Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

o ničem zásadním teda nevím, ale pomůže výfuk, sání, aditivace paliva a oleje. A to je tak asi suma sumárum 10 PS. Bez toho přeprogramování ř.j. to asi nemá smysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravim pánové

mám 2týdny 1.9TDI 77kw,najeto 5500km a mám menší problém,při akceleraci od 2rychl.stupně to kolem 2000ot./min jakoby lehce zatrhá než se to začne rozjíždět.Nedělá to pravidelně!!!Máte s tím někdo zkušenost?

Před tím jsem měl nejdřív TDI 66kw(za 3,5roku najeto 375.000km),pak 81kw-za 4roky 422.000km,takže s TDI už mám něco najeto,ale s tímto jevem jsem se nesetkal.

V servisu mi napočkání napojily V.A.S a vše O.k,prý to má ještě málo najeto,ale po shlédnutí jiných diskus,for jsem zjistil že nejsem sám s tímto jevem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já to mám chiplé, takže to může být tím, že tam jde podstatně větší krouťák, tak to asi řešit nebudu. Předtím tam byla spojka a u té to nedělalo, jenžepak začala klouzat a vyměnili ji za nějakou jinou, údajně byly spojky dodány slabé, tak tam teď dávají jiný typ. Ta může být drsnější. Od té výměny to dělá.

Nevím když se mění spojka jestli mohli poškodit nějaký silent blok nebo něco co by mohlo způsobovat vibrace ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde si to nechal chipnout?taky o tom přemyšlím.

Než jsem si to objednával tak jsem se svezl jak z 2.0TDI tak 1.9TDI a můžu říct že ten dvoulitr mě nějak neohromil a ještě těch nesmyslních 60tisíc navíc.Známej měl pujčenou 1.9TDi čiplou na zhruba 100kw tak jsem se s ní svezl a můžu říct že kam se na to hrabe 2.0TDi,má to mnohem lepší průběh,hlavně od spoda,jen nevím u koho to měl čipnutí.Zajímá mě taky jestli to nemůže snížit životnost motoru,jezdím totiž ročně kolem 100.000km,tak bych nerad aby se to sypalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde si to nechal chipnout?taky o tom přemyšlím.

Než jsem si to objednával tak jsem se svezl jak z 2.0TDI tak 1.9TDI a můžu říct že ten dvoulitr mě nějak neohromil a ještě těch nesmyslních 60tisíc navíc.Známej měl pujčenou 1.9TDi čiplou na zhruba 100kw tak jsem se s ní svezl a můžu říct že kam se na to hrabe 2.0TDi,má to mnohem lepší průběh,hlavně od spoda,jen nevím u koho to měl čipnutí.Zajímá mě taky jestli to nemůže snížit životnost motoru,jezdím totiž ročně kolem 100.000km,tak bych nerad aby se to sypalo.

Zatím jsem měl čiplé 2 auta a vždy u Karla Sobka v Bosch servisu ve Frýdku-Místku. Vše naprosto bez problémů, profesionální přístup, jde vidět že Ti kluci tomu hodně rozumí. Doporučil mi ho známý,který u něj taky nechával nějaká auta a vždy no problem.

Dokonce když jsem tam přijel a mám O2 dovozovou z Německa, tak zjistili, že nemají SW, který by hned nahráli ( asi podle čísla ŘJ motoru ), tak to programovali a upravovali tak, že stáhli SW z ŘJ, upravili mi ho a nahráli zpět. Takže žádné slepé kopírování, tomu Ti lidi musí rozumět.

Takže tohle jsou moje rezerence. Co se týká životnosti, pobav se o tom s panem Sobkem, ale pokud tomu večně nepůjdeš po krku, tak by neměl být nějaký problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To zadrnčení (asi spojky) mi dělala od nova i po čipu. Dělá to dodnes (47000km), když se za ní nešetrně vezme klidně i na 4ku. Nejpatrnější je to při couvání do kopce, když by spojka měla trošku klouzat, tak se evidentně přikusuje a drnčí.

Naučil jsem se s ní mazlit a akcelerovat bez drnčení. Zajímavé je, že když vypnu protiprokluz, tak to tak často neudělá. Kola si písknou, ale nedrnčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To zadrnčení (asi spojky) mi dělala od nova i po čipu. Dělá to dodnes (47000km), když se za ní nešetrně vezme klidně i na 4ku. Nejpatrnější je to při couvání do kopce, když by spojka měla trošku klouzat, tak se evidentně přikusuje a drnčí.

Naučil jsem se s ní mazlit a akcelerovat bez drnčení. Zajímavé je, že když vypnu protiprokluz, tak to tak často neudělá. Kola si písknou, ale nedrnčí.

Zajímavé ! Zkusím ze srandy zítra vypnout ESP a vyzkouším jestli to má nějaký vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to chce s citem šlapat na plyn a pak to nedělá,mám už ted 9000km a když na to nějak s ostra nešlapu tak to nedělá.

Byl jsem s tím v servisu tam na nic nepřišly a tak přes známého jsem byl objednán k oblastnímu technikovi který objíždí servisy s problematickýma autama,ten se s tím svezl a řekl že to je normál.jev u TDI PD motorů.Prý to je přílišnou citlivosti plynu,prostě v moment když šlápnete na plyn tak ten motor není schopen tak rychle akcelerovat tak se takhle zachová škubnutím a ještě horší to je u aut s ASR nebo ESP což já mám.Zkusil jsem to při jízdě,vypnul jsem ASR a skutečně to udělá jen vyjímečně a to skoro nepozorovatelně,tak si s tím už nelámu hlavu.

octavia Elegance,TDI 77kw,Xenony,kola Vega 16",navigace Nexus+sound+maxi-dot,Inter.kůže-látka,tříram.volant,zad.stěrač,licht asistent,sun set paket,vyhřív.sedadla,sit plata,zad.roleta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si myslim že ty prachy to je víc než super auto.

Když vidim na firmě co máme za luxusní auta a ty nehorázní problémy s nima tak octavka je fakt jedno z nejspolehlivějších aut.( a na technicky srovnatelné úrovni).

Např.U nové Audi A6 3.0TDI najeto 36000km už měnily věci za bez mála 500.000kč,nejdřív odešlo vzduch pérování,auto si doslova lehlo na břicho,servisu to čekalo 3týdny na technika od audi pak to celý vyměnily pochopitelně na záruku,když kolega podepisoval předávací protokol tak myslel že špatně vidí(cena 196000kč),druhá věc byla výměna komplet elektoinstalace,pořád tam svítily nějaké kontrolky,ale auto jezdilo normálně,v servisu to bylo 5týdnů(cena na reklam.protokolu 212000kč),třetí věc byla opět vzduch pérování,ale tetokrát měnily pouze část a poslední je nepravidelnej chod motoru na volnoběh,jakoby zakopává,prý to udajně dělá ložisko na klik.hřídely,něco nalily do motoru a řekli at to jezdí že se uvidí.

A to je prosím auto za 1,8mil.

Je to dva týdny jsem se svezl s Hondou Accord 2.2CTDI,najeto 44000km,motor můžu jen pochválit-paráda,ale dotyčnímu ve 20000km odešla převodovka tak měnily na záruku ve 30000km sloupek řízení a hned na to obě zad.ložiska kol.Jízda v Hondě mě ale zklamala tím jak v interieru toho hodně drnčí na nerovnostech,to by mě fakt vytočilo.(pořiz.cena přes 900.000kč).

Poslední příklad je můj soused z domu.má E-Mercedesa 2.2CDI 3,5roku starý najeto 160000km(používá ho k podnikání) a za min. rok když počítal výdaje za servis tak skončil na častce 120000kč,tak si myslím že takové kraviny co se nám objevují na našich octávkách jsou uplně směšné.Já třeba jsem na auto puntičkář a taky mě každá volovina nasere a musím to co nejdřív mít vyřešení,ale když na firmě vidím ty auta za miliony co maj mnohonásobně větší problémy tak jsem hned v klidu ařikám si že mám dost dobrý auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

kolik vám žere oleje TDI 77kw?

mám to od 6.4.06,olej jsem hodně často kontroloval tak do 5000km,to to kleslo min.,pořád to bylo v horní části měrky,pak tak v 10000km jsem dolil 0,25l,v 16000km dalších tak 0,25l,a dnes při jízdě po dálnici se mi na maxi-dotu rozsvítilo Kontrola hladiny oleje,tak jsem hned zastavil a dolil tam 0,45l a zas o.k.

Chci se zeptat jestli je to normál.!!!jsem zvyklí ze starých TDI že jsem jezdil od výměny k výměně bez dolívání oleje.

Máte někdo zkušenost s přechodem na long-lifeIII(5W-30),ptám se proto jestli ho tam ted můžu začít dolévat i když jsem doposud dolíval long-lifeII(0W-30),nebo mám počkat až budu měnit olej tak až pak přejít na longIII?

Na ten long-lifeIII by to snad mohlo žrát olej méně.

Prosím o váše zkušenosti,díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám O II Combi, 1,9 Tdi, 77 kw. Najeto cca 65000 za nějakých 10 měsíců... Pravidelné prohlídky v servisu a kromě toho jsem do ní nalil tak cca 2 litry oleje. Fakt si to přesně nepamatuju, protože v kufru vozím Shell Ultra Mega nevím-co Diesel OIL (prostě ten, co ho mají na Shell-kách) a myslím, že tam mám 3.lahvinku...zatím plnou. Pokaždé, když si to řekne a mám náladu, tak doleju 1/2 litřík.

Jinak v servisu by měli olej kontrolovat - i když jeden nikdy neví... ;) (do ostřikovače mi jednou dolili v zimě nejspíš vodu (zmrzlo to při -5°C) - víckrát to neudělali)

Autíčko jezdí hezky a pravidelně protahuje plíce na německých dálnicích...

el Sí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U me na 9 000 dolito 0.5l a pri 14 000 dolito 0.35l

spotreba oleje u toho motoru je normalni

v prirucce na strane c246 se pise toto

Je normální, že motor má určitou spotřebu oleje. V závislosti na způsobu

jízdy a provozních podmínkách může spotřeba oleje dosáhnout až

0,5 l/1 000 km. Během prvních 5 000 kilometrů může být spotřeba vyšší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_Petr

Používám rok starou Octavii II s 77kW TDI (30 000km). Má zkušenost, že co cca 7-8000 km si to řekne 1l oleje. Co jsemm vysledoval v diskuzích, tak při rychlostech nad 160km/hod to olej žere víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...