Přejít na obsah

zvednuti octavie


schrek

Doporučené příspěvky

  • o 5 týdny později...

Ahoj všem zůčastněným.

Tento wekend jsem se také snažil zvednout předek své Octy ale marně.

Nebyl jsem schopen stáhnout tlumič do podběhu. Chci se Vás zeptat jak jste na to šly. Vadí tam pružina. Je potřeba mít stahovák pružiny???

Budu vděčný a nejen já za přesnější popis práce.

Díky moc a ALLroad podvozkům zdar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

mam podlozky na zvyseni pod tyto pruziny sou na prodej

Ahoj prosim tě měl bych zájem o podložky na O1 4x4.Chybí mi zvednout už jen zadek.Potřeboval bych 15mm podložky tím by se mělo auto zvednout o cca 30mm.Jestli je máš nebo můžeš vyrobit pak bych tě o ně chtěl požádat.Pokud máš jen výkres ten by taky stačil.Udělal bych si je sám.Díky za případné info. Honza

Editováno: , autor: Hawker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

O kolik muzu zvednout auto aby si me nezmenila geometrie mate to nekdo vyzkouseny nekdo? Nedocetl jsem se ze by nekdo daval vetsi nez 30mm podlozky. Nejde mi o extremni zvednuti ale pokud koupim novy pruziny + podlozky aby se mi nezmenila geometrie vim ze paket pro sptany cesty ma podlozky priblizne 22mm. Pasuji zadni podlozky na octavku i na golf IV ? U zadku jsem na VW foru videl trochu jiny rozmery?

nemá někdo telefon na kakose

nebo e-mail?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to zkus a uvidíš...Auto bude mít asi horší jízdní vlastnosti a geometrii poznáš na tom jak se sjíždí pneumatiky.Ale já si říkám,že by se geometrie neměla výrazně měnit při 30 mm zdvihu...

A podložky by podle mě měli být stejné...nebo hodně podobné...A když se to bude mírně lišit ,tak navštívit nejbližšího soustružníka co ti to za děkuju lízne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co si o tom myslite jeden vyrobce podložekmi tvrdi ze auto se da zvednout pouze o 21mm? Predkokolka alespon tak sem to ja pochopil? ze vsechny podlozky nad 21 mm nezvednout auto vis? viz :

Tak pro informaci... těmito podložkami je možné vůz zvýšit pouze o 21 mm, víc nedovolí tlumič. Takže to co je nad 21mm přispívá pouze k přitvrzení podvozku (větším stlačením pružiny). Tak je to alespoň u Octavie, proto jsem na svoji dal zmiňovaných 25 mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne nadarmo se dávají jiné tlumiče na seriový podvozek a jiné-delší s jinou charakteristikou tlumení na zvýšený podvozek...možná,že podložené pružiny tlumič snese-ovšem jak dlouho?jestliže je na pružině podložka-o to více se pružina stláčí a pokud je pružina již unavená jde nadoraz-závit na závit a potom jsou rány od podvozku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podložená pružina se určitě více nestlačí...

O kolik podložíš pružinu,tak ti vyjede pístnice výš.

To bys musel podložit pružinu o desítky cm aby byla pístnice až na horní doraz a pružina tedy více stlačená.

A jinak u kapalinového tlumiče je přeci jedno jestli pístnice chodí výš nebo níž v tlumiči...její funkce je jít dolů zvolna a nahoru ztuha..aby utlumila kmit pružiny...Jestli stlačíš pístnici až dolů a taháš nahoru,tak se chová stejně jako když bys jí zatlačil jen do půlky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj lidi mohli by jste mi nekdo poradit? Zvedal jsem si podlozkami 30mm nad predni tlumice sveho Golfa IV - 1.4 16v auto se zvedlo ale zda se mi to docela dost hlavne kvuli pruzine ktera je pekne zmacknuta bojim se o prasknuti pruziny a nebo tlumice a auto se rozhodne zvedlo vic jak o 30 mm. vyska po lem dela +- 70cm v predu 68mm v zadu bez podlozek 70mm v predu u O1 dosahli podlozkami 20mm s touhle výskou bych byl spokojenej ale podle me urcite nepujde seridit náklon svetel na STK a kolik maji vase golfy popripade O1 bez podlozek výšku po lem?

Origo podlozky 21mm - nemyslite si ze je to maximalni vyska podlozek pro serizeni svetel??

nebo neposkozeni puvodnich tlumicu a pruzin?

Jak hodne mate zmacknuty pruziny v podbehu s podlozkami 30 mm u mne se prostor pro pruzinu asi o 1/3 zmensil a puzina je pekne narvana a ramena jsou rovne nemejste problemy s geometrii pri tehle svetlosti mam +-20cm v predu pod prahy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pro doplnění pruzina se urcite vice stlacila muzu zitra vyfotit s podlozkami 30mm. diky tomu je auto daleko tuzsi a prejizdeni hrbolu je daleko mene citit kvuli tomu ze je pruzina stlacena (ma jine vlastnosti jak tuha pruzina). Nevim kolik dovoli tlumic ale nesouhlasim s tim ze by si auto jen zvedlo o vysku podlozky a tlumice by se vysunul jen o 30 mm podle me je stlaceni pruziny nelinearni+tlumic. Dneska jsem zkousel pruzit a jelikoz je pruzina stlacena a ma mene prostoru pro pruzinu+doraz stlacil jsem auto az na zem na doraz coz jsem bez podlozky urcite nepovedlo pouhym houpanim?

Nerikam ze nejde tlumic jeste vyvesit jen to ze na pruzinu pusobi vaha auta ze shora + tlumic ze spoda coz zpusobi stlaceni pruziny. Vsude jsem se docetl ze by se auto melo zvednout pouze o velikost podlozky ale bohuzel jsem si presne auto nezmeril bez podlozek ale bez podlozek sem nemohl prijet k obrubniku a ted mam lizatko 2-3cm nad obrubnikem.

takze co se tyce golfa IV s 1.4 16v coz nic nevazi souhlasim s casti s timto prohlasenim jednoho borce asi na tom neco bude:

Tak pro informaci... těmito podložkami je možné vůz zvýšit pouze o 21 mm, víc nedovolí tlumič. Takže to co je nad 21mm přispívá pouze k přitvrzení podvozku (větším stlačením pružiny). Tak je to alespoň u Octavie, proto jsem na svoji dal zmiňovaných 25 mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Já už zvednul v lednu a na ten sních se to fakt vyplatilo. Kupil jsem si matroš za 250,- Kč a nechal jsem si to vytočit za 400,- Kč a mám zadek o 3 cm výše a předek o 2 cm. Teď mám přední lem 69 cm nad zemí a zadní taky s plnou nádrží plynu, bez plynu asi 70 cm. A montáž byla pohoda, ani jsem nesundal kola. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty si to vlákno nečetl pozorně! :kol-28:

Tady to máš pěkně popsané - http://forum.skodahome.cz/topic/66094-zvednuti-octavie/?p=1203602

Já to jen zjednodušil o ty kola, který mi tam vůbec nepřekážela, protože jsem to dělal na sloupovém heveru a když jsem potřeboval zvednout nějaké kolo, tak jsem pod něj dal hever a bylo to. Když měníš horní ložisko, taky přece nesundaváš pružinu atd.,  to dělají jen amatéři. :kol-138: V servisech to taky nesundavají, jen to zaúčtují zákazníkovi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten váleček je určitě lepší a jednodušší. Já ho nechal stejně zadní podložky stočit z černého silonu. Dost lidí to tak má a silon drží. Jinak matrož jsem kupoval v Českých Budějovicích u jednoho človíčka, co se prodejem takových věcí pro kutili zabývá - http://sesososna.webnode.cz/ a prodává i na aukru - http://aukro.cz/listing/user.php?us_id=3870151

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...