Jump to content

Imobilizer - svítí kontrolka, problémy, vyčtení PIN


bajdik1...
 Share

Recommended Posts

Čau vespolek

Jaký kabel je potřeba použít na načtení pinu budíků přes např  VAG tacho 

Mám KKL a tím to prý nejde

Díky 

Může být tento?

https://m.aliexpress.com/item/32822587220.html?pid=808_0000_0101&spm=a2g0n.search-amp.list.32822587220&aff_trace_key=658be6f703ae4ec6bb2f3a043f193aea-1542528250526-08991-cCZtBY5p&aff_platform=msite&m_page_id=4625amp-WCINxtJ-hn8L1Ls27lsf2A1550080135676

 

 

Edited by babulka
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdravim, mel jsem nebo mozna stale mam problem s imobilizerem.
Cca. pred rokem zacala blikat kontrolka imobilizeru. Zadal jsem PIN a normalne nastartoval. Jinak obvykle reseni - rana do palubky.
Nedavno prestaly rany ucinkovat, tak jsem zadal PIN a nic. Kontrolka blikala porad a motor hned zase chcipnul. Vymontoval jsem palubku a propajel kontakty (viz. fotky pred a po). Nemel jsem zrovna multimetr, takze nevim, jestli to urcite byly spatny spoje v desce/konektoru. Na fotce jsou ale pomerne jasny praskliny ve spojich, takze predpokladam ze jo. Po prepajeni a zapojeni palubky zpatky blikala ale kontrolka dal a start nebyl mozny. Proste zadna zmena. Zmeril jsem jeste odpor mezi kontakty, co vedou ke snimaci civce (cca 23 Ohmu). Z toho usuzuju, ze civka i kablik by mely byt ok.
Pak jsem zkousel jeste nacist chyby pres OBD a pak najednou kontrolka pri jednom z dalisch pokusu zhasla. Jenze vubec nevim proc a jak se to stalo.

Mate nekdo podobnou zkusenost nebo vite, proc elektronika nevzala zadany PIN? (ten je 100% spravne). Nebo se musi PIN jeste nejak potvrdit? Resp. zhasne pak ta kontrolka? (Uz nevim presny prubeh, kdyz mi to kdysi slo).
Pokud to byla chyba v konektoru/desce na palubce, tak proc kontrolka blikala dal po opetovnem zapojeni, i kdyz uz spoj byl v poradku?

Bojim se, jestli neni zavada jeste nekde jinde. Pak nenastartuju, az se to bude nejmin hodit.
Diky!
(Fabia I, 1.4 MPi, 50kW, 2002).

49962.jpg

49961.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zdravim vás, uz pred nejakym casom som sem na forum pisal o strate vsetkych klucov od mojej Fabie 1.9 SDI ASY 07/2001, u nás v Bratislavskej Skode mi nechcu dat spravit novy kluc aj ked som majitel a to preto, lebo nemam tu karticku/stitok kde je nejaky kod, neviem ci je to pin pre palubovku, ale ten aj tak neviem zistit, vraj bez toho sa to neda, uz som aj chcel kupit celu sadu z vrakoviska, ale nez to urobim neviem ako vybrat spinačku bez kluca. Pri novej spinacke by som v tom pripade iba prehodil immo tycky v klučoch, pripadne nalepil jeden na spinacku za gumu (aby pri dalšej prípadnej strate aspon netrebalo riešiť immo) a prisposobil iba 2x DO. Ak by sa našiel niekto kto by mi vedel poradit s tou demontazou bez kluča, tak aby som to nemusel nejako moc poskodit bolo by fajn, v tom pripade by som aj rad vedel zistit pin palubovky, lebo vsetko co som nasiel potrebuje win xp. Za ochotu pomoct dakujem.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vyriešené, kupil som použitu sadu zamkov plus 2x kluc z eshopu autodemont.sk za 50€, dalej 2x nový transponder ID48 celkom za 10€.

Na otvorenie som použil plochy šrobovak (s dobrou rukovetou aby sa dalo poriadne zapret) ktorým som pretocil a vylomil vložky na dverach a spinačke, haluz 1 minutu to trvalo celkom, tento postup som zvolil, lebo som mal nachystané nové vložky.

Použil som starý notebook s win7 ultimate 32bit, soft VAG EEPROM PROGRAMMER 1.19 (zadarmo na ulozto.sk) na zistenie loginu s lacnym KKL modrým kablom, ktory som kupoval roky dozadu.

Ako prisposobovat kluce som si precital v softe VIS.

Ten isty notebook som použil na prisposobenie klucov s cinskym kablom HEX-CAN soft VCDS 12.12 .

Hotovo celkova cena moj čas a 60€ . Chapem, že v servisoch je cena za tento ukon premrštená, ale kto ma skusenosti s nejakou diagnostikou, ma naradie a zručnosť na demontáž zámkov tak si to určite urobí sám a bude mať lepší pocit.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Ladacz
      Prodám blatník co visel 6 let na zdi a ukazoval zázračný rozdíl za použití jisté leštěnky. Je potřeba ho doleštit a tu zázračnou leštěnku už nemám:D
      Je pěknej, bez koroze, viz detailní foto.
      Osobní předání Praha.
    • By Benny-ova
      Zdravím, koupím toto příslušenství pro vozy Škoda Felicia a Octavia, případně má-li to někdo ve svém voze a změřil by mi to budu rád.
      KCD072001 a KCD072002 - plastové kryty oken (tzv. ofuky);
      KDA072015 - plastové kryty prahů;
      KGA093005A - dekorativní polepy středních sloupků;
      GEA093001A - bezpečnostní paket;
      GEA093013 - halogenová autolampa;
      DMA000001 - taška do kufru velká;
      DMA000005 - taška do kufru;
      DMA000007 - síť na zadní opěradlo malá;
      Děkuji
    • By DanKm
      Dobrý den, po výměně LZ zámku v aut. servisu jsem při přebírání zjistil, že při odemykání auta klíčkem a následném zapnutí zapalování mi jednou houkne alarm. Jinak vše ostatní funguje normálně. Auto je Fabia 1 combi Elegance s centrálem na DO a originálním alarmem rovnou z výroby (5/2007).
      Dle návodu se má při odemčení klíčkem do 15 s zastrčit klíček a zapnout zapalování, jinak se zapne alarm. Tj jasný, to vím a to mi tak i funguje. Ale můj problém je jiný: když např. za 5s po odemčení klíčkem zapnu zapalování, tak ten alarm houkne jen jednou a pak už je všecho v pohodě. Vůbec netuším co má to jedno houknutí znamenat. Auto normálně zamykám i otevíram DO na klíčku, tam i teď po výměně všechno odemyká a zamyká jak má a když jsem dřív párkrát zkoušel i to odemykání zastrčením klíčku (tak auto normálně neodemykám, když mám DO že) tak to vždy fungovalo bez houkání - prostě vždy tak jak má. Netušíte někdo, čím by to mohlo být prosím? Nebo jestli to souvisí nějak s tou výměnou zámku - a nebo je to ještě jiná závada?
      Jak jsem přijel domů ze servisu tak jsem ještě zkusil odemknout náhradním klíčem (oba klíče mám původní), a u něj mi to houknutí nedělalo a u toho co jsem měl s autem v servisu stále dál ano. Tak jsem podezíral ten první klíček, třeba slabá baterka, vadný nebo blbě spárovaný.  Ale když jsem to s tím náhradním zkoušel znovu dnes tak to začalo 1x houkat taky. Takže teď už to dělá to samé i při odemčení tím náhradním klíčem. Tak to už fakt nevím. :-(
      (Ten LZ zámek se měnil protože LZ dveře se náhodně někdy neodemkly nebo naopak někdy nezamkly - dle vyjádření servisu vadný mikrospínač a proto vyměnili celý ten zámek.)
      Jinak se omlouvám jestli je to moc složitě popsané - chtěl jsem to vyjádřit co nejpřesněji. Kdyby bylo potřeba něco dalšího co mám zkusit nebo doplnit tak se ptejte prosím. Uvítám každou radu - protože tohle je pro mne teda záhada:-). Diky!
       
    • By Dixik2
      Ibiza FR 1.5 TSI DSG facelift má základní ceníkovou cenu 544 900 Kč.
    • By km7ecz
      Prodám plechové disky 5x100 6Jx14 H2 ET37 z Fabie 2 s ojetými zimními pneumatikami Nokian WR D3 185/60 R14 82T se vzorkem 4mm (vhodné na dojetí v létě nebo jako rezerva).
      Možný prodej 1 kola za 300,-
      Předání Ostrava Poruba.
×
×
  • Create New...