Přejít na obsah

škubání motoru 1.6 55kw


sleper

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny.Mám takový malý problém se svojí koktou a to takový:když je v nádrži méně benzínu,tak těsně před rozsvícení kontrolky,tak mi auto začne zdechat.Projevuje se to hlavně při jízdě do kopce-né z kopce.Připadámi to jako by čerpadlo nebylo uplne dole v nádrži.Měl jsem rozdělané,ale nic jsem neobjevil.Už se mi stalo,že jsem musel sjet s autem na rovinu,abych nastartoval.Bylo to asi 30mod benziny.Je to docela nepříjemný.Pokud někdo z vás víte,rád přivítám vaše rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pani.

Takze ja mam trosku iny problem so skubanim motoru. Motor ten isty 1.6/55KW. rv98, najazdenych 144.000km. Pri 143000 mi odisla indukcna cievka. V servise mi vymenili za novu spolu s novymi svieckami. A zhruba po 500km sa mi zacala prejavovat takato zavada: motor zacal skubat... ked mam neutral tak po zosliapnuti pedalu pekne narastaju plynule otacky - ziadnu problem. Ale ked mam zaradenu rychlost, najprv mi to robilo iba na dvojke a trojke zhruba nad 2000 otacok motor zacal skubat a cely sa triast hlavne ked som silnejsie zosliapol pedal. teraz mi to uz robi pri kazdej rychlosti.. Ked pridavam pomaly tak nic.. Ale ked potrebujem akcelerovat vtedy to skube...trha ked su otacky zhruba nad 3500 dialnica 130km/h tak v pohode.. Zabudol som este napisat ze mam vadnu lambdu..potvrdili mi to aj v servise a aj zvysena spotreba 8,33/100km...Takisto motor na volnobehu uz nie je taky kludny ako predtym z 800 otacok zhruba 1100 a tiez mierne trha.. Najprv som si myslel, ze je to mozno spojka, kedze to robi iba so zaradenou rychlostou pri akcelerovani a pri volnobehu nie.. ale robi to nahodne... nie vzdy...

Poradte ked viete.. zeby ta lambda, alebo skrtiaca klapka??

Dakujem pekne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebude spíš problém s indikací rezervy? Pokud jsi to měl rozdělané tak podle mě stačí přihnout plovák, aby rezerva nebyla až úplně dole, nebo to jde nastavit v malém rozsahu i vagem.

No je pravda,že když natankuji plnou tak někdy trvá i 150-170km než se rafička pohne.No a když už ukazuje skoro prázdnou nádrž a natankuji asi za tři stovky tak je rafička skoro v půlce budíku.Už jsem si na to zvykl,ale chtěl bych to mít v pořádku.Takže povídáte na vag.Vyzkouším a dám vědět.Díky i za další příspěvky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Taky mam problem se škubáním motoru. U 1.6 74Kw mě navíc trápí kolísání otáček volnoběhu. Je to hodně nepravidelné, ale když otáčky klesnou na 700-800, tak se motor začne klepat a po přidání plynu to nechce přestat. Má nepravidelný chod.

Editováno: , autor: axasik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím, jezdím hlavně na LPG ale motor mě škubá hlavně kvůli svíčkám. Obvykle to škube mezi určitými otáčkami asi 1500 a pak 2000 je to ale různé. Na benzín to tak nezlobí. Když jsem to jednou musel dát na kontrolu do autorizovaného servisu tak se ještě podivovali na zvláštním jemně trhavým chodem motoru a řekli, že by to mohla být opotřebovaná vačka ventilů. To by se ale muselo změřit, tak jezdím dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jezdím hlavně na LPG ale motor mě škubá hlavně kvůli svíčkám. Obvykle to škube mezi určitými otáčkami asi 1500 a pak 2000 je to ale různé. Na benzín to tak nezlobí. Když jsem to jednou musel dát na kontrolu do autorizovaného servisu tak se ještě podivovali na zvláštním jemně trhavým chodem motoru a řekli, že by to mohla být opotřebovaná vačka ventilů. To by se ale muselo změřit, tak jezdím dál.

Zdar.Škubání u LPG svíčky opravdu dělají hlavně při zrychlovaní na 2-3rychlostní stupeň.Jednoduché odstranění spočívá v tom,že stačí zklepnout kontakty na svíčce z 0.7mm na 0.55-0.6mm.A bohužel kvůli vyšším teplotám měnit po cca 10000km.Mám to vyzkoušeno na dvou autech-funguje to.Na prvním najeto 80000km (120L)na druhém 200000km(felicie)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, ale já mám benzin....

no mě taky lítaly otáčky na neutral.(1.8 T)zajímavé bylo,že když jsem hodně zpomalil,třeba na červenou,nebo úplně zastavil,tak se ustálily a ani se nehly.a když sem to zase rozjel a pak vykvaltoval,tak zase lítaly.nijak sem to neřešil,ale štvalo mě to,protože,když jsem třeba popojížděl v koloně na jedničku,tak to škubalo jako kráva.to bylo přískokem v před :kuk: jenže pak přišla zima(je to 2 roky zpátky)a musel sem koupit novou aku.tak jsem koupil rovnou silnější a ejhle najednou otáčky se úplně srovnaly.teď valím z kopce třeba 100-120 na neutral a už druhým rokem je to OK lol vůbec netuším čím to mohlo být,ale teď jsem rád....snad sem to nezakřiknul..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pravda, že baterku mám hodně slabou (45 ? myslím). Každopádně když např. zapnu ventilátor na 4 z 0 tak otáčky se propadnou hodně a řídící jednotka to dorovná. Takže je možné, že baterka,? Na druhou stranu jsem v zimě neměl problém ani jednou se startováním, vše ok. Tak teď nevím, jestli měnit baterku nebo ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pravda, že baterku mám hodně slabou (45 ? myslím). Každopádně když např. zapnu ventilátor na 4 z 0 tak otáčky se propadnou hodně a řídící jednotka to dorovná. Takže je možné, že baterka,? Na druhou stranu jsem v zimě neměl problém ani jednou se startováním, vše ok. Tak teď nevím, jestli měnit baterku nebo ne...

opravdu nevím kde přesně byl ten nějaký problém,ale teď mám 66 Ah a je to ok.ale máš pravdu,já když zapnu vyhřívání zdního skla,tak se mi taky otáčky propadnou.asi ti moc neporadím.chtělo by to někoho zkušenýho...ale obecně,dneska to je samá elektronika a ta potřebuje el.energii,aby fungovala.snad to vyřešíš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo jo, výkon je lepší a hlavně spotřeba klesla docela hodně - den před výměnou svíček za stejného počasí jako dnes byla spotřeba 7,5 litrů a dneska jsem tady jezdil za 5,9 ! Fakt super :) Dostat se ke svíčkám není problém, ale trefit se novou do závitu není moc sranda :) Měl jsem strach, dělal jsem výměnu na tomhle autě poprvé :) Ale snad je zase klid na nějakou dobu. Kolik mají teda ty svíčky cca životnost ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo jo, výkon je lepší a hlavně spotřeba klesla docela hodně - den před výměnou svíček za stejného počasí jako dnes byla spotřeba 7,5 litrů a dneska jsem tady jezdil za 5,9 ! Fakt super :) Dostat se ke svíčkám není problém, ale trefit se novou do závitu není moc sranda :) Měl jsem strach, dělal jsem výměnu na tomhle autě poprvé :) Ale snad je zase klid na nějakou dobu. Kolik mají teda ty svíčky cca životnost ?

poprvé je to ve všem těžký :) ale už víš jak na to.

Pro příště ti poradím-sežeň 10cm gumovou hadičku odpovídajícího průměru a nasaď ji na porcelánový izolátor svíčky a tímto přípravkem ji zašroubuj do hlavy a pak hadičku sundej a dotáhni klíčem ;)

jo a životnost u těch lepších je cca 50 000Km a ty horší no name nevydrží někdy ani 30 000Km

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dneska mám za sebou první dálkovou cestu s novýma svíčkama, spotřeba nižší cca o 0,7 l ... ale problém se objevil, při každé cca třetí druhé křižovatce (ne vždy) se při rozjedu stane, že na jedničku - dvojku - někdy i trojku v nízkých otáčkách ale i kolem 2000 ot. motor škube - jako by ztratil výkon a pak se to chytne :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...