4.matice N 106 092 01...1x..je na tu převod.kladku

5.matice 038 109 454A.....1x...je na nap.kladku

6.šroub N 101 092 10....3x...je na hlavu vačkové hřídele

Tj.vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi, mám problém :( na palubovce mi svítí žlutá kontrolka chyby motoru (nebo jak se tomu správně říká :) ) a motor mezi 1500-2000 ot netáhne a cítim vibrace jakoby od motoru. Nevíte někdo co by to mohlo bejt a na kolik by to případně vyšlo ?

Děkuju moc !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak praví Dodo. Dokud to neprojedeš diagnostikou těžko radit. Upřímně me rozesmála formulace, že to nejede mezi 1500-200 tam se někde začíná turbo budit a nejede to asi v serii :D .... teď trošku vážněji .... koukal si jestli nemáš rozpojeny, přehryzany nebo jinak poškozený podtlakovy hadičky na turbo?

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte borci od skoda octaviaII, na tomto fóre som vyriešil už zopár problémov, ste tu niektorý fakt preborníci. Potrebolval by som pomoc, mám OctaviuII 2005, 1,9TDI, 77kw, najazdené 81000 km. Na piatom prevodovom stupni pri 1500,- otáčkach mi motor na dve, tri sekundy začne škubat, triast, len za tepla. Je tu pár takých príspevkoch no nenašiel som k dieslu nič podrobnejšie. Mohli by ste pomôct aj na slovensko!! Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...