Přejít na obsah

Octavia 1.6 MPI 75KW - Pomalá reakce plynu


Meade

Doporučené příspěvky

Zdarec!Chlapi dobrá správa pro majitele starších 1.6i 75kw. s AVU verzí.Psal jsem Mr.CIMBU(ovi) včera,jak je na tom s vývojem softu na tento typ.Odepsal mi že příští týden by to měli rozjet.Takže se konečně taky dočkáme a pak budem možná nahánet i ty TDIčka(teď zatím s kopce).Já do toho jdu za ty prachy.Mám to k němu sice 250km ale nevadí.Už mě to nebaví hopsat po křižovatkách a zrychlovat az 5min. po 12h.Až nás bude víc založíme téma CIMBU BEZ PRODLEVY.Uvidíme.Zatím ČAU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně dám vědět co a jak.Nechám ho s tím chvíli rozdýchat a koncem příštího týdne mu cinknu jak to vypadá a případně se ihned objednávám.Kdyby to bylo možny tak bych to chtěl spáchat do konce října.Hodil bych sem pak nějaký dojmy a pocity jak se mu to povedlo.Zatim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdárek chlapi, tak už to mám za sebou. Sešel jsem se s p. Jandou (cimbu) a přehrál mi ten soft. Musím říct,že se to vyplatí, před týdnem jsem dobře koupil 17´ kola 235 rozměr a myslel jsem ,že jedu s hovnem , rval jsem skoro všechno na 3 na 4 kvalt ve 120 a 5 jen na dálnici -maras. Tak jsem tady pročetl ten román a napsal jsem na Cimbu mejla, rychlá odpoveď a zrovna dneska se pohyboval na sev. Moravě, tak jsem jsem neváhal a valil do Rýmařova . 80 km dlouhá cesta z Ostravy ,spotřeba 7,2. Kopce nahoru dolů, p. Janda přehrál soft. a valil jsem zpátky,spotřeba 6,2, auto na 5 táhlo jak cestou tam na 4 . Jsem fakt max. spokojen. Neříkám ,že to má nějaké koně navíc, ale prostě jsem konečně na těch 235mm jel a to pořád kolem 100km/h. Prostě mi to přijde ,že to rvete jak před tím ,ale ta spotřeba klesá nebo nestoupá tak rychle. To jen moje čerstvé postřehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdárek chlapi, tak už to mám za sebou. Sešel jsem se s p. Jandou (cimbu) a přehrál mi ten soft. Musím říct,že se to vyplatí, před týdnem jsem dobře koupil 17´ kola 235 rozměr a myslel jsem ,že jedu s hovnem , rval jsem skoro všechno na 3 na 4 kvalt ve 120 a 5 jen na dálnici -maras. Tak jsem tady pročetl ten román a napsal jsem na Cimbu mejla, rychlá odpoveď a zrovna dneska se pohyboval na sev. Moravě, tak jsem jsem neváhal a valil do Rýmařova . 80 km dlouhá cesta z Ostravy ,spotřeba 7,2. Kopce nahoru dolů, p. Janda přehrál soft. a valil jsem zpátky,spotřeba 6,2, auto na 5 táhlo jak cestou tam na 4 . Jsem fakt max. spokojen. Neříkám ,že to má nějaké koně navíc, ale prostě jsem konečně na těch 235mm jel a to pořád kolem 100km/h. Prostě mi to přijde ,že to rvete jak před tím ,ale ta spotřeba klesá nebo nestoupá tak rychle. To jen moje čerstvé postřehy.

neviete niekto ci take nieco robi niekto aj na slovensku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CIMBU autosport SK

Peter Švarc

TRANS-EP s.r.o.

V. Greschika 1749/6

054 01 Levoča

tel./fax: 053 / 451 11 12

mobil: 0905 498 726

e-mail: info@cimbu.sk

Zastúpenie v Bratislave

Knapek Servis

Stará Vajnorská cesta 16, Bratislava

www.speedbazar.sk

Kontakt:

Knapek Matej, tel.: 0903 962663

Knapek Pavol, tel.: 0903 429279

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím pánové. Mám new Octavia Tour s tímto motorem. Chci se zeptat, jestli to máte podobné. Když ráno nastartuju, tak motor okamžitě chytne, ale chvilku kolísají otáčky a je problém se rozject. Plyn nepřidávám, pokud startuji. A ještě jeden poznatek, když je motor studený a sešlápnu plyn až na podlahu, tak auto nemá takový zátah, jako když ho nechám kousek nad podlahou. Máte to podobné ? Pokud se ohřeje, tak už to nedělá, jen někde do teploty 70°C. Děkuji za odpověď ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec.Každý auto je tupější na všechno když je studený,pak se probere.Ty otáčky mi ale nekolísají.Spíše plynule klesají k provozní hodnotě.Čistil jsem škrtící klapku.Ty rozjezdy jsou problém i teď.Musím jemně se spojkou,jakoby si s ní počas rozjezdu pořád hrát mírně nahoru,dolů.Budu prodlevu u plynu řešit u CIMBU,jen co bude mít p.Janda v provozu nový soft pro AVU motor.Volal sem mu a zatím ješte ne.Mělo by to být co nevidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové. Mám new Octavia Tour s tímto motorem. Chci se zeptat, jestli to máte podobné. Když ráno nastartuju, tak motor okamžitě chytne, ale chvilku kolísají otáčky a je problém se rozject. Plyn nepřidávám, pokud startuji. A ještě jeden poznatek, když je motor studený a sešlápnu plyn až na podlahu, tak auto nemá takový zátah, jako když ho nechám kousek nad podlahou. Máte to podobné ? Pokud se ohřeje, tak už to nedělá, jen někde do teploty 70°C. Děkuji za odpověď ;-)

- tak přiznám se že ani nemám odvahu zkoušet dávat plyn za studena až na podlahu. Ještě řekni že při rozjezdu na jedničku !!! a pak chudák nové autíčko

- jinak mě teda i při zahřátém motoru zrychluje lépe když přidávám postupně a nehamstnu až na podlahu. To se škrtící klapka otevře naplno a s tím málem paliva

co dávkuje ŘJ pro malé emise se motor dusí. Je cítit že když šlápnu na podlahu a pak třeba o 5cm odlehčím jak motor jde krásně do tahu a i s lepčím zvukem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové. Mám new Octavia Tour s tímto motorem. Chci se zeptat, jestli to máte podobné. Když ráno nastartuju, tak motor okamžitě chytne, ale chvilku kolísají otáčky a je problém se rozject. Plyn nepřidávám, pokud startuji. A ještě jeden poznatek, když je motor studený a sešlápnu plyn až na podlahu, tak auto nemá takový zátah, jako když ho nechám kousek nad podlahou. Máte to podobné ? Pokud se ohřeje, tak už to nedělá, jen někde do teploty 70°C. Děkuji za odpověď ;-)

Hádej, proč se do všech trošku lepších aut dává teploměr a ne jen kontrolka přehřátí chladící kapaliny? To kvůli tomu, abys věděl, že už můžeš závodit. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Tak to je paráda :palec2: ono prej i občas pomůže jen přehrát software na novější a je to prej i lepší. To že jsi vzal TDI si tu neměl psát :) ted tu rozvíříš zase takovou debatu že to neni pravda že jenom TDI je nejlepší (mezi námi máš ale pravdu :smich: 77kw ještě jde ale silnější asi ne((kde by byli ale bez turba že :smich: )))

Jen aby to nebyly ty první dojmy y nový věci na autě :) když už tam ted mám elektrický okýnka tak mi přišlo že to jede taky líp :smich: :smich:

Ještě bych rád slyšel zkušenosti od někoho kdo to má od toho sportmotoru. Aby se mohlo porovnat. Jinak ted jsem jel po dálnici SLaný-praha a furt mezi 150-200 a pod 8,5l/100 jsem se nedostal :aggressive: ale co potřebovala provětrat :)

Zkus ještě přivést ke vzduchovýmu filtru studenej vzduch od nárazniku. Já na to použil takovou tu ohebnou hadici jak se používá ve stavebnictví. Já to tak udělal a fakt to pomohlo.

Jinak jsem taky přikloněnej spíš Cimbu. Tátovej kamarád a zároven náš mechanik mi ho taky doporučil že se s ním zná.

Zdravím,mám objednanou 1,9 TDI 74kv a chci později taky chipnout a mám dotaz - jaký je rozdíl mezi CIMBU a http://www.powertec.cz/parametry_vykonu.ph...'Chiptuning Škoda Octavia 1.9 PD 74kW' ?

Cimbu je určitě dobrá firma,ale zdá se mi to o dost dražší? nemá někdo zkušenosti s POWERTEC ? D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na stránkách už má psáno že ho má i pro AVU.Někdo tu na foru psal že má tento motor a že k němu s tím pojede.

Čau.Tak dnes v 17h jsem volal s p.Jandou na přehrání softu pro AVU ohledně přechodů.Už to opravdu dělá pro tuto motorizaci a mám s ním domluvený sraz zitra na 19h v Přerově.Zítra se pohybuje kolem Vsetína a jak povalí zpět tak to spácháme.Ušetřím 500km k němu do MB a zpět.Pak poreferuju co a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...