Přejít na obsah

Kabinový vs. vzduchový filtr


Mairek

Doporučené příspěvky

Vzduchový filtruje vzduch do motoru, kabinový vzduch do kabiny.

Nejlépe je měnit oba při servisním intervalu. Přestože škodovka doporučuje interval (myslím) 30 tisíc, leckteří výrobci uváděj kratší životnost.

Osobně měním kabinový 2x do roka, vzduchový 1x za dvaroky.

a jaky mas typ motoru a kde bydlis? tyjo, vzduchovy jenom 1x za dva roky? neni to krapet malo? :) ja ho mivam po pulroce cernej... ale holt, jsem v prasnym prostredi... prumyslovy kraj lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...motor mám v podpisu. Měním ho při servisním intervalu, který vychází na dva roky (najedu za tu dobu cca 20tisíc). Filtr je při výměně docela čistej. Pylák bych mohl měnit taky tak (Škodovka píše 30tis, nebo dva roky), ale z vlastní zkušenosti vím, že po zimě se na něm může dělat plíseň a v létě je zas plný sémě rostlinného a rozličných hmyzáků...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Menim vsecky filtry kabinovy, motorovy, kazdych 8-10 000 km pri vymene oleje a olejoveho filtru, palivovy ob vymenu (do 20 000km), za 5 mesicu mam za sebou 3 tí vymenu a autcko jede porad lip a lip, a je hlavne tizsi. Byvaly majitel ho nutil zvykat longlife a jeden interval dokonce pretahl na 40 000, tak se autu snazim vynahradit tezke zacatky. Jeste ze bastilo nemeckou naftu od aralu, verva se na to sice tezko hrabe, ale s VIFem to uz jak takz jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...