Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

může prej za to nekvalitní benzím ... mám to řešit jinde tankovat nebo je vyměnit má s tím někdo

olej ma jaky ma byt takže že by byl problém v benzinu

nebo mám dát jiný olej doporučí mi někdo nějaký ... nebo nějaký aditivuj na to

nebo je rovnou nechat vymenit

Doplním: mám najeto 168000 km

Editováno: , autor: TELEPORT
Vloženo (editace)

Tak podle popisu mas klasickou ceskou 1.4, kde je ventilova vule upravovana hydrostely, tzn tlakem oleje. Tento system je pri vyssich km motoru

docela zavisly na kvalite oleje. Ja bych hledal chybu tam. Benzin muze zpusobovat detonace, ale jelikoz ma motor cidlo klepani a behem momentu se prizpusobi predstih tak tam bych problem nevidel. Jedine bys tam musel lit opravdu benzin "nejlevnejsi sracka". Ostatne benzin se da vyloucit tim, ze tam vezmes treba Natural 98 nebo nejakou 100.

Editováno: , autor: Woody
Necituj předchozí příspěvek
Vloženo

Se zdvihátkama bývá problém,když je špatný těs pod hlavou(opadávaji kousky těsnění) do zdvihátek a ty se přicpou(zůstávají zmáčklé) tím by mohli klepat(vůle tyček).

Vloženo (editace)

NO TANKUJI JEDINE 98 NA BENZINE ... JEDINE ZE BYCH SKUSIL TU JEJICH VERVU ... NEBO NĚKDE JSEM SLYŠEL ŽE SE DAJÍ TY HYDROŠTELY NASTAVIT ABY NEKLAPALY

Editováno: , autor: TELEPORT
Vloženo (editace)

Děkuji. také mne zjímá tohle téma.

Editováno: , autor: Woody
Vloženo

Já netvrdím že je to tvůj případ.Podivej se do nádobky chlad.kap(neměl by být výrazný černý nános u hladiny v otvoru.Zkontrolovat víčko motoru(mělo by být bez bílé pěny).Kontrolovat ubývání chl. kapaliny.Pokud chl kap. neubývá nemělo by se tím zatím nic pokazít.Možná máš již to těsnění vyměněné již dříve(v záruce).

Vloženo

No a třeba nevyměnili nebo neupravili ty zdvihátka které by téd mohli klepat.Dalo by se také překontrolovat vůle ventilů.Pokud by se zdvihátka od posledního nastavení ventilů ještě více přidřela,mohla by vzniknout vůle na vahadlech ventilů.Překontroluj jestli vahadla nemají vůli.

post-33563-1241603307_thumb.png

Zdvih_tka.txt

Vloženo
NO TANKUJI JEDINE 98 NA BENZINE ... JEDINE ZE BYCH SKUSIL TU JEJICH VERVU ... NEBO NĚKDE JSEM SLYŠEL ŽE SE DAJÍ TY HYDROŠTELY NASTAVIT ABY NEKLAPALY

Dávat 98benzin do motoru, který nemá zvýšený kompresní poměr je úplně zbytečné, ale to se tady už probíralo.....

Vloženo

"Ozívaj" To je dost široký pojem, jestli jen při nastartování nebo během jízdy. Mě to dělalo při startu v zimě s dvěma náplněma oleje 135-150tis. km a 150-165tis. km. Nic jsem s tím nedělal a od té doby po výměně oleje klid.

Vloženo
"Ozívaj" To je dost široký pojem, jestli jen při nastartování nebo během jízdy. Mě to dělalo při startu v zimě s dvěma náplněma oleje 135-150tis. km a 150-165tis. km. Nic jsem s tím nedělal a od té doby po výměně oleje klid.

pokud nastartuji nic ¨zacnou se ozivat az se motor zahreje na provozni teplotu

Vloženo

Ohraničuje nějak ten problém výměna oleje? Jestli bys ho nezkusil vyměnit. Taky používám pořád stejný olej a jak jsem psal, pár intervalů výměn problémy mělo.

Jinak si je asi fakt vyměň. Nevím teď přesně, jak to tam je, ale vylovit asi půjdou, až se sundanou hlavou. Fakt teď nevím...

Vloženo

Tak zdvihátka mě u Fábie taky trochu potrápily.Začal mi motor při vyšších otáčkách klepat a v servise zjistily,že 2 zdvihátka vylítly a ohoblovaly hřídel.Ostatních 6 prej bylo načlejch.Tak mě tahle sranda vyšla na 35 tisíc :feve:

Vloženo
Tak zdvihátka mě u Fábie taky trochu potrápily.Začal mi motor při vyšších otáčkách klepat a v servise zjistily,že 2 zdvihátka vylítly a ohoblovaly hřídel.Ostatních 6 prej bylo načlejch.Tak mě tahle sranda vyšla na 35 tisíc :feve:

:feve: TY JO TAK ASI POJEDU DO SERVISU

Vloženo
Ohraničuje nějak ten problém výměna oleje? Jestli bys ho nezkusil vyměnit. Taky používám pořád stejný olej a jak jsem psal, pár intervalů výměn problémy mělo.

Jinak si je asi fakt vyměň. Nevím teď přesně, jak to tam je, ale vylovit asi půjdou, až se sundanou hlavou. Fakt teď nevím...

CO POUZIVAS ZA OLEJ TED

Vloženo
Tak zdvihátka mě u Fábie taky trochu potrápily.Začal mi motor při vyšších otáčkách klepat a v servise zjistily,že 2 zdvihátka vylítly a ohoblovaly hřídel.Ostatních 6 prej bylo načlejch.Tak mě tahle sranda vyšla na 35 tisíc :feve:

To je nějaký divný. To snad ani není možný.To ti řekli v servisu.Takový případ jsem tedy ještě neslyšel.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...