Přejít na obsah

Koroze karoserie


Jan155

Doporučené příspěvky

Vubec zadnou historii nema...servisku nemas ?

Nekdo tady psal, ze mu chybelo neco v servisce a akorat platil nejaky procenta z opravy...

No je to blbý ale servisku nemám. Prodejce mi řekl že auto kupoval v dražbě a ta knížka k tomu nebyla. Nechal jsem si podle WINka to zjistit a jediný záznam je někdy hned po zakoupení vozu kde probíhala výměna autorádia na garanci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem na autě našel taky korozi. Na zadních dveřích od kufru cca 10 cm od spodního lemu. Ve škodovce mi řekli že vozidlo nemá servisní historii, že si opravu budu hradit v plné výši. Nechápu jak tohle můžou říct. Na 4 roky starém (mladém) autě začne reznout plech který není nijak mechanicky poškozenýa oni to prostě jako záruku neuznaj.

Tak pokud si to budeš celý hradit sám, tak to dej k nějakýmu šikovnýmu lakýrníkovi pokud někoho takovýho znáš, ať tě to udělá on.. ŠKODA tě akorát oškube a kde nic tu nic.

Podložka pod RZ mluví za vše. Jenom toho lakýru překecat.

post-45266-046576200 1287905284_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No překecat lakýru... jde taky o to sehnat origo barvu, jinak bude muset stříkat celé dveře!

Jo jinak tam ty bublinky mám taky (vlevo v horní části).

Zatím to neřeším...

No s lakýrou je to hrozný. Minule mi stříkal Formana a držkoval u toho :aggressive: . Asi je zvyklej na ty italský fiátky :D :D :D . Barva Dodo nebude problém. Oni mají i škoda servis. Jinak se divím že to neřešíš. Vždyť je to škoda nechat to rozjet do větších rozměrů. Druhá otázka je, jestli ty vrata celkově nebudou stát za vyližprd.l. Myslím špatný plech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

O2/2005

Tak ja mam take s timto problem, pri koupe jsem si toho vubec nevsiml a oficialne to reklamovat take nemuzu kvuli servisce:(

Jak to tedy vyresit? urcite vymenim ty gumy, ale co s lakem, na trech mistech uz je videt rez a malinke trhlinky v laku, po cele draze drahy gumy na dverich je videt a citit ryha v nekterych mistech.

Dalsi kapitola je kapota, tam je to uz docela dost nacaty, ale ta pujde vymenit v nejhorsim pripade, stribrna barva je preci jen pomerne rozsirena, ale ty dvere me stvou.

Nejaky sikovny lakyrnik z Prahy, ktery by mi to opravil za rozumny peniz? Nejake tipy? Myslim si, zatim to neni v moc pokrocilem stadiu, tak to pujde snad dobre opravit, pak dohodim par fotek, az bude svetlo.

Editováno: , autor: Palad1n
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, tak se taky hlásím do klubu s vydřenýmy prahy od těsnění, auto mám cca měsíc. Je to MR06, jezdí od ledna 2007. Serviska je snad řádně vyplněná a doufám že v servisu nenajdou nějakou blbost kvůli které budou prudit...

A teď k dotazu, auto je kupované v Porsche Praha Smíchov. Teoreticky by mělo být jedno kde budu reklamovat, ale myslíte že to bude lepší u nich? Nebo který jiný servis z Prahy a okolí by se k tomu mohl postavit čelem, zbytečně reklamaci neprotahovat a navíc lakování provede kvalitně?

Díky za jakoukoli radu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj spolumotoristé.

Tak včera jsem byl opět v autor. serv. reklamovat reklamaci.

Po skoro roce a půl to začlo dělat neplechu.

Přelakovaná místa ztmavla a jsou na nich zrna - tedy těsnění na dveřích se odchlipuje.

Auto tam hodím někdy v březnu a bude tam zase týden.

Hlavně ať to už dají řádně do kupy :aggressive:

Kolem to celé zbublinkovalo :feve:

Dám se fotky asi zítra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že na oktávkách combi reznou zadní dveře je známá věc asi taková , jako že slunce vyjde každé ráno :)

Mě na supovi také vyrezly a nebyl to combi (mr2005). Pod lampičky SPZ se špatným těsněním dostávala v zimě vlhkost a bordel a vevnitř to nemělo jak vyschnout, navíc sůl žrala zevnitř jako šílená.

Jak nemáte pravidelné prohlídky v aut. servisu, cvakáte to všechno sami ze svého hošánci, o tom žádná. A navíc dnes už se to tak oblafnout nedá, pač existuje jistý registr oprav a servisních prohlídek a jak MB při reklamaci to auto v registru nenajde, tak vám nepomůžou ani razítka aut. servisu. (pro případ že by jste měli náhodou známé, co vám ty razítka grátis do servisky švihnou). Vše se samozřejmě dokládá i fakturací.

Takže tak :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče následného lakování, zde nedoporučuji šetřit, ale skutečně auto svěřit do aut. servisu, nebo do lakovny, kam dává aut. servis škoda své vozy na lak. Už sem viděl hodně šetřílků, co se nechali překecat a pak brečeli u auta, že maj po půl roce kapotu jak hvězdnou oblohu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 'Clint':

V rychlosti budu reagovat na Tvé zkreslené názory...

Jak nemáte pravidelné prohlídky v aut. servisu, cvakáte to všechno sami ze svého hošánci, o tom žádná. A navíc dnes už se to tak oblafnout nedá, pač existuje jistý registr oprav a servisních prohlídek a jak MB při reklamaci to auto v registru nenajde, tak vám nepomůžou ani razítka aut. servisu. (pro případ že by jste měli náhodou známé, co vám ty razítka grátis do servisky švihnou). Vše se samozřejmě dokládá i fakturací.

To je úplný nesmysl. Nikde není psáno, že musíš jezdit na pravidelné servisy do autor. serv. Klidně můžeš i neautor. serv.

Pravidelné prohlídky samosebou mám.. hošánku.

Než začneš plkat tak si přečti celé vlákno lol

Navíc to že máš prohlídky v autorizovaném servisu Ti nezaručí že máš auto 100% OK

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 'Clint':

V rychlosti budu reagovat na Tvé zkreslené názory...

To je úplný nesmysl. Nikde není psáno, že musíš jezdit na pravidelné servisy do autor. serv. Klidně můžeš i neautor. serv.

Pravidelné prohlídky samosebou mám.. hošánku.

Než začneš plkat tak si přečti celé vlákno lol

Navíc to že máš prohlídky v autorizovaném servisu Ti nezaručí že máš auto 100% OK

Zapomeň a probuď se chlapečku, žiješ v komunismu. Sám jsem auto reklamoval a mám nemálo známých přímo ve škodovce, takže vím jak to chodí a jak to je. Když nemáš prohlídky v autoriz. servisu Škoda a razítka v servisce, vůbec se s tebou nebudou bavit, zacvakáš to ze svého, záruka na lak je nezajímá. Nemysli si, že když to dáš ke svému patlalovi, že ti to Škoda uzná jako prohlídku :smich:

To bych pak mohl svěřit auto sousedovi, co dělá traktory a zahradní sekačky a dal by mi do servisky razítko že je auto po garanční prohlídce? :smich:

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde jsou ty nepodarky.

Známej lakýrník si myslí, že to zamatlali pouze fixem a pak přestříkli lakem :aggressive:

post-33603-0-41742200-1298266470_thumb.j

post-33603-0-37370400-1298266500_thumb.j

post-33603-0-43348100-1298266514_thumb.j

post-33603-0-66291300-1298266573_thumb.j

post-33603-0-78556100-1298266592_thumb.j

Zde je nedosedající guma (povrch rámu je drsný):

post-33603-0-53855200-1298266619_thumb.j

A zde jsou 5. dveře...když už o nich Clint píše...:

post-33603-0-40961600-1298266684_thumb.j

Nebylo to náhodou už někdy opravované?To vypadá že to někdo stříkal a bylo to špatně pod lakem ošetřeno. :kuk:

Editováno: , autor: Pavel 5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je jasný že keci budou mít vždy, nicméně když nepoužívám autor. serv. ale používám origo díly v přesných intervalech dle servisky tak by to neměl být problém.

Btw. když jsi psal že se nevyplácí šetřit. Viděl jsem fakturu toho autor. serv. co mi to dělal směrem Škoda Auto.

Tedy demontáž dveří, broušení, stříkání + výměna přední kapoty suma sumárum 45 tis.! :feve:

A takhle to vypadá po roce a půl :aggressive:

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj, cena je to lidová :) Ono samozřejmě také bude záležet na kvalitě té lakovny, resp. je to v lidech, někteří to prostě sprasej, o tom žádná. Ale zase měli by dodržoat platné postupy pro stříkání jednotlivých dílů a používat kvalitní laky, doporučené výrobcem, což ti každá domácí lakovna určitě nezaručí (jak se říká, ono to nějakej rok vydrží).

Já si nechal lakovat nové víko kufru na Supu a výsledek byl vynikající, resp.poprvé našel příjmací technik nějakou chybičku, auto bez řečí vrátil zpět do lakovny to kompletně předělat. Velice se omlouvali a půjčili mi na víkend zdarma oktávku.

Strejc si nechal lakovat kapotu na oktávce a po roce to měl jak hvězdnou oblohu. nevím, esli ten lak byl moc tvrdej nebo naopak měkkej, ale i ten sebemenší kamínek mu prostě vyseknul lak. Takhle jsem to neměl ani z poloviny po 5ti letech provozu. Prej měl dobrou cenu.

Já osobně tedy pokud bych neřešil záruční opravu a měl to cvakat sám, zajel bych do lakovny, kam dává škodovka auta. Dobře tam znám majitele a vím, že to neodfláknou. Výsledek je stejnej a za podsttaně menší cenu, protože škodovka si to samozřejmě přimastí. A i kdybych tedy neměl ty známé, asi bych to stejně raději vrazil do škodovky. Nemůžou pak tvrdit, že to někdo sprasil, kdyby byl někde později problém a rovnou bych jim to tam zase nechal.

K tomu tvému autu...nějak se mi to nezdá, nemělo nějakou vážnější havárku, nějaké svařování, použité starší díly?

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne e.. bouraný nikdy nebylo (tedy jednou do toho na parkovišti někdo vrazil-měněn nárazník).

Ty orezlá místa se řeší v tomto vlákně. Byla to chybná serie gumového těsnění na dveřích.

Ty moje poslední fotky je jen výsledek po opravě v autorizovaném servisu.

Lakovnu mají svou vlastní.

Po týdnu ježdění co mě před skoro 2 lety měnili kapotu (btw. je to trošku jinej odstín-do šeda) se objevil na ní flek.

Ten poté rozleštili.

Holt metalické laky jsou hezké, nicméně špatně se opravují.

Tu původní metalízu již nikdy nechytneš (nejen přesný odstín (existují i pododstíny) ale i velikost, tvar a počet metalických zrn) :feve:

Holt je to taková vyšší dívčí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak konečně mám auto doma (od 9.3 do 30.3. !!!).

Reklamace opravených míst uznána.

Ale byly ťuklé zespodu oba prahy. Jeden se musel vyměnit (vyřezat, svařit, vybrousit, lakovat). To už bylo za své money- :aggressive:

Spíš mě síří jiná věc... Neuznali mi reklamaci 5.tých dveří - zinkové výměšky! Prý to je mechanicky poškozeno-což evidentně není-bublinky jdou zevnitř karoserie.

Řešil jste někdo něco podobného-opakovanou reklamaci? :help:

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, včera jsem si na autě všiml malé koroze viz foto. Je to na rozhraní prahu a pravého předního blatníku. Někde jsem slyšel že v tomhle místě to koroduje u většiny aut, tím jak se tam usazuje bordel a vlhkost. Na druhé straně to ale nemám. Chtěl bych se zeptat jaké je nejjednodušší řešení, jak se toho zbavit. Díky

 

 

post-35310-0-01755900-1395870120_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...