Přejít na obsah

Škoda Citigo


George Couser

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

 

omylem jsem zabrousil do konfiguratoru u polskych sousedu a zjistil jsem, ze existuje Citigo FUN, a je i pro jinem zeme. Moc se mi zalibil modry interier a ty bile polepy (jsou to polepy?) jsou teda moc hezke.

 

Na foru jsem o Citigo FUN nenasel nic. Vite o nem neco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to myslím hlavně limitka pro německo :) moc se mi líbí ty modré plasty v intériéru, ale zatím jsem žádné na netu nenašel.... A určitě to budou jen polepy, lak určitě ne.

Je ale docela drahé, když jsem si to přepočítal, tak cca 300 papírů? Vhoď nastavené na jiné platy. Určitě ho ale vyrábí taky na slovensku spolu s ostatníma, docela by mě zajímalo, jestli by šlo nějak objednat i normálně tady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím majitele tohohle "minimazlíka", zhruba před měsícem jsem začal uvažovat o koupi nového auta a vočko mi padlo právě na tuhle škodovku (do užšího výběru se dostali ještě suzuki Ignis a toyota Yaris). Papírově pro mě byl favoritem právě Ignis. Po svezení se všemi zmíněnými a zjištění konkrétních informací byl Ignis totální propadák. A protože píšu právě na toto fórum tak asi tušíte, které z těch zbylých dvou vyhrálo. ;) 

Škodovka je již objednaná ve výbavě fresh, 55 kW motor s manuálem a přihodil jsem k tomu paket pro špatné cesty a samozřejmě to bude ta nová verze. 

 

Takže mám dotaz na co si dát pozor, co se určitě vyplatí dokoupit (mám na mysli třeba nějaké kryty atd.), co vám na autě vadí (klidně maličkosti) zkrátka rady, typy a triky. :) Samozřejmě chápu, že některé věci budou u nové verze jinak a také pochopím, že mě budete odkazovat na různá vlákna kde se to již mnohokrát řešilo, ale je toho tady tolik, že už mi jde hlava kolem. Byl bych vděčný kdyby to tu někdo shrnul do jednoho příspěvku. :) 

 

Když dám příklad, tak určitě dobrá rada je při koupi druhé sady kol mrknout na ofiko shop kde jsou disky kol právě na Citigo za super cenu (což jsem se mimochodem dočetl tady na forku, takže díky ;))

 

Díky za reakce a doufám, že na příštím srazu se s některými z vás potkám osobně. :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SlaGy. LOOOOOOOOOOOOOOL , uvažoval jsem naprosto stejně :D . Suzuki Ignis a Toyota Yaris. Akorát delší dobu než měsíc - asi rok.  Nakonec vyhrálo Citigo. Vidím výhodu v jednodušším tech. řešením, nízký spotřebě, levnějším servisu. Vzal jsem 44kW, protože rozdíl je znát podle tabulek až po 4000 ot/min a já vím, že ty otáčky často překračovat nebudu, po dálnici nejezdím a za město se taky často nepodívá. Pokud využíváš dálnici a delší cesty asi bude lepší 55kW. Jinak 44kW můžeš kdykoli nechat poladit na 55kW a za míň než za 10 000 Kč, jsou to totožný motory akorát 44kW je jen uškrcenej. Suzuki Ignis stejně jako Toyota Yaris má spousty zbytečnejch maličkostí, které mohou potencialně v budoucnu prodražovat servis. Už to nejsou úplně jednoduchá auta jako bývali . Skoda Citigo je poslední záchvěv jednoduchosti. Za rok už nic tak jednoduchýho nekoupíš. Možná tak Dacii. Chtěl jsem se vyvarovat zbytečností jako Start-stop, a elektronickejch asistenčních systémů. A proto jsem vzal CITIGO. Navíc kufr na tak malý auto není zas tak malej a když sklopíš sedačky tak je ještě větší. Zdá se mi to auto jako nejlepší poměr  cena/výkon, navíc se mi líbí. Protože v jednoduchosti je dlouhodobě síla. Věřím, že prcek vydrží klidně 15-20 let. U ostatních značek a složitějších aut pochybuju vzhledem k složitosti a elektronice. Jinak se vyplatí mrknout na německý TÜV a auta po 5ti letech. CITIGO/Mii/UP jsou na úrovni Audiny A2.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Haha tak to se povedlo. :) No kdybych si o tom motoru pořádně přečetl dřív, tak bych do té 44 kW asi šel taky, ale co už, auto je objednané a už to řešit nebudu. Jinak já s tímto autem také počítám na dlouhá léta, a proto chci aby hned od začátku mělo nejlepší péči. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drive mela 44kW tezsi staly prevodovy stupen a proto mela spotrebu nizsi. Nyni, kdyz je to stejne, volil bych 55kW z tovarnim softem (budu o tom vice psat v jinem vlaknu). Tech 4500 otacek a vice potrebujes do kazdeho prudsiho kopce.... ale samozrejme, da se jezdit i klidneji s obcasnym padem rychlosti... Takze, mas-li 55kW, jsi v klidu :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdůležitější jsou zadní podběhy, bez nich neodjedu z autosalonu :p . Taky nechám namontovat přední a zadní lapače nečistot. Paket pro špatný cesty jsem dal taky + sklopnou sedačku spolujezdce. Zbytek je už celkem fuk. U mě platí zásada, že: co tam není, nemůže se vykakat :D (hlavně elektronika)  . Po 20ti letech se vždycky něco vykaká, takže čím míň, tím líp. Jen jsem si neodpustil multimedialní packet , ale co.... aspon hudbu můžu poslouchat z mobilu a move and fun apka v mobilu se taky hodí myslím. Věřím, že je to lepší řešení než zabudovaná navigace s x palcovým displejem jako u dražších aut (zas kvůli servisním cenám) uvidíme....  Co se týče motoru, tak Šutrák má pravdu, pokud si dal 55kW tak není co řešit v budoucnu, já jen tak nějak tajně doufám, že 44kW stačí protože do kopců moc nenajezdim (rovinatej teren všude kolem mě) , moc lidí nepřevážím a neřešim jestli do kopců pojedu rychle nebo ne. Třeba budu za čas mluvit jinak až uvidím jak to "ne"jede :D. Nehoním se, moc nepředjíždím, takže věřím že to bude stačit.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo taky ten paket pro spatne cesty mam. Predni lapace necistot jsem tam soupnul taky a zadni mi dealer nabizel, ale prej se to musí navrtat do blatníku tak to jsem nechtel. Akorat ty podbehy asi budu muset poresit (jako by nemohly bejt soucasti toho paketu pro spatne cesty :X ). Kde ze se to necha objednat? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 6. 2017 na 0:55, Šutrák napsal:

44kW BOHATE postaci. Staci pouzivat ten klacek mezi sedadlem ridice a spolujezdce. Btw. zadni lapace si zatim nenamontujes, zadni naraznik ma nyni trochu jiny tvar. Nejsou pro posledni Citigo ani v e-shopu.

Sakra sakra.. pokud má zadní nárazník trochu jiný tvar tak aby tam šli namontovat ty podběhy :o . Ja původně myslel, že zadní lapače nejsou u faceliftu v nabídce, protože jsou v základu zadní podběhy a přes ně nejdou namontovat :D .  Díky za info. Odkud ty informace máš o tom, že ty lapače nejdou namontovat? Pracuješ v Bratislavě či co? Jinak díky za infa ;).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 5 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Zdravím, chtěl bych do citiga vyměnit své koberce za gumové. Tak jestli by někdo měl zájem vyměnit své gumové za mé textilní ať mi napíše. Řidičův má pod spojkovým pedálem trochu ten koberec vyšlapaný, ale nic strašného(není to skrz) a spolujezdcův a zadní jako nové viz fotky. Jsem z Ostravy 

46721362_373711886698241_5525936911950020608_n – kopie – kopie.jpg

46779148_755450991472901_5136961622534782976_n – kopie – kopie.jpg

46798835_288014568503387_4519456118346350592_n.jpg

46943346_710310579353353_6046207079566278656_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...