Přejít na obsah

hromadný chiptuning


Josef Novák

Doporučené příspěvky

gratis to nebylo .... a ja v tom jeste nejel

on totiz Janda jel ke me a tesne pred Prerovem se mu rozsypala jeho prevodovka v pickupu

tk jsme jeli dalsi fabii, kterou jsem i ridil zpet, mojim jel Janda

a rano po x hodinach beze spanku jsem si uz do Brna netroufl takze auto je proad v Prerove ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A K-Power....je co? lol hádám že nějaký program.....neporadil by jsi kde ho sehnat???Díky!

Jinak teda to byl asi Jandův nejdelší chip :help: hlavně že se povedlo vše rozchodit a auto jezdí jak má :palec2: vůbec jsem ti to nezáviděl :mellow:

Ano program. Vagem udělej log 5 kanálu v blok. hodnotách, na trojku - třeba od 1500 ot. do omezovače, pak vyřad a nech auto zpomalit na stejnou rychlost, musíš si vybrat rovinku, vědět přesnou vhu auta, tlak vzduchu- to ti píše vag,okolní teplotu... pak to hodíš do K-Power a on to spočítá. Vyhodí ti graf s kW a Nm :)) Na foru Dieselpoweru říkali, že to může být relativně přesný snad i +- 5%... když dodržíš ty podmínky. Napiš SZ s mailem, pošlu ti ho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musim to opravit logujou se kanali 005 a 006, rozjedes to a jak zaradis 3 zacnes logovat jak dosahnes omezovace tak vyhodis rychlost a pockas az auto spomali na 65km/h a stopnes log pak otevres k-power a nastavis hodnoty auta atd. A nechas nacist merene hodnoty, a je to. Ale delal to nekdo na starsich oktavach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musim to opravit logujou se kanali 005 a 006, rozjedes to a jak zaradis 3 zacnes logovat jak dosahnes omezovace tak vyhodis rychlost a pockas az auto spomali na 65km/h a stopnes log pak otevres k-power a nastavis hodnoty auta atd. A nechas nacist merene hodnoty, a je to. Ale delal to nekdo na starsich oktavach

Já myslím, že stačí i jen pátý kanál, otáčky i rychlost tam přece jsou, ne? A graf mi z toho vyšel... Já začal měření kolem cca 1500ot. abych měl ten graf "širší".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak uz mam nalitano neco pres 300km a zatim vse ok, akorat me vadi ty nepravidelne volnobezne otacky, sice se to krapek sklidnilo ale porad se motor pohupuje na volnobeh, a to jsem si myslel ze to prejde.

Já mám na fábii 1.2 47 KW otáčky po chipu stabilní a úplně stejné jako před tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel volnobeh pred chipem docela hodne neklidy a ted po vymene sani a po chipu se to trosku zklidnilo ale nestratilo.

Jinak mit tu samu motorizaci nebo jeste neco slabsiho tak jdu do toho znovu urcite za ty prachy to stoji.

Ono u meho motoru ktery ma neco kolem 130tis.km to je oziveni hlavne treba na 4 to jede i pri nizsich otackach a ty rozjezdy, no proste parada

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...