Přejít na obsah

Motor z RS místo 1.8 110kW


Dritek

Doporučené příspěvky

Máte s tím někdo zkušenost pls ??

Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK?

Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu?

Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel.

Díky všem za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte s tím někdo zkušenost pls ??

Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK?

Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu?

Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel.

Díky všem za odpovědi

Rozhodne by som menil i brzdy ked uz rs tak se vsim vsudy ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč měnit motor? Motor je stejný....

musel bys vyměnit minimálně turbo a taky vstřiky...nevím kde dál jsou rozdíly...

větší brzdy se taky rozhodně hodí (bezpečnost především, ne?) ... ale podle mě je nejlepší to prodat a koupit RS ;)

Investice je to moc veliká (zvlášť to turbo asi)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ?

Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal ''

kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti )

Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diesel s chipem fak neni sportovni vec :)musis vymenit vice veci pak uz to je rekl bych na stejno zvuk ma taky svoje kouzlo v urcitem pasmu, a kdyz si vemes o tretinu nizsi spotrebu ve spickach je to prijemny bonus .)ja mam vsecky varianty jak ty " sportovni " tak pseudo " sportovni " a stejne nejradsi jezdim dieslem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že toho najezdím hodně! A ta 1.8T když se opravdu jezdí sportovně papá dost!

To je kolik dost?co asi spapa taka 1.8 t nebo 1.8 trs? 7-8l no a ?! moje 1.6 to same a 7-8 l.a jede to ...no vime jak ,sportovni jizda neco stoji,lepsi nez diesel do kteryho musis nacpat prachy aby to jelo jako 1.8 t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Máte s tím někdo zkušenost pls ??

Co všechno to obnáší a jak k tomu přistupují na dopravce/ na STK?

Bude mi stačit vyměnit motor z přovodovkou,nebo musím i brzdy kvůli většímu výkonu?

Hledal jsem v tématech, ale nikde jsem to nenašel.

Díky všem za odpovědi

stačí dat jednotku a budíky z eresa a mas ereso

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
presne tak motory AUM A AUQ jsou uplne stejny jedinej rozdil ohledne vykonu 110 a 132 kw pro tyto kody motoru je rozdil v rj motoru-jde jen pouze o zmenu sw motoru.turbo a vstriky jsou stejny.

Jenže já mám AGU,máte někdo teda zkušenosti s chipováním benzínu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže já mám AGU,máte někdo teda zkušenosti s chipováním benzínu?

AUQ dát místo AGU je trochu problém - komplet jiná elektrika a mechanickej versus elektronickej pedál.

Jinak motory jsou stejný - jestli mohu doporučit, tak tam jen šoupni turbo z RSka - padne přesně kus za kus ( i když jak psal brácha bude to jen nepatrnej rozdíl ) a nech to čipnout - nejlépe sportmotor. Vstřiky máš 280 ccm a RSko AUQ i AUM maj 310 ( nebo 315 nevim přesně ) - tak ty neměň ( oni sou stejně konstrukčně jiný ).

U AGU - Rs turbo + čip = pojede to líp jak RSko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ?

:palec2:

mohu se zeptat co je na údržbě dražší ? olej ? filtr ? voda do ostřikovačů ?

commonrail po záruce to bude kasička ;)

asi máš s CR zkušenosti že ? :D

a 2,0 TDi DPF po záruce ti přijde OK ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ?

Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal ''

kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti )

Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci. :palec2:

Svez se nekdy v Leonu 4x4 TDi Cupre nebo G4 GTi TDi 4x4 110Kw ... a jeste rad vymenis svoji 1,8T 4x4... cipem na tom budou stejne akorat nafta ti pojede s o 1/3 mensi spotrebou a s lepsi pruznosti..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...