Jump to content
Meade

Octavia 1.6 MPI 75KW - Pomalá reakce plynu

Recommended Posts

Zdravím..jsem čerstvým vlastníkem octavia 1.6, 75kw, AVU..včera při prvním ježdění jsem zastavil v kopci a nestačil jsem se divit..přidám plyn,pouštím spojku,prodleva jako prase,až mi to během prodlevy couvlo..prostě asi 1 sekundu nereagoval plyn,rozjezd do kopce bez couvnutí šel jen přes ručku. Do toho se během té prodlevy ozývá nějaké divné rachtání podobné chrastění ventilů. Je to vadným spínačem spojkoveho pedalu nebo něco víc,když to takhle rachtá? Díky

Edited by Roy Jones jr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak na sondě to ukazuje chybu na okruhu vyhřívání,ale co víc..přidala se další kontrolka..jede asi na 3 válce a hlásí chybu 01314 - 013  :kol-32:

Edited by Pawouk
Necituj předchozí příspěvek! A už vůbec ne svůj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkusil bych zkontrolovat pojistku c.43 (10A-cervena) v pojistkovem boxu vlevo u ridice, vyhriva obe lambdy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, chci se zeptat jaký je postup při výměně spojkového spínače? Všiml sem si že někdy když stojím na semaforu mi otáčky vyletí na 1000 ot/min a drží ale když brnknu po plynu tak to spadne na těch cca 700 a trošku to kolísá. Díky za odpověď.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám to chápat tak, že to samo odeznělo u tvé Fábie?? Dělalo to, ale přestalo to?

Jinak ze zkušeností, motory co se nyní dávají do

--------------

Octavia 1 --

--------------

1) 1.4 16V 55KW - okamžitá(blesková) reakce plynu - vyzkoušeno na několika vozech

2) 1.6 MPI 75KW - prodleva při sešlápnutí plynu - vyzkoušeno na cca 30ti vozech :-//

3) 1.9 TDI PD 74 KW - řekl bych ze to skoro reaguje ihned, ale malilinko tady taky je prodleva.

4) 1.8 T - okamžitá reakce(jak jinak)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------

Octavia 2 --

--------------

1) 1.4 16V 59KW - Velká prodlevá při sešlápnutí plynu

2) 1.4 16V TSI 90KW - velmi ostrá! reakce na sešlápnutí plynu :-)) jak jinak :-)

3) 1.6 MPI 75KW - řekl bych že u Octavia 2 je reakce malinko lepší - pocitově, přitom motory stejný, ale zas to může být jinak naladěný(jiná hmotnost vozidla, převody atd).

4) 1.9 TDI 77KW - bez debat, okamžitá reakce, nebo jsem si ničeho nevšiml.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stále nikdo, kdo by poradil, jak to tedy je s pomalou odezvou při sešlápnutí plynu u motoru 1.6 MPI 75KW Octavia 1 ?????????????

Má s tím někdo zkušenosti, pomohlo vám přehrání sw u ŘJ?

Problém je takový že 1.6 75kW v octavce má elektronicky řízenou škrtící klapku a sw tomu není přizpůsoben aby reagoval ihned, přesněji s minimální časovou prodlevou. Starší benzínové agregáty mají mechanicky ovládanou klapku, neboli přes bowden (lanko). Kvalitní chip ti sice na atmosvérickém motoru moc výkonu nepřidá (běžně do 10%), ale upraví ti výkonový průběh, opraví prodlevy plynu atd. Dalším problémem elektronické šk. klapky u oct 1.6 75kw je problém udržet motor ve stálých otáčkách na neutrálu (aspoň s mojí zkušeností).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar. Robí niekto tu úpravu prechodových stavov aj na Slovensku. To oneskorenie na plyn. pedale a rozbiehanie je strašné . Octavia 1.6 75kw 2002

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...