Přejít na obsah

Pro všechny 1,8T - motor-problémy chodu - děravá hadice odvětrání spodku motoru


1.8T

Doporučené příspěvky

jasne, kupuj druhovýrobu,  najlepšie čínu. ale kúp si tých hadíc aspoň 10, lebo ich budeš menit každý víkend.  keď náhradné diely,  tak originál!.  ..a prečo jazdím s prasknutou hadicou?  lebo sa mi neoplatí kupovať hadicu za 20€ keď ju ajtak budem vyhadzovať.  chcem spraviť Oil Catch Tank..  ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Děkuji autorovi 1. příspěvku za super návod, hadice vyměněny (vč. ventilu) na ARX motoru, co tam bylo asi nejlépe popíší přiložené fotky. Kromě toho jsem měla zpuchřelé i to téčko, do kterého leze odvětrávací ventil...volnoběh mnohem lepší :)

post-82574-0-40152000-1395680073_thumb.j

post-82574-0-19625800-1395680074_thumb.j

post-82574-0-90787300-1395680074_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Taky řeším problém s chybou 17705, otáčky kolísají jak kdy, ale horší je že auto občas padá do nouze. Všechny hadice už mám povyměňované, ale beze změny. Měl sem vyndaný ventil regulátoru tlaku.

 

06a129101D

http://www.cc-autodily.cz/ventil-regulat-tlaku-1

 

A z něj sem vyklepal nějakej bordel, takový cucky, může být špatná membrána? Nebo jak má tento ventil vlastně fungovat, zkoušel sem ho pusou profouknout a je průchozí v obou směrech i na podtlak, nevím tedy jestli dokážu pusou vyvinout takový podtlak aby se ventil zavřel. Nebo zeptám se jinak, může tento ventil způsovbovat chybu 17705 a občasný nouzový stav??? Jinak taky sem zkoušel jezdit s odpojenou vahou a to šlape vše OK. Ale váhu sem měnil a beze změny.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tím ventilem regulace tlaku turba to bohužel nebylo, škoda 450 kč. Je ale zajímavý, že to tu chybu 17705 vyhodí pouze za studena, respektive pouze když se pustí sekundární čerpadlo vzduchu, jakmile se vypne a chybu smažu, tak už se to neobjeví i když tomu naložím co to dá a nouzák se nekoná. Někdo ještě nějaký nápad co má společnýho sekundární čerpadlo vzduchu s chybou 17705 a nouzovým stavem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj kluci, potřebuji poradit. Od úterý se mi vždy po studenem startu automaticky nezvýší otáčky, které byly zvýšeny snad cca 40 sekund a poté klesly na 800-900, ale po nastartování otáčky jsou hned na těch 800-900, motor má snahu chcípnout, pokud nechcípne...tak jde zvukově jako na 3 válce a prská z výfuku.

po napojení na VAG se ukázala tato chyba:

17956 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75) Preruseni
P1548 - 004 - zadny signal/komunikace

Muze to byt chyba spojena s tímto problémem?
 

Dnes kdyz rano uz bylo -4 stupne motor nenaskocil vubec...resp. asi az na 10. pokus kdy se chytil a pak jsem ho pod plynym musel chvili drzet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Asi máme podobný problém

Když bylo teplo tak starty bez potíží

Když začalo chladno a mrzne, tak na první start nechytá

Zdechne

Když chytne , tak kolísají otáčky

Pomůže rychle přišlápnout plyn

Už jsem do toho vrazil snad 10tkč :-(

Nové origo čerpadlo Škoda, svíčky, teplotní čidlo ... stále to není dobré

Mám podezření na hadice

Ikdyž všichni mechoši (už to bylo u 3 lidí) mi tvrdí že hadice budou dobré

Mám ale podezření, že je nikdo pečlivě nezkontroloval, ikdyž jsem jim o tom problému říkal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim, potřeboval bych poradit. Vyměnil jsem všechny ty odvětrávací hadice i ten decelerační ventil, vyčistil a nastavil klapku a pořád to nejede

dobře. Když přidám plyn, tak to zátáhne pěkně,ale hned se to jakoby omezí (neškube) a je slyšet sičení turba. Diagnostika píše chybu 17705 pokles tlaku mezi turbem

a klapkou. Octavia 1.8T AUM 2004

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím, motor mám AUM a problém se studenými starty. Koupil jsem tuhle hadičku: http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a103221af-odvzdusnovaci-hadice.html Kterou by to snad mohlo být. Dnes jsem vše rozdělal podle návodu (úplně první příspěvek) ale pod parohama nemám žádné dvě hadice smotané "duší z kola" je tam pouze jedna hadice a milion spojek, jsem úplně vedle... Snad foto napoví:
10406385_818811511530278_810546297934672

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravicko.No takze mam 1.8t AUM r.v.2002.tiez som mal problemy s vykonom..raz tahalo raz nie..potom nad 2300 otacok to trhalo..pri studenom starte to vydavalo take zvuky ze sa to neda opisat :)tak som to zacal riesit..najpr som si kupil vahu vzduchu..nepomohlo...potom palivove cerpadlo tiez nic...sviecky ngk..vycistil skrtiacu.vymenil deceleracny ventil za HKS blow off..zapalovacie cievky a nic...asi 6 mesiacov som to riesil..a uz tolko veci som ponakupoval ze ma to prestalo bavit..potom jeden mi poradil aby som kupil original vahu vzduchu,lebo predtim som kupoval niake nemecke..kupil som,vymenil a problem vyrieseny.auto ide bezproblemov.Takze ked mozem poradit tak kupujte original diely.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 6 let později...

Zdravíčko, odpojil jsem váhu vzduchu, protože jsem měl podezření, že nefunguje správně. Po odpojení se auto chová úplně jinak, je tišší, startuje jako po másle a odpověď na plyn je téměř okamžitá. Spotřeba je nižší. Avšak na palubce mi nevyskocila žádná chyba. Jak je to možné? Díky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...