Přejít na obsah

zadáno pro ACE VENTURU -rady-porady-opravy


Sejis

Doporučené příspěvky

Tak jsem byl teď zkusit auto nastartovat, popř. dotáhnout ty kabely k baterce a všechno bylo najednou v pořádku. Dokonce ani kontrolky a světla nepohasínaly a sup chytnul napoprvé. Na jednom kabelu se teda ale udělal nějaký povlak (viz.foto), který jsem setřel. Vůbec nevím, co to může být, nevíte náhodou?

Dál mě teda v motoru zaujalo něco prodředého, co nevím co je (viz. taky foto)  :kol-32:

post-8734-0-91647900-1395005031_thumb.jp

post-8734-0-44280900-1395005174_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na tom obrázku vlevo nic nevidím, ale vpravo máš zoxidované plusko a to moc pěkně, to by mohl být ten problém. Odmontovat, očistit a vypadá to, že budeš muset vymenit bateriovou svorku. Originál svorka je zatavená s kabelem. Takže pilkou na železo odřezat od kabelu a kup plusovou svorku šroubovací a je po problému. Pak na to napatlej vazelinu, ochrání to svorku před další oxidací. Udělej to co nejdříve, mohl by to odnést altík! Pozor, plusová a minusová svorka mají různé rozměry, tak puk tu správnou, stojí pár korun

EDIT: pokud máš možnost změřit akumulátor zátěžákem, udělej to, pokud by test dopadl špatně, tak ještě vyměnit aku

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, to je jasný, na skladě pár zbytečných akumulátorů, tak proč hned jeden neprodat? :kol-32:

U origo servisu mě to nepřekvapuje. Taky jednomu známému blily nesmysly, že tam nepatří klasická dolévací, ale že musí být se stříbrem a podobné nesmysly a že mu to odrovná jednotku. Samozřejmě mu hned bylo nabídnuto, že mu jí vymění...

Mám vyzkoušené, že zátěžák špatný aku pozná a dobře, když už leze při zatížení do červeného, je to fakt blbě. A to mám ten obyč s odporovou spirálou

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zjistil, ze je to původní originál baterka :D je to 1.9TDI 96kw z roku 2002, takže 12let stará :-) to nechápu, jak mohla tak dlouho vydržet a zatím teda ještě drží, když otcovi u superbaII odešla ted už po dvou letech, ale zase je to auto s podstatně víc elektroniky.

Ten plusový kabel jsem od oxidace zatím jen vyčistil a doufám, ze zvládne cestu 300 km. Jinak pánové, zatím Vám děkuji za rady!!! :-)

Editováno: , autor: jakubfotbal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych jí vyměnil, u Tebe je ta oxidace značná. Zkus ji odpojit od aku a jakoby zlomit, možná Ti to i zůstane v ruce oddělené, nebo bude třeba půlka kabelu přerušená a to je hodně blbě. Např.při startování je odběr takový, že by se kabel nadměrně zahříval (startér má velký odběr) a věř, že Tě nestraším, mohlo by se to zahřát natolik, že by to mohlo chytnout i plamen

Svorku by měli mít v každých autodílech.

Dělají se od obyč: http://www.spero.cz/akumulatorova-bateriova-svorka-minus.htm

Montáž zvládneš sám, nemusiš jezdit do servisu a hlavně třeba ve škodovce by Ti vyměnili origo díl i s kabelem

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

čau, asi se jedná o čidlo(a) bočního nárazu. Schéma ti pošlu a zkusím najít takový povídání o airbacích. Bylo to tam hezky popsaný a vysvětlený. čidla jsou zvlášť pro l a p stranu takže při nehodě záleží na situaci ale myslím že vylítnou všechny.

Ahoj, mohl bych tě požádat o zaslání toho schématu a povídání, díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Pro ACE VENTURU: dobrý den, chtel bych poprosit jestli nemáte schema origo zapojeni denniho sviceni S1 2007. Ja bych potreboval origo denni sviceni vypnout uplne abych mohl rozchodit nove, ktere me zapne xenony az po naskoceni motoru.( Protoze se me nelibilo, kdyz po zapnuti klicku me hned naskocily xenony pri startu zhasly a pak zase zaply. Odvarilo me to uz nekolik vybojek.) Nove jsem zapojil podle navodu a ted me i po vytazeni klicku ze spinaci skrinky sviti neustale parkovacky. Mylim ze je to zpusobeno tim puvodnim dennim svicenim. Nevite kde to odpojit. Nebo je mozny, ze by to bylo aktivovany nejak pres 15 ze spinaci skrinky? Nekde tady na foru jsem cetl, ze staci vytáhnout kabely z hlavniho vypinace svetel z pinu 6 a 7. Ale ja do techto pinu musim zapojit nove sviceni. Nekde se me to hada a nemuzu prijit na to kde. Diky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu trochu drzej a odpovím za ACE.

Podle schematu origo je to skutečně pin 6 a 7 ze spínače světel (pin6=zelenočervený,pin7=žlutohnědý)-vyznačeno zeleně.

Nemůžeš se na ně napojit, ale musíš je úplně odpojit - normálně ucvaknout a zaizolovat

Pak se na ně přeci můžeš normálně napojit ne?

Mimochodem (aspoň tedy za mě), je to hrozná zhovadilost svítit xenonama ve dne, DRL to chce a máš klid.

A že budeš šetřit nejen výbojky, nejen altík, nejen akumulátor a zanedbatelně lepší spotřebu snad rozebírat nemusím...

 

post-79770-0-55348600-1401817218_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, ze DRL by bylo lepsi ale uz jsem si na xenony zvykl. Co se tyka zapojeni pinu 6 a 7 postupoval jsem presne podle prilozeneho navodu ve kterem je napsane ze piny 3,6,7 jsou volne, ale ja je volne nemel coz beru tak ze to bylo to stare zapojeni svetel. Vsechny tri kabely jsem vytahl zaizoloval a zapojil podle navodu.viz priloha

DENNI SVICENI SUPERB AEV.pdf

Editováno: , autor: ek-laky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, tam bude problém tedy s tou původní origo zástavbou

Tak to musí už ACE, na to jsem krátkej, nebo bych to musel vidět osobně.

Ale když koukám na ten návod, tak je to hrozná krávovina (nic proti Tobě samozřejmě)

Hlavně ta konektorová svorka G - hrůza tyhle rychlospojky (1.nefunkční, 2.po elektrikářské stránce nepřípustná)

Tím to nechci nějak dramatizovat, samozřejmě bych si nedovolil Ti nějak kazit vlákno, ale kritiku si prostě neodpustím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pohode kazda reakce i zaporna je uzitecna, pokud se tyka daneho tematu. Svorku "G" jsem taky nepouzil, taktez neuznavam. Snad nejakym zpusobem zjistim, kde je problem. Kolega ma znameho primo ve Skode tak jsem ho pozadal o origo zapojeni, pokud ho budu mit samozrejme ho poskytnu dal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

nazdar, viete mi niekto poradit preco mi stale ked zatocim do prava a auto mierne podskoci ( nerovnost hrbol alebo diera) tak mi zazne pipat a naskoci kontrolka rucnej brzdy do lavej strany sa mi to este nestalo. Staci ak prejdem len prednym kolesom podskocim a uz to pipa. v zime to bolo skoro vzdy teraz cez leto len sem tam z rana ked je nizsia teplota . dakujem za akukolvek radu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...