Dula Vloženo 3. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2009 Asi něco špatně bude, mělo by se ukázat něco takového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
550jawa Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Dobrý večer může mi prosíííím někdo vysvětlit co znamená označení transpondéru TP08 a TP48, rozdíl a atd.?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MNE Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Zdravim, nejsem v oboru imobilizeru moc zbehly, tak vas zadam o radu. Mam fabii I/2007 1.2 HTP a ztratil jsem klicek. Na vrakovisti mi dali nejakej klicek (snad pujde prizpusobit), udelal jsem si jazycek, aby mechanicky pasoval, dalkovy ovladani jsem sparoval, ale problem je s imobilizerem. Auto mam jako druhej majitel, tak nezmam zadny PIN. Od kamarada jsem si pujcli kabel K+CAN commander, kterej by to mel umet vycist, ale nejak se nam to nepodarilo. Mame nejakou stasi verzi (tusim 1.05 nebo 1.06), kde se voli typ pristrove desky a ani jeden z nabizenych typu nam nezobrazil PIN ani spravne ujete kilometry. Otazka moje je zni: 1) Delam neco spatne nebo potrebuji jinou verzi pripadne uplne jiny kabel/program? 2) Docetl jsem se, ze uz pouzity klicek beztak nepujde prizpusobit, co je na tom pravdy? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Pin k autu ti řeknou ve Škodovce, když jim dáš jeho VIN. Je dobrý jít tam s techničákem ať ti věří, že auto je tvoje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MNE Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 (editace) V originalnim servise me uz nikdy neuvidej. To neni platba za sluzby ale zlodejina. Editováno: 3. Březen 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Ten čip ked bol zaz použity pre ine auto tak to sa neda prisposobiť. Musiš kupiťnovy immo čip a nešpekuloval by som ale zobral auto šikovnemu garažistovy a par korun vyčita pin a prisp. immo. Tu si pozri: http://shop.rfsystem.sk/62-transpondery/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 Ahoj, jednoho odpoledne jsem nasedl do auta a po strčení a otočení klíčku mi blikala kontrolka imobilizéru, jenže vtip je v tom, že ho nemám. Po druhém pokusu už nic neblikalo. Už se tohle někomu stalo? Nebo v čem to mohlo být? Překvapilo mě to, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Imobilizér mít můžeš a ani o něm celou dobu používání auta nemusíš vědět, protože je "integrovaný" ve štítu s přístroji v palubní desce. Dej sem rok výroby a verzi výbavy auta - a uvědom si, že většina aut má z výroby originální immo s odpovídačem v klíči a dokud používáš nepoškozené originální klíče, ani o nem nevíš - funguje jak má. Blikající kontrolka znamená, že se klíček nestačil "ozvat" snímací cívce, která je u zámku zapalování na rubové straně toho krytu kolem něj. Při druhém startu bylo všecko OK. Je jedna jednoduchá pomůcka pro rozlišení, jestli máš nebo nemáš immo - pokud v autě bylo (nebo doposud je) originální rádio s "komfortním kódováním" (nepotřebuje zadávat kód, po vypnutí baterky ale hlásí "Načítám kód" nebo "Kontroluji kód"), máš s vysokou pravděpodobností i integrovaný imobilizér "v budíkách"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Mám rok 2001 a výbavu Classic. Po otočení klíčku se mi rozsvítí kontrolka imobilizéru normálně s ostatníma, takže tam asi bude. Auto bylo kupovaný s jiným rádiem než tam bylo..takže nevím, ale je možný, že tam origo bylo. A v tom co mám teď se nic o kódování neukazuje. Může to být tím, že mám na klíčku bordel třeba? a proto se nestačil ozvat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 co je bordel na klíčku? to máš klíč v kuličce plastelíny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Ne to ne jen mě to napadlo, jestli to nemám něčim vyčistit ale zřejmě je to ptákovina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 :palec2:Kazda jedna FABIA ma immobilizer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Prochy - nejsem si tím tak na 100% jistej, ale myslím že úplně každá nee - speciálně mám na mysli ty nejlacinější "socka edišn" s motorizací 1,0MPI a 1,2HTP ve výbavě Junior. Fakt je, že na přání měl vestavěný immo už Favorit/Forman, jenže to se ještě muselo obsluhovat přiložením "přívěsku na klíče" ke kontaktní plošce. Automatický immo (bez nutnosti vědomě ho obsluhovat = s "odpovídačem" v klíči) dostávaly ve volitelný výbavě až Feliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 (editace) EKKAR Z BASTLIRNY: Kazda jedna FABIA1 ma IMMOBILIZER. JEHLA ma FABIU CLASSIC r.v. 2001 Ved mu blika kontrolka immobilizeru. Editováno: 26. Květen 2011, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Prochy - nehádám se o Jehlovu FI Classic 2001 - tam jsem to myslím napsal dost jasně. Jen si nejsem jistej, jestli nebyla ze začátku výroby FI nějaká série "socka edišn", která neměla ani ten immo. A o těch kontrolkách, který kolikrát blikají nebo svítí, i když je daný problém někde "o kilometr dál" si myslím víš co... Je to jen stroj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 "socka edišn" myslím zrovna nemám doufám teda, mám 44kw, takže 1,4mpi, mlhovky, airbag, posilovač, mech.zabezpečení...ale já jen aby mi to jednoho dne, třeba ten klíč nevzalo vůbec a pak konec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Většinou je v takovém případě "vina" v klíči - třeba po prudkém úderu nabo pádu na zem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 na zem mi tak 3x spadl..ale jinak na něj dávám pozor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 I junior má immo a airbag.. to je snad jediná výbava co to má :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 (editace) Většinou je v takovém případě "vina" v klíči - třeba po prudkém úderu nabo pádu na zem. Blbost. Tycka immobilizeru je v kluci nalepena .Padom a ani uderom sa neposkodi. Editováno: 27. Květen 2011, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosNadr Vloženo 11. Duben 2012 Sdílet Vloženo 11. Duben 2012 Ahoj, mám podobný problém který je popsán v http://forum.skodaho...ple-nestartuje/ a i v dalších podobných tématech a fórech. Bohužel jsem se zde nedočetl, zda byl problém úspěšně vyřešen. Při startování Fabie 1,4 MPI z roku 2002, pokud je teplo a motor zahřátý, dojde po nastartování ke zhasnutí motoru a rozsvícení kontrolky imobilizéru. Buď je potřeba počkat (1-XX minut), nebo použít nouzový kód dle manuálu. Samozřejmě to otravuje, nehledě na to, že zadávání je díky opotřebení kolíčku v přístrojovce stále těžší. Dle dostupných rad a informací (ínternetová fóra, servis...) jsme nechal vyměnit cívku a kablíky do přístrojovky. Chvíli se to tvářilo OK, ale po čase (1 týden) to zase začalo zlobit. Jak jsem zmínil, problém je v teplejším počasí. V zimě s tím problém nebyl, ale teď na jaře se to znovu objevilo. Samozřejmě jsme s tím byl i v servisu na diagnostice, ale nic jim to neukazovalo a v podstatě mi neuměli pomoct. Ve zmíněném příspěvku mě zaujala informace o výměně budíků. Pomohlo to? Je v těch budících něco, co to způsobuje a co by mohlo jít opravit? Díky za případnou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 11. Duben 2012 Sdílet Vloženo 11. Duben 2012 Deaktivuj imobilizer, pokud se ale bojíš že ti to ukradou, tak to bude třeba opravit. Bych možna vyzkoušel znova nastavit kliče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosNadr Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Imobilizer se dá deaktivovat? Zatím mi všichni tvrdili, že ne. Jinak bych to nechal hned udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Imo jde deaktivovat.Ale proč?-není lepší to opravit tak aby vše fungovalo jak má??? Když dudeš mít otázky co a jak 777227503 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Imo odpojíš přes Vag Comannder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.