Přejít na obsah

Hospodský pokec


Marek

Doporučené příspěvky

A ty €urochujerský zase tak, že je může kdokoliv beztrestně ojebávat ... Copak je reálný, aby při nezměněný tepelný účinnosti motoru a neustále rostoucí průměrný váze aut KLESALA jejich měrná spotřeba paliva? To leda když automobilky dokážou přesně podle €urochujskejch direktiv vytáhnout samy sebe z bláta za vlasy ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen hledají díry a ty využívají,je to také o penězích,VW nepoužívá drahé technologie snižovaní emisí,tak na to jdou jinak.V tomhle ty USA chápu,dovedete si představit,že by někdo v Evropě zažaloval automobilku kvůli nereálným spotřebám?KIA tam dostala flastr jako hrom,tady by jen konstatovali,že běžný provoz je něco jiného,než měřící cyklus. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakrys já založil nové téma v lampárně o aféře VW abych se něco o tom dozvěděl a teď jsem zjístil že se to tady probírá :/

 

A k tomu Pawoukovu WTF .. za pár měsícu až se rozjede to přerozdělování migrantů do všech zemi EU tak to začne i tady .. protože EU neuzná že u nás budou migranti v uprchlických táborech nebo na ubytovnách a v oblasti vyloučených lokalit.. To bude diskriminace a naše vláda se chytne tohoto vyvlastňování a zase se poukáže na to že když to je v německu tak je to skvělé a musíme to mít i my .. na mé slova dojde :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bez ADACu:

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dieselgate-je-blud-normy-k-nicemu-emise-nox-u-aut-se-uz-23-let-nemeni/

 

Citace: 

"... Je zkrátka úplně jedno, do jaké studie nahlédnete, je úplně jedno, jestli půjdete zpět v čase měsíc, dva roky nebo 10 let, vždy zjistíte totéž: naměřené emise v rámci cyklu NEDC jsou v pořádku a stále nižší, v rámci CADC ale limity překračují a jsou vysoké v podstatě stále stejně - až nyní, v rámci Euro 6 a s ním dorazivším vstřikováním močoviny alespoň částečně poklesly, přesto je změna velmi malá. Důvod? Výrobci „ohýbají” nastavení i provedení aut tak, aby vyhověla cyklu a jinak se snaží nabídnout co nejlepší vůz s ohledem na jiné faktory.

Tohle už platí 23 let. Ne 23 dnů, ale 23 let. A teď si představte, co před 23 léty jezdilo za diesely, z dnešního pohledu to byly kouřící šunky. Přesto se na emisích NOx nezměnilo od té doby prakticky nic... ..."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je, že ľuďom je to totálne jedno už xy rokov a kupujú diesle nové, jazdné, búrané. Pre mnohých je to modla po stránke výkonu a spotreby. Pritom aj totálny laik musí vidieť/cítiť, že niečo nie je v poriadku, ak auto doslova dymí, alebo výrazne smrdí. Osobne teda len krútim hlavou, že prečo teraz, keď o tom minimálne odborná verejnosť vie roky. Je jedno, či sa na to pozrieme z hľadiska podvodu s SW, alebo berieme aj samotný test v laboratórnych podmienkach za podvod. Ak však tento problém majú prakticky všetky diesle bez močoviny, nie je len otázkou času, kedy sa zistí, že nezmyselným testovaním v laboratórnych podmienkach sa od reality vzďaľujú aj emisie benzínových motorov?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není o nesmyslnosti laboratorního měření. Ani o nesmyslnosti faktu, že někdo chce docílit menší znečištění způsobovaný spalovacím motorem.

Celý to je o nesmyslnosti požadavků, který na základě tý rozumný představy nastaví a schválí legislativa - neboli nějaká samozvaná banda mocichtivejch zmrdů, kterým je v podstatě úplně jedno, jakým způsobem výrobci těch "cílovejch hodnot" dosáhnou - oni přeci takovým autem nikdy jezdit nebudou, protože pro sebe si vždycky nějakou výjimku schválej - a ten plebs, od kterýho se ti zmrdi nechají do jakýkoliv vlády zvolit a kterýho je ve společnosti 99,99%? Ten prostě bude jezdit tím, co se mu dovolí a nařídí od nich "zhora" ...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://auto.idnes.cz/hloubka-dezenu-pnmeumatik-dcq-/automoto.aspx?c=A151005_134254_automoto_fdv

 

Myslím že policista měl na mysli TWI index (popř. jeho winter podobu), díky čemuž je i pohledem (v případě slepoty i pohmatem) jasné, zdali je pneu sjetá nebo ne. Ale vzhledem k tomu, že si na ty indexy zřejmě nevzpomněli a hájili se za pomoci vlastní tvořivosti, tak z toho vznikla hezká scénka do nastojáka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, včera u zpráv jsem se tomu napřed zasmál a pak se naštval, že takové jelito tam vůbec může fungovat a otravovat život lidem. Být jeho velitelem, tak s ním zatočím, když ani nezná správné postupy. Mají na to dokonce vypracovaný metodický pokyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To víš, naše zákony a vyhlášky se většinou dají vyložit mnoha způsoby. No a pokud jsou u PČR takovéto existence, je nutné na to mít postup. U nás ve firmě máme snad kolem 150 různých pokynů a směrnic... A to prosím nejsme uniformovaný ozbrojený zbor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...